۱۹۷۴۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جشن تولدی که با گله همراه شد!

رادیو چهارم اردیبهشت امسال ۷۵ ساله می‌شود و عوامل برنامه طنز «جمعه ایرانی» سه شنبه به محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آمدند تا این مناسبت را جشن بگیرند؛ جشنی که البته به واسطه‌ی گله‌هایی که بیشتر به‌خاطر تعطیلی این برنامه باسابقه رادیویی پیش آمد، برای لحظاتی به تلخی گرایید.

خبرگزاری ایسنا: رادیو چهارم اردیبهشت امسال ۷۵ ساله می‌شود و عوامل برنامه طنز «جمعه ایرانی» سه شنبه به محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آمدند تا این مناسبت را جشن بگیرند؛ جشنی که البته به واسطه‌ی گله‌هایی که بیشتر به‌خاطر تعطیلی این برنامه باسابقه رادیویی پیش آمد، برای لحظاتی به تلخی گرایید.

جشن تولید رادیو از سوی «جمعه ایرانی‌»‌ها اینگونه توصیف شد: «حالا که صداوسیما به عنوان پدر «جمعه ایرانی»، این بچه را به دوازده سالگی رسانده، ما نیز برای این پدر در ۷۵ سالگی‌اش دست می‌زنیم.

هنرمندان «جمعه ایرانی» در جشن تولد رادیو از همکاری هم گفتند و اینکه «خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیشترین محبوبیت را در میان خبرگزاری‌ها دارد و برایشان جای افتخار است که در این خبرگزاری، ۷۵ سالگی رادیو را جشن می‌گیرند.»

آنها همچنین روزی را آرزو کردند که رادیو این جشن تولد را با آنها بگیرد.

مراسم تولد رادیو همچنین با حضور علی متقیان - مدیرعامل ایسنا - همراه بود و با حضور وی شمع ۷۵ سالگی رادیو توسط هنرمندان «جمعه ایرانی» فوت شد و آنها کیکی که به همین مناسبت تهیه شده بود را هم بریدند.

جشن تولدی که با گله همراه شد!

همچنین در این مراسم عکسی به یادگار گرفته شد که در پایان این عکس در قالب قابی توسط مدیر عامل ایسنا به هنرمندان «جمعه ایرانی» اهدا شد.

سعید توکل (سردبیر و تهیه‌کننده جمعه ایرانی)، مهران امامیه، منوچهر آذری، احسان کرمی، اصغر سمسارزاده، عباس محبی، امیر پارسی، امیر سهیلی (بازیگران جمعه ایرانی)، حسین هاشمی و محمد صادق عبداللهی (نویسندگان جمعه ایرانی)، در مراسم ۷۵ سالگی رادیو در ایسنا حضور داشتند.

سعید توکل در بخشی از سخنان خود توضیحاتی را درباره مرخصی اجباری «جمعه ایرانی» مطرح و عنوان کرد: حیف بود که به این شکل «جمعه ایرانی» به مرخصی اجباری برود.

او همچنین مطرح کرد: «جمعه ایرانی» در شرایطی قرار گرفته است که نمی‌دانیم این ۳۰ سال را اشتباه کرده‌ایم یا نه.

حسین هاشمی از جمله نویسندگان قدیمی برنامه «جمعه ایرانی» در بخشی از این مراسم عنوان کرد: حالا که صدا و سیما به عنوان پدر «جمعه ایرانی» این بچه را به دوازده سالگی رسانده ما نیز برای این پدر دست می‌زنیم.

احسان کرمی از دیگر هنرمندان «جمعه ایرانی» گفت:‌ اتفاق غم‌انگیزی است که در آستانه ۷۵ سالگی، «جمعه ایرانی» تعطیل باشد.

او آرزو کرد که صداوسیما قدر هنرمندان را بیشتر بداند؛ به جهت اینکه قدر این هنرمندان را در بیرون از سازمان صداوسیما بیشتر از سازمان می‌دانند.

عبداللهی از دیگر نویسندگان «جمعه ایرانی» عنوان کرد: در ۷۵ سالگی رادیو، به نظرم این اتفاق بهترین تجلیلی بود که صورت گرفت.

وی همچنین گفت:‌ «جمعه ایرانی» هرگز توفیق خود را از دست نداده است و این تجلیل بهترین تجلیل از «جمعه ایرانی» است.

امیر پارسی از بازیگران «جمعه ایرانی» با بیان این مطلب که مسؤولان باید کمی بیشتر به رادیو بها دهند، در آستانه ۷۵ سالگی رادیو اظهار کرد: مسئولان رادیو را فراموش کرده‌اند؛ امیدواریم که بیشتر به رادیو بها بدهند.

عباس محبی که در این مراسم حاضر شده بود، با اشاره به تجربه سال‌هایی که در رادیو بوده است و گرد سفیدی که بر مویش نشسته است، عنوان کرد: سال‌ها پیش ما یک «جانعلی» جوانی بودیم که به رادیو آمدیم و حال مثل شمع آب شدیم.

منوچهر آذری که در این مراسم حاضر شده بود، از قطع برنامه «جمعه ایرانی» و توقف آن گله و اظهار کرد: از زمانی که برنامه قطع شد، صدای من هم قطع شد.

او گفت: سال‌های سال از جان و دل زحمت کشیدم و از زندگی‌ام مایه گذاشتم به خاطر اینکه مردم را شاد کنم. ما شادی مردم را می‌خواستیم و هیچ گاه به پول و مادیات فکر نکردیم.

این هنرمند پیشکسوت «جمعه ایرانی» گفت: ما که آمده‌ایم ۷۵ سالگی رادیو را جشن بگیریم، اما نکته‌ای که هست این است من هم ۴۰ سال از عمرم را در رادیو گذشتم. دوست دارم بدانید ما و تمام هنرمندانی که برخی از آنها از دنیا رفته‌اند، در گذشته با چه امکاناتی کار می‌کردیم و کسی به ما مراجعه نکرد که ببیند چگونه با جان و دل کار می‌کنیم.

آذری در بخشی از سخنانش تاکید کرد: ما نیاز به نفس مردم داریم تا زنده بمانیم و برای آنها کار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج