جاباما
۱۹۶۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهدوي‌کيا برترين بازيکن اخلاق

کميته فرهنگي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال برترين‌هاي اخلاقي نيم فصل اول ليگ يازدهم را اعلام کرد.

ورزش 3 : حمید رضا احمدی رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه ای فوتبال گفت: انتخاب برترین های اخلاقی فوتبال از لیگ برتر هشتم و با همکاری کمیته فرهنگی سازمان لیگ و ستاد منشوری اخلاقی آغاز و دبیرخانه ستاد برترین های اخلاقی در کمیته فرهنگی سازمان لیگ تشکیل شد.

وی اضافه کرد: هدف از انتخاب برترین های اخلاقی معرفی بازیکنان، مربیان و کانون هوادارانی بود که ضمن انجام بازی جوانمردانه که شعار اصلی ورزش فوتبال است، سجایای اخلاقی ایرانی و اسلامی را هم به نمایش بگذارند. به همین دلیل در لیگ برتر هشتم برترین های اخلاقی هر هفته انتخاب و معرفی شدند.

مهدوي‌کيا برترين بازيکن اخلاق

رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ اظهار داشت: مراسم تجلیل از برترین ها نیز در پایان فصل لیگ هشتم در مشهد مقدس و با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و ورزشی و همکاری صمیمانه آستان قدس رضوی برگزار شد. در لیگ برتر نهم همین رویه ادامه پیدا کرد و برترین های اخلاقی لیگ به جامعه و اهالی فوتبال معرفی شدند و در نهایت هم در مراسمی که در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک با حضور بیش از ۷۰۰ میهمان برگزار شد از برترین های اخلاقی تجلیل به عمل آمد.

احمدی افزود: این حرکت کمیته فرهنگی سازمان لیگ و ستاد منشور اخلاقی نمود خوبی در فوتبال داشت و حتی در عرصه بین المللی هم بازتاب پیدا کرد به طوری که فیفا از حرکت جوانمردانه امین متوسل زاده بازیکن وقت فجرسپاسی تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: در لیگ نهم کریم باقری به عنوان برترین مرد اخلاقی ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران منتخب معرفی شد و در نهایت در لیگ دهم مراسم انتخاب برترین های اخلاقی مورد توجه گسترده اهالی ورزش قرار گرفت. رئیس فدارسیون، نواب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند فرهنگی تاکید کردند که انتخاب برترین های اخلاقی در سطح وسیع تری برگزار شود تا بازتاب بیشتری در بین اهالی ورزش و ورزشدوستان و کل جامعه داشته باشد.


احمدی گفت: در لیگ دهم با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته فرهنگی فدراسیون و کمیته فرهنگی سازمان لیگ انتخاب برترین های فوتبال انجام شد. انتخاب برترین های اخلاقی در این دوره فقط معطوف به لیگ برتر نشد و در تمامی سطوح فوتبال از تیم های ملی گرفته تا فوتبال بانوان و فوتبال ساحلی و فوتسال و حتی رسانه ها در انتخاب برترین ها لحاظ شد و همزمان از سادات جامعه فوتبال هم تقدیر به عمل آمد.

رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ با اشاره به برگزاری لیگ برتر یازدهم عنوان کرد: در این فصل تغییراتی در نحوه انتخاب برترین های لیگ برتر داده شد و برای اولین مرتبه و به ابتکار دبیر خانه انتخاب برترین های سازمان لیگ تصمیم گرفتیم برترین های اخلاقی نیم فصل اول لیگ برتر یازدهم از سوی اهالی فوتبال انتخاب شوند و به همین دلیل فرم های نظر سنجی برای باشگاه ها ارسال شد تا مدیرعامل، سرمربی، کاپیتان و مسئول فرهنگی باشگاه های لیگ برتری خودشان برترین های اخلاقی نیم فصل اول را انتخاب کنند. باید از تمامی باشگاه های، سرمربیان و بازیکنان تیم ها و مسئولان فرهنگی و کانون هواداران باشگاه ها که در این نظر سنجی و انتخاب کمیته فرهنگی سازمان لیگ را همراهی کردند تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: قرار است برترین های اخلاقی لیگ برتر یازدهم نیز در پایان لیگ با همین مکانیزم انتخاب شود. البته تلاش می کنیم که در انتخاب برترین های پایان فصل از روسای هیئت های فوتبال، مسئولان فرهنگی هیئت های فوتبال که صاحب نظر هستند و اهالی رسانه نیز نظر سنجی کنیم و نظر آنها هم در طرح برترین های اخلاقی دیده شود.

احمدی تصریح کرد: رسانه ها رکن مهم ورزش هستند و بدون آنها ورزش نمی تواند به خوبی نقش سازنده خود را به ویژه در زمینه مسایل فرهنگی ایفا کند. یکی از دلایل تاخیر در انتخاب برترین های اخلاقی نیم فصل اول فشردگی برنامه مسابقات لیگ بود. بدیهی است برای انتخاب برترین های اخلاقی جامعه فوتبال که در سطح گسترده تر و با همکاری وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال انجام خواهد گرفت نظر اهالی پیشکسوتان، صاحب نظران، روسای کمیته فدراسیون ها، کارشناسان گرفته خواهد خواهد شد.

دبیرخانه انتخاب برترین های اخلاقی لیگ نتایج نهایی نظر سنجی نیم فصل اول را به شرح زیر اعلام کرد:

برترین سرمربیان اخلاقی نیم فصل اول لیگ یازدهم

1-حسین فرکی با 75 امتیاز

2- مجید جلالی 44 امتیاز

3-مجید صالح 30 امتیاز

4-غلامحسین پیروانی 27 امتیاز

5-منصور ابراهیم زاده 26 امتیاز

6- عبدالله ویسی 22 امتیاز

7-علی دایی 20 امتیاز

8-ابراهیم قاسمپور 20 امتیاز

9-حمید استیلی 13 امتیاز

برترین بازیکنان اخلاق نیم فصل اول لیگ یازدهم

1-مهدی مهدوی کیا 27 امتیاز

2-وحید هاشمیان 15 امتیاز

3-حسین پاشایی 14 امتیاز

4-سید مهدی رحمتی 14 امتیاز

5-وحید طالب لو 12 امتیاز

6-علیرضا عزتی 12 امتیاز

7-پویا نزهتی 12 امتیاز

8-مهدی بدرلو 12 امتیاز

9-اسماعیل فرهادی 10 امتیاز

10-محرم نویدکیا 8 امتیاز

برترین میزبانان نیم فصل اول

1-اصفهان با 83 امتیاز

2- کرمان با 53

3- تهران با 50 امتیاز

4- گیلان با 35 امتیاز

5 -خوزستان با 35 امتیاز

6 بوشهر با 26 امتیاز

7 -تبریز با 23 امتیاز

8 قم با 22 امتیاز

9 شیراز با 21 امتیاز

10- البرز( کرج) 11 امتیاز

برترین کانون هواداران

1- ذوب آهن اصفهان 56 امتیاز

2-فولاد مبارکه سپاهان 51 امتیاز

3- مس کرمان 40 امتیاز

4- شهرداری تبریز 27 امتیاز

5 صبای قم 26 امتیاز

6 - استقلال تهران 24 امتیاز

7 - ملوان انزلی 19 امتیاز

8- راه آهن شهر ری 18 امتیاز

9 -شاهین بوشهر 17 امتیاز

10- پرسپولیس 15 امتیاز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج