۱۹۶۸۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گزارش وزیر از پول‌های کثیف به مجلس

سخنگوی هیأت رئیسه اعلام کرد: هفته آینده وزرای کشور و بهداشت برای ارائه گزارشی درباره پول‌های کثیف و عملکرد وزارت بهداشت در صحن علنی مجلس حاضر می‌شوند.

خبرگزاری فارس: بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز این هیأت، اظهار داشت: در این جلسه ابتدا آقای فرهنگی عضو هیأت رئیسه گزارشی درباره طرح‌ها و لوایح و لزوم اولویت‌بندی قوانینی که معطل مانده‌اند و یا مدت‌دار هستند، ارائه کرد.

وی افزود: مقرر شد در بررسی طرح‌ها و لوایح تقدم و تأخیری با هماهنگی نمایندگان مجلس به وجود بیاید تا انشاءالله بتوانیم هر چه سریعتر طرح‌ها و لوایح معطل‌مانده را بررسی کنیم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس بر همین اساس یادآور شد: با توجه به گزارش آقای رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات در جلسه هیأت رئیسه مقرر شد در یکی از نشست‌های علنی هفته آینده مجلس وزیر کشور حضور یافته و درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات گزارشی به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در صنف پرستاران و پزشکان و همچنین فاصله طبقاتی بین پرستاران، همچنین مقرر شد آقای هاشمی وزیر بهداشت و درمان نیز برای ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های وزارت بهداشت در این زمینه در یکی از جلسات علنی هفته آینده پارلمان حضور یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمایندگان عزیز در وزارت بهداشت فقط پزشک و پرستار نیستند . دکتراهایی مانند ما هستند که در رشته های پیراپزشکی به اندازه پزشکان و حتی بیشتردرس خوانده اند و کمتر از پرستاران حقوق می گیرند. نمی دانیم ما حرفمان را کجا ببریم؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج