جاباما
۱۹۸۹۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامه انصار حزب الله به سید حسن خمینی

کانون حزب الله استان گلستان با انتشار نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با استقبال از سفر یادگار امام (ره) به این خطه شمالی، تصریح کرده است: در صورت انجام سفر، مردم گلستان چنان استقبالی از ایشان به عمل خواهند آورد، که در تاریخ استان ثبت شود.

خبرگزاری ایرنا: کانون حزب الله استان گلستان با انتشار نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با استقبال از سفر یادگار امام (ره) به این خطه شمالی، تصریح کرده است: در صورت انجام سفر، مردم گلستان چنان استقبالی از ایشان به عمل خواهند آورد، که در تاریخ استان ثبت شود.

این نامه که پس از جلسه سخنرانی دکتر الهه کولایی استاد دانشگاه تهران و نماینده سابق مجلس در جمع اصلاح طلبان گرگان بین اعضای حاضر در نشست توزیع شد، به نقل از کانون حزب الله گلستان آمده است: یقین داریم آن جناب بی نزاکتی عده ای اوباش را به پای همه مردم استان نخواهید گذاشت و تقاضا داریم به دعوت سفر پاسخ مثبت دهید.

متن کامل این نامه با سربرگ کانون حزب الله استان گلستان به شماره ۱۰۵/ک ح /۹۴ مورخه ۶/۲/۹۴ عینا به این شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت الله سید حسن خمینی (دام عزه)

یادگار گرامی حضرت امام خمینی (س)

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید پس از واقعه دلخراش سقوط هواپیمای یاک ۴۰ که منجر به شهادت تمامی نمایندگان خدوم استان گلستان و وزیر محترم راه و ترابری و هیات همراه شد مردم قدرشناس استان گلستان و شهر گرگان همه ساله مراسم یادبود و بزرگداشت آن عزیزان بویژه روحانی روشن ضمیر و عالم حجت الاسلام والمسلمین شهید دکتر قربانعلی قندهاری را باشکوه تر از گذشته در مصلی وحدت گرگان برگزار می کنند و همواره یکی از بزرگان کشور در آن مراسم به ایراد سخن می پردازد، امسال نیز که در آستانه سالگرد عروج ملکوتی آن عزیزان هستیم زمزمه حضور حضرتعالی در مراسم باعث خوشحالی زائدالوصف امت شهیدپرور و ولایتمدار گلستان شده است.

اما در روزهای گذشته متاسفانه پس مانده های آن تفکری که در زمان مرادمان خمینی کبیر مدام در حال تخریب و توهین نماینده معزز و تام الاختیار ایشان در شرق مازندران (گلستان فعلی) بودند امروز نیز با کینه توزی نسبت به بیت محترم امام و شخص جنابعالی بیانیه ای تهدید آمیز صادر کردند تا مانع حضور آن جناب در بین عاشقان خمینی در گرگان باشند لیکن تعداد اندک مخالفان خط امام در این خطه مانع حضور جنابعالی در این مراسم نخواهد بود.

لذا کانون حزب الله استان گلستان با بیش از سه دهه فعالیت که یکی از قدیمی ترین تشکل های سیاسی پیرو خط امام و اصلاح طلب در کشور می باشد رسما از حضرتعالی جهت شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای یاک ۴۰ و ایراد سخن دعوت بعمل می آورد، یقین داریم آن جناب بی نزاکتی عده ای اوباش را به پای همه مردم استان نخواهید گذاشت و تقاضا داریم به این دعوت پاسخ مثبت دهید، به شما و ملت شریف ایران اطمینان می دهیم مردم گرگان آرزوی دیدن یادگار عزیز امامشان را دارند و در صورت تشریف فرمایی آماده چنان استقبالی از حضرتعالی هستند که در تاریخ این استان ثبت خواهد شد.

از خداوند متعال سلامتی و عزت روزافزون خاندان مکرم حضرت امام (ره) بخصوص حضرتعالی را مسالت داریم.

شورای مرکزی کانون حزب الله استان گلستان اردیبهشت ۱۳۹۴

هفته گذشته یکی از سایت های محلی گلستان که گفته می شود مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد، با انتشار بیانیه ای به نقل از انصار حزب الله گرگان نسبت به حضور برخی شخصیت های کشوری به عنوان سخنرانان مراسم گرامیداشت شهدای یاک ۴۰ هشدار داد.

بیانیه منتسب به انصار حزب الله گلستان هشدار داده بود در صورت حضور حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سید حسن خمینی در گرگان برای سخنرانی در یادواره جان باختگان یاک ۴۰، رخدادی بدتر از حادثه شیراز در گرگان تکرار می شود.

باگذشت چند روز از انتشار این بیانیه، مهدی حسن زاده از اعضای انصار حزب الله گرگان در گفت و گویی که دو سایت خبری آن را بازتاب دادند، بیانیه منتشره قبلی را جعلی خواند.

این موضوع با واکنش برخی مسوولان و دستگاههای ذیربط مواجه شد بطوریکه دادستان عمومی و انقلاب گرگان از ورود دستگاه قضایی استان گلستان به موضوع بیانیه منتشره منتسب به جریان موسوم به انصار حزب الله خبر داد.

حجت الاسلام سیدمصطفی حقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به دنبال آن هستیم تا بدانیم چه شخصی و به چه دلیل نخستین بار این بیانیه را انتشار داده است.

دادستان گرگان با تصریح بر اینکه نباید چنین مسائل و بیانیه هایی منتشر شود، گفت: با جدیت پیگیر عوامل و مسببین انتشار این بیانیه هستیم که گفته شده جعلی است.

حجت الاسلام حقی اظهار کرد: پیگیری خواهیم کرد که چطور این بیانیه به دست افراد و سایت هایی افتاده که آن را برای نخستین بار انعکاس دادند.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال دامن زدن به این مسائل، عوامل اصلی این اقدامات را به اهدافشان نزدیک می کند و اگر بیانیه جعلی باشد، بهتر است به آن پرداخته و دامن زده نشود.

دادستان گرگان تصریح کرد: در اجرای برنامه ها و وظایف خود از قانون عدول نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد هیچکس خلاف قانون عمل کند.

در همین رهگذر نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خطبه های نماز جمعه گذشته گرگان با بیان اینکه متاسفانه مطالبی در برخی سایت ها منتشر شد که بی انصافی در حق بیت امام خمینی (ره) و بی توجهی به آن ها است، اظهار داشت: انتشار این مطالب در سطح ملی آبروی مردم گلستان را در ارادت به امام خمینی (ره) و بیت ایشان در معرض تردید قرار داد اگرچه ملت ما نسبت به این گونه مسائل آگاهی لازم را دارند.

آیت الله نورمفیدی با تصریح بر اینکه مردم امام راحل و بیت ایشان را دوست دارند، خاطرنشان کرد: بیت امام خمینی (ره) و فرزندان ایشان از همه بیشتر به انقلاب اسلامی وابستگی و پایبندی دارند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این خصوص به ایرنا گفته بود: گروه های خودسر درفضای قانونمند این استان جایگاهی ندارند، دولت به طور عام در کل کشور و بطور خاص در استان گلستان برگزاری نشست های قانونی را تضمین کرده و با اقتدار در مقابل قانون شکنان و گروه های خودسر برخورد قانونی می کند.

علی اصغر طهماسبی با بیان اینکه اخیرا مطرح شده که عده ای نسبت به سفر برخی شخصیت ها به گلستان موضع مخالف گرفته اند، افزود: بحث این سفر مطرح نبوده و اگر قرار باشد شخصیت ها به استان سفر کنند از آن استقبال کرده و برگزاری مطلوب مراسم هایی از این دست را به بهترین کیفیت تضمین می کنیم.

در حادثه هواپیمای یاک ۴۰ که روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در حوالی جنگل های ساری رخ داد، رحمان دادمان وزیر وقت راه و نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی که از تهران عازم گرگان برای شرکت در مراسم افتتاح فرودگاه این شهرستان بودند، به شهادت رسیدند.

چهاردهمین یادواره نمایندگان فقید گلستان در مجلس شورای اسلامی ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در مصلای نماز جمعه گرگان برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج