۱۹۸۶۸
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

قتل هولناک دختر ۸ ساله بعد از ربوده شدن از مدرسه

اين دختر هشت‌ساله كه حديث نام داشت چند ساعت پس از ربوده شدن به قتل رسيد و جنازه سوخته او در استخري در منطقه تالارسر پيدا شد.

شرق: كارآگاهان جنايي در تلاش هستند تا قاتل يا قاتلان دختر دانش‌آموزي را كه از مقابل مدرسه‌اش ربوده شده بود، شناسايي كنند.

اين دختر هشت‌ساله كه حديث نام داشت چند ساعت پس از ربوده شدن به قتل رسيد و جنازه سوخته او در استخري در منطقه تالارسر پيدا شد.

پليس تا شامگاه يكشنبه ۲۰ مظنون را از افراد معتاد و ولگرد در اين خصوص شناسايي و از آنها بازجويي كرد اما به غير از دو نفر ديگران آزاد شدند. دو مظنون بازداشتي نيز تاكنون ارتكاب قتل را گردن نگرفته‌اند و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.

عموي حديث در اين‌ باره گفت: حدود ساعت ۹ صبح سه‌شنبه هفته گذشته از مفقود شدن حديث مطلع شديم و جست‌وجو را براي پيدا كردن او آغاز كرديم و در نهايت به پايگاه يكم آگاهي تهران رفتيم و حدود ساعت ۱۴:۳۰ همان روز جسد سوخته برادرزاده‌ام در فاصله حدود پنج‌كيلومتري محلي كه گم شده بود، پيدا شد.

اين مرد ميانسال در مورد نحوه گم شدن حديث توضيح داد: حديث هشت‌ساله و خواهر بزرگ‌ترش زهرا كه ۱۲سال دارد در مدرسه پروين اعتصامي ميگون درس مي‌خواندند. روز حادثه حديث پس از رفتن به مدرسه احساس گرسنگي كرد، به همين دليل همراه خواهرش به مغازه‌اي كه در نزديكي مدرسه بود، رفت تا كيك و سانديس بخرد.

اما چون براي رفتن به مغازه بايد از عرض خيابان عبور مي‌كردند خواهر بزرگ‌تر حديث را منتظر گذاشت و خودش به مغازه آن طرف خيابان رفت.

وقتي زهرا از مغازه بيرون آمد اثري از خواهر هشت‌ساله خود نديد و با اين تصور كه خواهرش به مدرسه رفته به آنجا بازگشت اما پس از زنگ اول بود كه متوجه شد خواهرش گم شده است.

بنابراين موضوع را به خانواده اطلاع داد و جست‌وجوي محلي آغاز شد. اين مرد ادامه داد: خانواده حديث حدود ساعت ۹ از مفقود شدن او مطلع شدند و پس از سركشي به خانه اقوام و كوچه و خيابان‌هاي اطراف موضوع را به ماموران كلانتري فشم اطلاع دادند.

در نهايت حدود ظهر درحالي كه عكس حديث هشت‌ساله را در دست داشتند به پايگاه اول آگاهي تهران راهنمايي شدند. در آنجا پس از اعلام مفقودي برادرزاده‌ام در سيستم سراسري پليس و تكميل تحقيقات، از برادرم خواسته شد هرگونه اطلاعاتي را در اختيار كارآگاهان قرار دهد.

عموي اين دختر در تحقيقات محلي انجام‌شده، گفت: هر كس يك حرفي مي‌گفت و اهالي محل اطلاعات دقيقي به ما ندادند، حتي مسوولان مدرسه نيز چيزهاي مختلفي به ما گفتند. بعضي از اهالي محل به ما گفتند حديث را درحالي ديده‌اند كه گريه‌كنان به طرف بالاي خيابان حركت مي‌كرد. درحال حاضر تحقيقات براي كشف راز قتل اين دختر ادامه دارد. اما گفته مي‌شود سرنخ دقيقي به دست نيامده است.

به گفته عموي مقتول رد لاستيك‌هاي خودرو در محل كشف جسد نيز به پليس كمك نكرده است. چون منطقه برفي است و رد لاستيك‌هاي زيادي آنجا وجود دارد. اما عده‌اي از افرادي كه در آنجا حضور داشتند از اتومبيلي حرف مي‌زنند كه تا نزديكي محل كشف جسد رفت و پس از مدت كوتاهي دور زد.

تا اين مرحله از تحقيقات فقط مشخص شده است دختر هشت‌ساله در فاصله كوتاهي پس از مفقود شدن به قتل رسيده و سپس جسد او به استخري در تالارسر انتقال پيدا كرده است.

عموي اين دختر در مورد ميزان سوختگي جسد نيز گفت: مقدار سوختگي جسد حديث را غيرقابل شناسايي كرده بود و مادرش با توجه به پيراهني كه پوشيده بود احتمال داد جنازه او باشد.

تحقيق پيرامون اين جنايت همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بحیرا

      واقعه تاسف باره. آخه این روانی ها از جون بچه های مردم چی می خوان . اخرش هم معلوم میشه که انگیزه کودک آزاری بوده. آخه یکی نیست این روانی ها رو از جامعه جمع کنه.

    • meshki push

      سرت توی خاک بیل بخوره تو سرت
      روانی الهی که بیری توی جهنم

    • محمدعلی

      با نظر بحیرا موافقم، وامیدوارم هرچه زودتر بانی این جنایت دسنتگیر و مجازات شود.ضمناً اولیای مدرسه هم باید در ساعات آموزشی تردد دانش آموزان خورد سال را کنترل نمایند.

    • سودا

      واای خدای من امیدوارم برای کسی پیش نیاد از روی لباسش مادرش تشخیص بده خدا صبرش بده

    • بدون نام

      چند روز پیش توی آمار روزنامه خوندم که 35% از مردم ایران بیماری روانی دارن و حتی ممکنه دکتر هم نرن و هیچ کس ندونه که روانی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج