۱۹۸۷۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل مجلس

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی مقابل مجلس در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی و عدم پاسخگویی مسئولان مقابل مجلس تجمع کردند.

خبرگزاری خانه ملت: امروز یکشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در ادامه اعتراض خود به ادغام با دانشگاه خوارزمی و عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه ها و همچنین مسئولان وزارت علوم، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع کنندگان؛ برخورد نمایندگان بهتر از مسئولان وزارت علوم بود و قرار است نمایندگان دانشجویان در جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شرکت و موضوع را از طریق مجلس پیگیری کنند.

لازم به ذکر است؛ اعضای شرکت تعاونی مسکن قضات و کارکنان محاکم عمومی در اعتراض به عدم دریافت زمین‌های خود و یا مابه ازای ریالی زمین‌های خود در مقابل مجلس تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع کنندگان تعداد مال باختگان به بیش از ۲۴۰۰ نفر می‌رسد که بیش از ۱۰ سال است بلاتکلیف هستند.

همچنین جمعی از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد و واحد بین‌الملل صبح امروز در اعتراض به نبود شرایط آموزشی در مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

نماینده این تجمع کنندگان، گفت: ما خواستار ایجاد شرایط آموزشی به‌ویژه ارائه بیمارستان‌های آموزشی که مورد تإیید وزارت بهداشت است هستیم، تا بتوانیم در این مراکز دوره آموزشی خود را دنبال کنیم.

گفتنی است جمعی از تولیدکنندگان صنعت کیف و کفش کشور نیز ظهر امروز در مقابل مجلس در اعتراض به نبود نظارت بر نحوه و چگونگی تولید این محصولات تجمع کردند.

نماینده تجمع‌کنندگان گفت: متإسفانه در چند سال اخیر صنعت تولید کیف و کفش در انصار افغان‌ها قرار گرفته و این موجب شده که تولیدکنندگان ایرانی دچار مشکلات بسیاری شوند، از این رو وزارتخانه‌های مربوطه باید در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج