جاباما
۱۹۸۹۴۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ناگفته های وزیر کشور درباره پول های کثیف

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: بعد از دعوت مجلس از آقاي رحماني‌فضلي نامه‌اي، از سوي ايشان به مجلس نوشته شد و وزير كشور خواهان حضور در جلسه غيرعلني مجلس شد اما به نظر من قطعا براي عدم پذيرش اين درخواست از سوي نمايندگان هم استدلال‌هايي وجود داشته است.

روزنامه اعتماد: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: بعد از دعوت مجلس از آقاي رحماني‌فضلي نامه‌اي، از سوي ايشان به مجلس نوشته شد و وزير كشور خواهان حضور در جلسه غيرعلني مجلس شد اما به نظر من قطعا براي عدم پذيرش اين درخواست از سوي نمايندگان هم استدلال‌هايي وجود داشته است.

آنقدر فضا مسموم شده بود كه اين تصور اشتباه وجود داشت كه قرار است وزير كشور با اسامي تعدادي از مسوولاني كه از پول‌هاي كثيف استفاده كرده‌اند به مجلس بيايد كه هرگز چنين قراري وجود نداشت.

وزير با پرونده‌ها و آمارهاي بسيار خوبي به مجلس رفته بود كه حكايت از چگونگي تحصيل پول‌هاي كثيف و فرآيند پولشويي آنها در كشور داشت اما از آنجايي كه جلسه علني بود نمي‌شد بسياري از اين اطلاعات را ارايه داد.

ما حتي نتوانستيم دو كيس بسيار مهم در مورد مواد مخدر با گردش مالي حدودا دوهزار و سيصد ميليارد تومان را كه به تازگي كشف شده بود براي نمايندگان مطرح كنيم كه قرار شد در جلسه‌اي اختصاصي اين اطلاعات را به نمايندگان ارايه بدهيم.

به هر حال من فكر مي‌كنم علني بودن جلسه مانع از بيان اين اطلاعات كه جنبه‌هاي امنيتي، قضايي و اطلاعاتي داشت، شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج