۱۹۷۵۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حاشیه های ورود قهرمان پرورش اندام جهان

امروز رونی کلمن در حالی وارد ایران می شود که قبل از ورودش حواشی فراوانی با خود به همراه آورده بود. او گفته در روزهای اخیر ۵۰ هزار پیام خوشامد از ایرانیان دریافت کرده است.

حاشیه های ورود قهرمان پرورش اندام جهان





روزنامه هفت صبح: امروز رونی کلمن در حالی وارد ایران می شود که قبل از ورودش حواشی فراوانی با خود به همراه آورده بود. او گفته در روزهای اخیر 50 هزار پیام خوشامد از ایرانیان دریافت کرده است.

«رونی کلمن به ایران می آید.» این خبری است که از ماه های پایانی سال گذشته بارها منتشر شد و رسانه ها آن را منعکس کردند و گفتند قرار است کلمن به دعوت بخش خصوصی گروه بین الملل پرشیا وارد ایران شود.

برنامه ریزی انجام شده در این سفر دو روزه، دوره های کلاس آموزش فشرده در دو بخش مجزا برای آقایان و بانوان است؛ اتفاقی که برای اولین بار است بانوان ایران هم می توانند در این نوع کلاس ها حضور داشته باشند و نکته جالب تر اینکه سرپرستی این بخش را روناک یونسی، بازیگر سینما و تلویزیون که در زمینه بدنسازی و فیتنس هم فعال است برعهده گرفته و همسرش (محسن میری) بخش آقایان را سرپرستی می کند.

بعد از انتشار این خبرها بود که حواشی هم به راه افتاد. حاشیه های خبری مانند اینکه قرار است در این کلاس های آموزی رقم هایی در حدود یک میلیون و 800 هزار تومان از متقاضیان دریافت شود.

از سوی دیگر در خبری آمد که مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرده است همایش رونی کلمن بدون مجوز پلیس برگزار می شود. خبرها به اینجا ختم نشد و سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران هم گفت مجوز پزشکی برای آموزش های رونی کلمن در ایران صادر نشده. برای به دست آوردن پاسخ یکسری سوالات و اینکه این حواشی تا چه میزان صحت دارند، با مسئول روابط عمومی فدراسیون بدنسازی ایران به گفتگو پرداختیم تا نسبت به برخی از این حواشی پاسخگو باشد.

حاشیه های ورود قهرمان پرورش اندام جهان

با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با رونی کلمن ناهار بخورید

سروش واعظی، مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی ایران درباره اینکه چرا دوره کلاس های آموزشی رونی کلمن هزینه بالایی دارد پاسخ داد: «هزینه بالایی نیست. یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را تنها ۳۰ نفر پرداخت کرده اند که هیچ اجباری برای پرداخت آن وجود نداشت. بعد از آن مبلغ ها برای دانشجویان تربیت بدنی تا ۲۵۰ هزار تومان کاهش پیدا می کند و برای حضور چنین اسطوره جهانی مبلغ بالایی نیست که اینچنین هم استقبال شده است.»

او درباره امکاناتی که با این هزینه ها در اختیار علاقمندان به رونی کلمن قرار می گیرد گفت: «می توانند با کلمن عکس بیندازند. با او ناهار بخورند. تیشرتی که تصویر رونی کلمن روی آن است از او بگیرند. امضا از او داشته باشند و در نهایت گواهینامه طلاکوب گذراندن دوره آموزی با رونی کلمن را دریافت می کنند که ارزش بین المللی هم دارد.»

واعظی درباره حواشی که در این زمینه وجود دارد گفت: «این سروصداها برای حضور دو روزه اسطوره بدنسازی جهان معنا ندارد. برای همین بیانیه ای از سوی فدراسیون بدنسازی منتشر شد که در حال حاضر در سایت این فدراسیون وجود دارد. فدراسیون مجوز لازم برای ورود رونی کلمن دریافت کرده است و مورد حمایت معنوی نیز قرار گرفته و هیچ بار مالی متوجه فدراسیون نیست و بخش خصوصی در این زمینه وارد عمل شده.»

درخواستی برای خدمات انتظامی نشده بود

خبرگزاری تسنیم دیروز در خبری نوشت: «مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در واکنش به حضور رونی کلمن در ایران با اشاره به رد درخواست وزارت ورزش از سوی پلیس برای ارائه خدمات انتظامی به او اعطای هرگونه مجوز برای این همایش توسط پلیس را تکذیب کرد و از برگزاری آن در دانشگاه خبر داد.

سازمان حراست وزارت ورزش و جوانان درخواست مکتوبی را به منظور حضور رونی کلمن و درخصوص اعطای سرویس های انتظامی و ترافیکی و همچنین مراقبت فیزیکی به او، به پلیس تهران بزرگ ارائه داد ولی پلیس در جوابیه این درخواست، ارائه هرگونه سرویس و خدمات انتظامی، ترافیکی و مراقبتی برای این فرد را رد کرد. مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرده که تاکنون هیچ مجموعه و سالنی برای برگزاری همایشی با حضور رونی کلمن از پلیس درخواست مجوز نکرده است و قرار است همایش مذکور در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شود.»

درباره این موضوع سروش واعظی، مسوول روابط عمومی فدراسیون بدنسازی ایران به هفت صبح گفت: «فدراسیون چنین درخواستی از نیروی انتظامی نداشته و همانطور که از ابتدا اعلام شده بود، حضور رونی کلمن در دانشکده تربیت بدنی تهران برگزار می شود.»

ورود کلمن ارتباطی با فدراسیون پزشکی ورزشی ندارد

همچنین خبرگزاری تسنیم در خبری دیگر منتشر کرد: «سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت ما هیچگونه مجوز پزشکی ورزشی برای فعالیت آموزشی این فرد صادر نکردیم.»

محمد تقی خانی درباره اقدامات فدراسیون پزشکی ورزشی ایران نسبت به آمدن رونی کلمن آمریکایی گفت: «فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به هیچ عنوان مجوزی برای فعالیت این فرد نداده و باید از نهادهایی که به این فرد مجوز دادند چنین مباحثی را پرسش کرد.»

او با صحه گذاشتن بر خطرات ورود چنین افرادی به کشور که تبدیل به الگوهای ورزشی و رواج مصرف مکمل های غیرمجاز می شود، عنوان کرد: «ما وزارت امور خارجه نیستیم و به رونی کلمن مجوز حضور و فعالیت آموزشی در ایران را ندادیم، بنابراین نهادهایی که این اجازه را دادند باید پاسخگو باشند، زیرا اصلا ما از نظر قانونی هم دست مان به جایی نمی رسد.»

در همین باره هم مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی گفت: «این موضوع ارتباطی به بخش فدراسیون پزشی ورزشی ندارد چون در این دوره های فشرده قرار نیست کار عملی انجام بگیرد و تنها نکاتی در این جلسات گجفته می شود که در غالب یک درس تئوری است و اینکه یک گواهینامه بگیرند.»

مصاحبه رونی کلمن با سایت گروه بین المللی پرشیا

ایده برگزاری همایش بین المللی پرورش و زیبایی اندام در تهران از کجا پدیدار شد؟

- در ابتدا قرار بود این همایش در شهر لندن برگزار شود اما با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران ایرانی در عرصه بین المللی و همچنین توصیه های مدیر برگزاری برنامه آقای علی نجفی، تصمیم بر آن شد که اولین همایش بین المللی پرورش و زیبایی اندام در تهران، برگزار شود.

آیا از تعداد طرفداران خود در ایران مطلع هستید؟

- بله، کاملا؛ طی روزهای گذشته بیش از ۵۰ هزار پیام خوشامد از ایرانیان دریافت کردم و واقعا از تعداد طرفدارانم در ایران شگفت زده شدم.

هدف و محور اصلی سخنرانی و تدریس شما در همایش بین المللی پرورش و زیبایی انجام چیست؟

- سعی ما در این همایش بر این است که مربیان و ورزشکارانی متخصص آموزش داده و ایشان را با دانش به روز و حرفه ای پرورش و زیبایی اندام آشنا سازیم. این همایش به دو بخش علمی و تخصصی تقسیم می شود که هر دو بخش آن از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار بوده و در هر دو، مباحث مطروحه کاملا حرفه ای است.

محور اصلی همایش علمی، تمرینات و تغذیه حرفه ای با بالاترین استانداردهای جهانی است. همچنین برخی شیوه های اختصاصی و تجربیات شخصی خود در زمینه بدنسازی و تغذیه را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در بخش تخصصی همایش، مباحث حرفه ای تری در زمینه آماده سازی قهرمانان برای مسابقات و نیز دیگر مباحث مرتبط پر اهمیت مطرح می شود. همچنین شرکت کنندگان این بخش می توانند سه سوال مهم خود را ارائه دهند تا مدتی پس از سمینار شخصا به آنها پاسخ دهم.

لطفا درباره مدارکی که به شرکت کنندگان همایش ارائه خواهید کرد، توضیح کوتاهی بدهید.

- مدارکی که ارائه خواهند شد مورد تایید و امضای من بوده و از امتیاز جهانی برخوردار است که شرکت کنندگان می توانند از آن در تمامی کشورها بهره ببرند. همچنین طبق هماهنگی های انجام شده میان ریاست گروه پرشیا و فدراسیون بدنسازی ایران، تمام مدارک مورد تایید رسمی این فدراسیون نیز قرار خواهند گرفت تا شرکت کنندگان از اعتبار بالاتری در کشور خود برخوردار شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج