جاباما
۱۹۸۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

افزایش حقوق مستمری بگیران از یکشنبه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: از روز یکشنبه حقوق مستمری‌بگیران با حدود ۱۵ تا ۱۷ درصد افزایش پرداخت خواهد شد.

ایسنا: سید تقی نوربخش در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان تفرش گفت: این سازمان نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش درآورده است.

وی با بیان اینکه این سازمان حدود پنج میلیون نفر مستمری‌بگیر را تحت پوشش خود دارد، افزود: بخش درمان که یکی از راهبردی‌ترین سیاست‌های رئیس جمهور به آن مربوط است به عنوان یکی از ۱۰ برنامه اصلی رییس جمهور عنوان شده و گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است.

وی با اعلام این خبر که از روز یکشنبه هفته آینده حقوق مستمری بگیران با حدود ۱۵ تا ۱۷ درصد افزایش، پرداخت خواهد شد، افزود: همچنین سهمیه بیمه ۱۰۰ هزار کارگر ساختمانی در سراسر کشور از روز شنبه توزیع خواهد شد.

نوربخش به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته، بیش از ۷۰ درصد هزینه‌های درمانی توسط مردم پرداخت می‌شد که این موضوع خانواده‌ها را تحت فشار مالی شدیدی می‌گذاشت.

به گزارش ایسنا، درمانگاه تامین اجتماعی تفرش در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

این درمانگاه شامل بخش‌های پزشکی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، واحدهای اداری و... است و تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. هزینه ساخت آن ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عفت نادری

      خبرها دراین مورد را همیشه پیگیری میکنم ولی کمتر پیش میاد کامل باشه حقوق مستمری بکیران کی واریز میشه از اکی اضافه میشه چی شامل حال مستمری بگیران میشه این شخص چی گفت اون یکی چی گفت برای ما نون آب نمیشه بابت زحماتتون ممنون وسپاسگزارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج