۱۹۸۶۲۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

معرفی بوستان‌ های محبوب ایرانی ها

بوستان‌های آب و آتش و طالقانی را می‌توان از بوستان‌های مناسب برای خانواده‌ها و جوانان دانست، زیرا این دو بوستان به وسیله پل طبیعت به تپه‌های عباس‌آباد وصل شده و شهروندان می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را در آنجا تجربه کنند.

جام جم آنلاین: بوستان‌های آب و آتش و طالقانی را می‌توان از بوستان‌های مناسب برای خانواده‌ها و جوانان دانست، زیرا این دو بوستان به وسیله پل طبیعت به تپه‌های عباس‌آباد وصل شده و شهروندان می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را در آنجا تجربه کنند.

در این پارک ها خدمات مناسبی به شهروندان ارائه می شود، خدماتی مانند کالسکه رانی، آب نما، برج آتش و پیست اسکیت. برای رسیدن به این پارک نیز باید این آدرس را دنبال کرد: اتوبان حقانی، چهارراه جهان کودک و ضلع جنوبی اتوبان. این در حالی است که شهروندان این امکان را دارند که از اتوبان حقانی و کوچه کنار پارک که در ضلع غربی آن قرار دارد به پارک دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است پل طبیعت یک پل سه طبقه پیاده رو است که در تهران قرار دارد و از مهر ۱۳۹۳ افتتاح شده است. این پل از عرض بزرگراه مدرس می گذرد. طول این پل ۳۰۰ متر بوده و سازه اش ۲۰۰۰ تن است. پل طبیعت بزرگ ترین پل غیرخودرویی ایران محسوب می شود. این پل زیر نظر شرکت نوسازی عباس آباد ساخته شده و برای ساخت آن ۱۴ هزار قطعه فولادی در ابعاد مختلف در ارتفاع ۴۰ متری زمین برشکاری، سر هم و نصب شده است. با ساخت پل طبیعت بوستان طالقانی در شرق و آب و آتش و بنادر در غرب زمین های عباس آباد به هم متصل می شوند.

ائل گلی

مجموعه ائل گلی یکی از زیباترین و باصفاترین گردشگاه های ایران در شهر تبریز است که با آب و هوای تمیز، فضای سبز دل انگیز و چشم اندازی بی نظیر دارد.

این مجموعه با وسعت ۷۰ هکتاری، در هفت کیلومتری مرکز شهر تبریز و در جنوب شرقی آن بنا شده است و در آن استخری به مساحت پنج هکتار وجود دارد. در جنوب آن نیز تپه بلندی است که جنگل کاری شده و آب از آن تپه به صورت آبشاری زیبا سرازیر می شود.

باغ ارم

باغ ارم یک باغ ایرانی ـ تاریخی در شیراز است و شامل چند بنای تاریخی و باغ گیاه شناسی می شود. تاریخ ساخت و بنیانگذار اولیه باغ ارم شیراز، بدرستی مشخص نیست؛ ولی توصیف هایی از آن در سفرنامه های متعلق به قرن دهم و یازدهم هجری آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته پارک آب و آتش این روزها تبدیل به پارک محبوب شده ولی نه اینکه به عنوان پارک نماینده تهران معرفی بشه . پارک ملت یا پارک جمشیدیه سابقه بیشتری دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج