۱۹۷۶۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ مجوز حزب «انشقاق ملت»!

متاسفانه با خبر شدیم که کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در اقدامی عجیب و قابل تامل با درخواست مجوز حزب «انشقاق ملت» موافقت کرده است.

آیدین سیار سریع در روزنامه قانون نوشت:

متاسفانه با خبر شدیم که کمیسیون ماده 10 احزاب در اقدامی عجیب و قابل تامل با درخواست مجوز حزب «انشقاق ملت» موافقت کرده است. با جست وجویی ساده در موتور جاسوسی گوگل و با مشاهده سوابق تیره اعضای موسس این حزب می‌توان فهمید که هیچکدام از این افراد در کمال وقاحت و پررویی منع قانونی برای فعالیت سیاسی ندارند ولی خوشبختانه موانع غیرقانونی زیادی برای فعالیت آنها وجود دارد. «بی قانون» نگاهی کوتاه به سوابق سیاه اعضای تشکیل دهنده این حزب انداخته است:

1) حجت ا... پیش‌نیازی: در عدم صلاحیت این شخص برای فعالیت سیاسی همین بس که هیچ وقت عضو حزب ما نبوده است. متاسفانه می‌بینیم در دولت جدید اشخاص مخالف و منتقد ما نه تنها نابود نمی‌شوند بلکه اجازه چنین کارهایی را هم پیدا می‌کنند.

2) مصطفی خارش‌پیشه: از کودکی عادت داشت دست توی دماغش کند (ارسال سیگنال برای آمریکا). همچنین به طرز عجیبی هر موقع اقدام به خارش مواضع خود می‌کرد تحریم جدیدی علیه کشور وضع می‌شد که این نوع جدید از کددهی جای تامل بسیار دارد.

3) پدرام پارمیان: عضو جوان حزب انشقاق ملت نیز کارنامه سیاهی در این مدت کوتاه فعالیت خود به جا گذاشته است. پاره‌میان از جمله امضا کنندگان نامه معروف به صداوسیما بود. نامه‌ای که در سال 1369 با امضای35کودک فریب خورده و با هدف ایجاد فشار بر صداوسیمای وقت برای پخش اثر به اصطلاح کارتونی میتی کومون (بازوی تبلیغاتی جریان سلطنت طلب ژاپنی) نوشته شد و توانست موجب انحراف نسل دهه شصت و در نهایت روی کار آمدن دولت دوم خردادی شود.

4) مه‌لقا پاناسونیکِ اصل: در گزارشی که روز 15 مهرماه 1355 سناتور الکسیس سانچز کارمند سفارت آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه آن کشور ارسال کرده این گونه آمده است: «آلاله غنچه کرده، کاش بودی و می‌دیدی. کبوتر بچه کرده، کاش بودی و می‌دیدی. تمام.» درست در همین روز مه لقا پاناسونیک اصل به دنیا آمد. آیا این تقارن اتفاقی بود؟ خیر. بعدها نمادشناسان و متخصصان علم نشانه شناسی دریافتند که پیام سناتور سانچز یک پیام کدگذاری شده است. پیام فوق بعد از رمزگشایی به این شکل درآمد: «امروز مه‌لقا شارپ به دستور آمریکای بزرگ به دنیا می‌آید و برای این که کسی به این موضوع پی نبرد فامیلی او را از شارپ به پاناسونیک اصل تغییر دادیم. او قطعا در آینده مهره ارزشمندی برای ما خواهد بود. یوهاهاها. تمام.» آیا این اسناد از چشم نهادهای نظارتی پنهان مانده است؟ آیا علت این اشتباه بزرگ تنها سهل انگاری مسئولین بوده؟

5) شجاع الدین شیرموشکی (سخنگوی حزب انشقاق ملت): این عضو حزب به تازگی مجوز گرفته انشقاق ملت به شدت ساکت است و همین باعث شده که در بحران‌هایی که برای کشور به وجود می‌آید نیز همیشه جزو ساکتین باشد. این شخص با سکوت طولانی مدت خود اشک عزیزان مظلوم زحمتکش ما در بخش شنود را درآورده است. در دو هفته گذشته تنها دو جمله از او شنیده شده است که می گوید: «خانم اون شلوارک طرح باب اسفنجی من کجاست؟» و «بچه بزن جم الان فاطماگل شروع میشه». و مقداری اصوات بی اهمیت! اعضای کمیسیون ماده 10 توضیح دهند چنین شخصی که حتی در خانه خود نمی‌تواند مواضع روشن و صریحی اتخاذ کند آیا می‌تواند سخنگوی یک حزب باشد؟ مسئولان چه جوابی در قبال سوالات مردم دارند؟ آیا دادن مجوز فعالیت به حزبی که یورگن هابرماس، جین شارپ، باروخ اسپینوزا و رابرت لواندوفکسی نسبت به تاسیس آن اظهار خوشبینی کرده‌اند گامی در جهت شکولاتیزه کردن ایران در آینده‌ای نزدیک نیست؟ هوف! نفسم بند اومد. ‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج