۱۹۷۲۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهار ۹۴ چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

از فیلم های جدید عامه پسند تا ابرقهرمانی های احتمالا پرفروش جزو آثاری هستند که تا یک ماه آینده روی پرده سینماهای جهان می روند...

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟





روزنامه هفت صبح: سینماهای دنیا تازه در تابستان با فیلم های ابرقهرمانی و بلاک باسترها جان می گیرند. به علاوه اکران انیمیشن های مهم پرفروش هم در تابستان است. پاییز که شروع می شود فیلم های منتقد پسند روی پرده می روند. فیلم های کارگردانان بزرگ یا فیلم های مستقل از استعدادهای تازه.

فیلم هایی که شانس موفقیت در فصل جشنواره ها و پیش انجمن های منتقدان را دارند. یک جورهایی سر بهار بی کلاه می ماند. ماه اول بهار سینماهای دنیا حسابی سوت و کور بودند.

به جز «سیندرلا»ی کنت برانا و «خشمگین 7» که این آخری احتمالا جزو مهمترین اتفاقات گیشه سینماهای امسال باشد، بقیه فیلم ها نه فروش خوبی داشتند و نه عشق سینماها را راضی کردند.

به نظر می رسد ماه بعد وضعیت سینما بهتر باشد. این فهرستی از مهم ترین فیلم هایی است که در عرض یک ماه آینده روی پرده سینما می روند، یا کارگردان و عوامل مهمی دارند یا می شود برایشان فروش خوب پیش بینی کرد:

انتقام جویان: عصر آلترون

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

کارگردان: جاس ودون

بازیگران: رابرت داونی جونیور، کریس اوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون

قسمت اول «انتقام جویان» سال ۲۰۱۲ توط جاس ودون ساخته شد و فروش فوق العاده ای داشت. قسمت اول تبدیل به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد. قسمت جدید، داستان تونی استارک (داونی جونیور) است که می خواهد برنامه متوقف مانده ایجاد صلح را دوباره به کار بیندازد اما همه چیز از مسیر درست خودش منحرف می شود و انتقام جویان به میدان خوانده می شوند تا نقشه های نیروهای شیطانی را متوقف کنند.

قسمت اول در دنیا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار فروش کرد و حالا همه منتظرند ببینند دنباله آن می تواند رکورد قسمت قبل را بشکند و تبدیل به یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما شود یا نه. جاس ودون که با سری «انتقام جویان» توانسته در سینما خودش را مطرح کند، پیش از این کارگردان سریال های اکشن تلویزیونی بوده است.

دور از اجتماع خشمگین

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

کارگردان: توماس وینتربرگ

بازیگران: کری مولیگان، تام استاریج

وینتربرگ را با فیلم دانمارکی «شکار» به یاد می آوریم؛ فیلمی که هم نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی شد و هم مدز میکلسون را به عنوان یک ستاره و بازیگر توانا به سینما معرفی کرد.
وینتربرگ در فیلم جدیدش سراغ رمان انگلیسی معروف توماس هاردی رفته است. سال 1967 جان شله زینگر اقتباس دیگری از این رمان ساخته بود که در آن جولی کریستی و پیتر فینچ نقش های اصلی را بازی می کردند.

در انگلستان دوران ویکتوریا، بستابه اوردین زن مستقل و کله شقی است که خواستگاران متعددی دارد و باید از میان آنها انتخاب کند. در کارنامه مولیگان می تواند فیلم تاثیرگذاری باشد.

پیرمرد صدساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

کارگردان: فلیکس هرنگرن

بازیگران: رابرت گوستافسون، ایوار ویکلندر

اقتباسی از کتاب نوشته یوناس یوناسن که با دو ترجمه، شادی حامدی آزاد، انتشارات به نگار و فرزانه طاهری انتشارات نیلوفر، در بهار ۹۳ در ایران منتشر شده است و حالا قرار است فیلمش اوایل اردیبهشت در جهان اکران شود.

این رمان تبدیل به یکی از پرفروش ترین کتاب های سوئد شد. داستان زندگی پیرمردی که قهرمان داستان است و از ورای آن تاریخ قرن بیستم را هم به صورت طنز مرور می کنیم.

در حقیقت نویسنده کتاب هر بار به بهانه ای قهرمان داستان را در یک رشته اتفاقات تصادفی درگیر می کند تا او با تعدادی از مهمترین شخصیت های سیاسی قرن بیستم دمخور شود: استالین، فرانکو، ترومن، چرچیل، مائو، کیم ایل سونگ و ... فیلم محصول سوئد است و عجیب نیست اگر از طرف این کشور برای اسکار سال آینده معرفی شود.

مکس دیوانه: جاده خشم

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

کارگردان: جورج میلر

بازیگران: تام هاردی، چارلیز ترون

از سری فیلم های «مکس دیوانه» که مل گیبسون اولین بار آخر دهه هفتاد قسمت اول آن را ساخت و در آن بازی کرد. بعد از آن سه قسمت دیگر «مکس دیوانه» ساخته شدند که در دوتای اول خود گیبسون بازی می کرد. تا به حال که همیشه «مکس دیوانه» در گیشه موفق بوده است.

سرزمین فردا

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

کارگردان: براد برد

بازیگران: جورج کلونی، هیولری

به خاطر اسم عواملش، فیلم کنجکاوی برانگیزی است. برد جزو مغزهای متفکر کمپانی پیکسار است و در تولید انیمیشن های مهمی مثل «بالا» و «راتاتویی» مشارکت داشته است.

«سرزمین فردا» در ژانر علمی - تخیلی ساخته می شود. به جز جورج کلونی، هیولری بازیگر سریال مشهور «هاوس ام دی» هم در آن بازی می کند. داستان دو پسر نوجوان که سرنوشت شان به هم گره خورده و اسراری کشف می کنند که مربوط به خاطره جمعی شان است.

خداحافظ (آلوها)

بهار 94 چه فیلم هایی ارزش دیدن دارند؟

کارگردان: کمرون کرو

بازیگران: بردلی کوپر، اما استون، ریچل مک آدامز

کمرون کرو یکی از بهترین کمدی - رمانتیک سازان معاصر سینماست و برای عشق سینماها کارگردان محبوبی است. فیلم آخرش هم کمدی - رمانتیک است با حضور ستاره های درجه یک. یک پیمانکار ارتش معروف به جایی برمی گردد که بزرگترین پیروزی هایش را در آنجا کسب کرده بود و به عشق دوران قدیمش برمی خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج