۱۹۶۷۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

گوگل از ايراني ها عذر خواهي كرد

در پي بروز برخي از محدوديت ها از سوي گوگل اين شركت در پاسخ به سوالی درباره محدوديت دسترسی ایرانیان به افزونه های کروم عذرخواهی و اعلام كرد دسترسی ایرانیان به افزونه های کروم بر طرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: در پي بروز برخي از محدوديت ها از سوي گوگل اين شركت در پاسخ به سوالی درباره محدوديت دسترسی ایرانیان به افزونه های کروم عذرخواهی و اعلام كرد دسترسی ایرانیان به افزونه های کروم بر طرف شده است.

در کنفرانس "دنیای موبایل" در بارسلون اریک اشمیت مدیر عامل سابق و ریيس هیات مدیره گوگل به سخنرانی پرداخت و در انتهای سخنرانی، جلسه پرسش و پاسخی نیز برگزار شد.

ما نیز این فرصت را پیدا کردیم تا از آقای اشمیت در مورد سیاست گوگل در مورد محدودیت سرویس هایش برای کاربران ایرانی سوال کنیم.

بخشی از سخنرانی آقای اشمیت در کنگره جهان موبایل در دفاع از آزادی گردش اطلاعات در جهان بود. در سخنرانی اش عدم دسترسی به اینترنت را به زندگی در زندان بود تشبیه کرد.

اریک اشمیت در پاسخ به سوالی در مورد عدم امکان دانلود مرورگر کروم و دسترسی به اندروید مارکت در ایران مشورت کوتاهی با وکیل حقوقی شرکت گوگل انجام داد و در پاسخ گفت : هر چند که من با شما هستم اما این محدودیت‌ها از طرف دولت آمریکا تعیین می‌شوند و ما نقشی در این تصمیم‌گیری نداریم.

از شواهد چنین به نظر می‌رسید که او اطلاعی از این تحریم‌ها ندارد و پس از سخنرانی و دفاع اش از آزادی دسترسی، شوکه شده بود.

پس از سخنرانی، آقای اشمیت در پایین سن دوباره در این مورد با وکیل شرکت مشورت کرد. او در نهایت مسئول این تصمیم را دولت امریکا دانست و گفت گوگل قادر نیست به نحوی دیگر عمل کند.

اما رئیس هیات مدیره گوگل در پایان به خاطر اینکه گوگل قادر نیست این محدودیت ها را بردارد از ايران عذر خواهی کرد.

در پی این پرسش، گوگل با انتشار مطلبی در وبلاگ فارسی اش اعلام کرد که محدودیت های این شرکت جهت دانلود برنامه های افزودنی کروم را برای ایران بر طرف کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک مسلمان ایرانی

      قابل توجه مردم جهان
      ما مردم ایران به خاطر چند چیز بی بها و کم ارزش نماییم تاسیسات هسته‌ای مون رو غیر فعال کنیم ما که اورانیوم 20 درصد رو ساختیم چیز های دیگر را می سازیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج