۱۹۸۸۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

امنيت فكري زن جوان کار دست شوهر داد!

زني كه در حين زندگي با شوهرش مهريه‌اش را بخواهد، ديگر نبايد به ادامه زندگي با او فكر كرد اما زنم اصرار دارد كه من مهريه‌اش را به او بپردازم و طلاق هم نمي‌خواهد.

ایسنا: زني در دادگاه خانواده با اصرار بر گرفتن مهريه بدون طلاق گرفتن از شوهرش گفت كه هدفش از دريافت مهريه به دست آوردن امنيت فكري است، ‌اما شوهر اين زن معتقد بود، زني در جريان زندگي دنبال گرفتن مهريه باشد را بايد طلاق داد.

مردي در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست طلاق خود را به قاضي دادگاه ارائه كرد و خطاب به قاضي گفت: زني كه در حين زندگي با شوهرش مهريه‌اش را بخواهد، ديگر نبايد به ادامه زندگي با او فكر كرد اما زنم اصرار دارد كه من مهريه‌اش را به او بپردازم و طلاق هم نمي‌خواهد.

وي با عصبانيت ادامه داد: مهريه همسرم ۳۱۳ سكه بهار آزادي است و او از من مي‌خواهد كه مهريه‌اش را پرداخت كنم، در حالي كه زن و شوهري كه در زندگي با يكديگر هيچ مشكلي ندارند چه دليلي دارد كه زن مهريه‌اش را مطالبه كند.

در ادامه جلسه دادگاه، زن جوان كه ۳۴ سال داشت با بيان اينكه مهريه عندالمطالبه است، گفت: طبق قانون زن هر زمان كه بخواهد مي‌تواند مهريه خود را از شوهرش طلب كند، اما شوهر من تصور مي‌كند فقط زن‌هايي كه با شوهرشان مشكل دارند مهريه خود را به اجرا مي‌گذارند و اين موضوع برايش غيرقابل باور است.

وي خاطرنشان كرد: من خواهان جدايي از شوهرم نيستم، اما مهريه‌ام را مي‌خواهم و او موظف است كه مهريه من را به طور كامل پرداخت كند.

قاضي دادگاه خطاب به زن جوان گفت: اگر شما در زندگي مشتركتان مشكلي نداريد، چرا خواهان مهريه خود هستيد؟

زن جوان نيز در پاسخ به قاضي با بيان اينكه مي‌خواهم مهريه‌ام را پس‌انداز كنم، افزود: من در طول هشت سال زندگي مشترك هيچ پس‌اندازي نداشته‌ام، هدفم از گرفتن مهريه فقط پس‌انداز كردن است، زيرا پس انداز كردن به من امنيت فكري مي‌دهد.

قاضي دادگاه خطاب به زن گفت: شما مي‌توانيد ماهيانه مبلغي را به عنوان پس‌انداز از شوهرتان دريافت كنيد، زيرا تصور اينكه شما مهريه‌تان را از شوهرتان طلب كرديد، براي او غيرقابل باور است، در حالي كه مهريه حق شماست.

در ادامه اظهارات قاضي دادگاه، زن جوان گفت: من خواهان ادامه زندگي با شوهرم هستم، اما اگر او قول بدهد ماهيانه مبلغي را به عنوان پس‌انداز به من بدهد، ديگر صحبتي از دريافت مهريه نخواهم كرد.

در ادامه، شوهر اين زن نيز گفت: من از زناني كه در حين زندگي خواهان مهريه‌شان مي‌شوند، متنفرم، زيرا اعتقاد دارم زني كه به شوهرش علاقه داشته باشد، هيچ گاه مهريه‌اش را نمي‌خواهد. من متعهد مي‌شود ماهيانه مبلغي را به عنوان پس‌انداز به همسرم پرداخت كنم، زيرا من نيز به او علاقمند هستم.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و زوج جوان نيز با خوشحالي از اين اينكه مشكل‌شان حل شده است، دادگاه را ترك كردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Vajiheh

      اولا باید به قاضی اون دادگاه و هر دادگاه دیگه ای کت اینجوری لطف میکننو عدالتو اجرا میکنن آفرین گفت...بعدم به مردا و خصوصا شوهر این خانوم که اینقدر با فهمو شعورن و اینهمه به همسرشون لطف دارن واااااااقعا.....البته من یکی که معتقدم اصلا مهریه کلهم منقرض بشه بهتره...چه فایده ای برا خانوما داشته تا حالا!!!؟...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج