جاباما
۱۹۸۸۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش ۱۷۴ درصدی فروش جدایی نادر از سیمین در آمریکا و کانادا!

نخستین فیلم ایرانی برنده اسکار نسبت به هفته قبل از اسکار ۱۷۴ درصد افزایش فروش داشت و هجدهمین فیلم پرفروش آمریکای شمالی شد.

افزایش 174 درصدی فروش جدایی نادر از سیمین در آمریکا و کانادا!

هفت صبح : نخستین فیلم ایرانی برنده اسکار نسبت به هفته قبل از اسکار 174 درصد افزایش فروش داشت و هجدهمین فیلم پرفروش آمریکای شمالی شد.

در حالی گیشه سینماها در آمریکای شمالی تحت تاثیر فروش خارج از تصویر یک انیمیشن بود، نخسیتن فیلم ایرانی برنده اسکار به کمک تبلیغ غیرمستقیم ناشی از کسب این جایزه در میان 20 فیلم پرفروش هفته در آمریکا قرار گرفت.

افزایش 174 درصدی فروش جدایی نادر از سیمین در آمریکا و کانادا!

پخش کننده «جدایی نادر از سیمین» این هفته تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم را افزایش داد و فیلم "اصغر فرهادی" بعد از شب اسکار در ۲۴۳ سینما روی پرده رفت و نسبت به هفته گذشته ۱۷۳ درصد افزایش مخاطب داشت. به این ترتیب «جدایی نادر از سیمین» طی یک هفته اندکی بیش از یک میلیون دلار فروخت و هجدهمین فیلم پرفروش هفته شد. مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی بعد از ۱۰ هفته به سه میلیون و ۷۲۷ هزار دلار رسید.


حمله لوراکس به گیشه

اما گیشه این هفته کاملا زیر گام های یک موجود کارتونی کوچک قرار گرفت. «لوراکس» دکتر زئوس بیش از 70 میلیون دلار فروخت که یکی از بهترین افتتاحیه های تاریخ برای یک انیمیشن است. این انیمیشن که براساس کتابی از دکتر زئوس -نویسنده مشهور ادبیات کودک- ساخته شده، داستان پسری است که برای کامیابی باید داستان لوراکس یک موجود پشمالوی کوچک را کشف کند که می کوشد از دنیای محل زندگی اش محافظت کند.

افزایش 174 درصدی فروش جدایی نادر از سیمین در آمریکا و کانادا!

"دنی دویتو" بازیگر کهنه کار هالیوود به جای شخصیت لوراکس حرف می زند و دیگر صداپیشه ها "اد هلمز"، "زاک افرون" و "تیلور سویفت" هستند.

دومین فیلم پرفروش هفته کمدی «پروژه ایکس» بود که ۲۰/۸ میلیون دلار فروخت و با فاصله زیاد نسبت به لوراکس در رده دوم ایستاد. «اقدام شجاعانه» که هفته گذشته صدرنشین فروش آمریکای شمالی بود، با ریزش مخاطب ۴۴ درصدی این هفته ۱۳/۷ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به ۴۵ میلیون دلار رساند. اکشن «خانه امن» مانند هفته پیش در رده چهارم قرار گرفت با ۷/۲ میلیون دلار فروش، مجموع درآمد این فیلم به ۱۰۸ میلیون دلار رسید. همچنین «رفتار خوب تیلر پری» با هفت میلیون دلار در رده پنجم ایستاد.

فیلم موزیکال «آرتیست» که یکشنبه شب اسکار بهترین فیلم و کارگردانی را گرفت، این هفته با ۳۴ درصد افزایش فروش نسبت به قبل از مراسم اسکار ۳/۹ میلیون دلار فروخت و به عنوان دهمین فیلم پرفروش هفته معرفی شد. افزایش ۷۹۰ سالن به تعداد سینماهای نمایش دهنده این فیلم در این رشد تاثیر داشت. فروش کل «آرتیست» در آمریکا و کانادا بیش از ۳۷ میلیون دلار بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sevda

      لیلا حاتمی چرا این شکلی افتاده؟شبیه ماهیه این جا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج