جاباما
۱۹۶۶۰۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اطلاعیه مهم درباره ثبت نام کنندگان حج عمره

مشاور عالی رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که آخرین کاروان زائران ایرانی تا پنج روز دیگر مکه را ترک خواهد کرد، درباره چگونگی پس گرفتن پول عمره در صورت انصراف توضیحاتی داد.

خبرگزاری ایبسنا: مشاور عالی رییس سازمان حج و زیارت با اعلام این که آخرین کاروان زائران ایرانی تا پنج روز دیگر مکه را ترک خواهد کرد، درباره چگونگی پس گرفتن پول عمره در صورت انصراف توضیحاتی داد.

ناصر خدرنژاد گفت: پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعلیق سفر عمره مفرده، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان‌های زائران ایرانی به عمره مفرده اعزام شدند که این عده روز گذشته به مکه مکرمه رهسپار شدند.

وی اظهار کرد: آخرین کاروان زائران ایرانی پس از پنج روز اقامت در مدینه منوره عصر روز گذشته پس از محرم شدن در مسجد شجره، راهی مکه مکرمه شدند که پس از انجام اعمال و اقامت ۵ روزه برای زیارت و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی به ایران بازمی‌گردند.

او ادامه داد: تا پنج روز دیگر مکه مکرمه از حضور زائران ایرانی خالی می‌شود و تا زمانی که عمره مفرده از حالت تعلیق خارج نشود، اعزامی نخواهیم داشت.

وی گفت: کسانی که به انصراف از عمره تمایل دارند، می‌توانند به کارگزاران حج یا همان کاروان‌ُهایی که ثبت‌نام نهایی را انجام داده‌اند مراجعه و در سه قسط پول خود را دریافت کنند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اضافه کرد: دریافت پول‌های ثبت‌نام عمره سه مرحله دارد که یک مرحله پول‌های سپرده است که برخی از افراد بعد از انصراف مقطعی به بانک مراجعه می‌کنند و فیش‌های خود را برای سال‌های آینده پایدار می‌کنند که در نوبت قرار می‌گیرند. مرحله دوم سود سپرده ۸۰۰ هزار تومان است که پس از انصراف می‌توانند این سود را هم دریافت کنند و مرحله آخر مابه‌التفاوتی است که امسال واریز کرده‌اند که می‌توانند این مبلغ را نیز دریافت کنند.

خدرنژاد گفت: تمام این مراحل بعد از ثبت انصراف قطعی انجام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند بعد از ثبت انصراف، مبالغ خود را در این سه مرحله دریافت کنند و هیچ مشکلی برای انصراف قطعی وجود ندارد.

مشاور عالی سازمان حج و زیارت اظهار کرد: سازمان حج به کارگزاران یا همان کاروان‌های سراسر کشور اعلام کرده است، کسانی که برای انصراف مراجعه می‌کنند بدون هیچ مشکلی مراحل انصراف را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اوه زرشک چرا سه مرحله؟؟؟ مگه شما سه مرحله ثبت نام کردید

    • خوشحال

      همینه که هست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج