جاباما
۱۹۹۱۳۳
۶ نظر
۵۰۱۶
۶ نظر
۵۰۱۶
پ

چگونه با آرایش چشم‌هایی درشت بسازیم

شما می‌توانید با ساده ترین روش چشمان زیبایی داشته باشید.

چگونه با آرایش چشم‌هایی درشت بسازیم
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : راز چهره با نشاط، سرحال و جذاب در حالت چشمان شماست. اگر اصول آرایش چشم را یاد بگیرید، این قدرت را پیدا می‌كنید تا چشم‌های‌تان را به فرم دلخواه‌تان دربیاورید مثلا فرم افتاده چشم را كه باعث می‌شود بی‌رمق و خسته به‌نظر برسید، می‌توانید با آرایش ورق را برگردانید. چشم‌های ریزتان را درشت كنید تا جذابیت چهره‌تان دو چندان شود. برای همین هدف بهتر است نحوه درشت كردن چشم با آرایش را یاد بگیرید.

راز چهره با نشاط، سرحال و جذاب در حالت چشمان شماست. اگر اصول آرایش چشم را یاد بگیرید، این قدرت را پیدا می‌كنید تا چشم‌های‌تان را به فرم دلخواه‌تان دربیاورید مثلا فرم افتاده چشم را كه باعث می‌شود بی‌رمق و خسته به‌نظر برسید، می‌توانید با آرایش ورق را برگردانید. چشم‌های ریزتان را درشت كنید تا جذابیت چهره‌تان دو چندان شود. برای همین هدف بهتر است نحوه درشت كردن چشم با آرایش را یاد بگیرید.

چگونه با آرایش چشم‌هایی درشت بسازیم

خط چشم سفید استفاده كنید

یك روش دیگر برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده از خط چشم سفید است. داخل پلك پایین‌تان را با مداد سفید خط بكشید. حتما از یك مداد نرم استفاده كنید تا پلك‌تان آسیب نبیند. برای اینكه داخل چشم‌تان روشن‌تر شود، می‌توانید در قسمت گوشه پلك‌تان هم از این مداد استفاده كنید. البته در كنار این خط چشم سفید، می‌توانید با یك خط چشم باریك سیاه دور تا دور پلك بالا و پایین را تیره كنید كه با این روش هم چشمان‌تان بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد اما یادتان باشد در گوشه چشم این دو خط پلك بالا و پایین به هم نرسند.

به مژه‌های پایین هم ریمل بزنید

بسیاری از متخصصان گریم معتقدند استفاده از ریمل در مژه‌های پایین چشم باعث می‌شود چشم‌ها بزرگ‌تر به‌نظر برسد. البته نكته مهم این است كه چطور به مژه‌های پایین ریمل بزنید؟ ابتدا مژه‌های پلك بالایی را ریمل بزنید بعد بدون اینكه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل وارد كنید، مژه‌های پایین را هم ریمل بزنید. فرچه ریمل‌تان را عمودی نگه دارید و روی مژه‌های پلك پایین‌تان عقب و جلو ببرید.

ابروهای‌تان را تمیز و مرتب نگه دارید

درنهایت نوبت ابروهاست، برای اینكه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه كنید. اگر ابروهای‌تان یك قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. با رنگی ملایم و با ضربات آهسته و كوتاه ابرو را پر كنید و به ابروهای‌تان قوس بدهید.

مژه‌های‌تان را فر كنید

یكی از ساده‌ترین راه‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها، فر كردن مژه‌ها به وسیله فرمژه است. حتما قبل از استفاده از ریمل، مژه‌های‌تان را فر كنید و اگر فراموش كردید، حتما اجازه دهید ریمل‌تان كاملا خشك شود سپس از فرمژه استفاده كنید.

چگونه با آرایش چشم‌هایی درشت بسازیم

سایه فراموش نشود

اطراف چشم را یعنی پایین پلك بالا و بالای پلك پایین را با سایه تیره‌تر رنگ بزنید. بالای این سایه تیره رنگ را با سایه رنگ روشن‌تر بپوشانید. یادتان باشد سایه‌های چشم را باید از سمت بیرون به سمت گوشه داخلی چشم محو كنید تا رنگ‌ها یكنواخت شود. پس می‌توانیم بگوییم سایه هم در بزرگ‌تر نشان دادن چشم شما تاثیر بسزایی دارد.

مصنوعی استفاده كنید

اگر قصد دارید به یك مراسم كاملا رسمی و بزرگ بروید، می‌توانید برای بهتر شدن فرم چشم‌های خود از مژه مصنوعی استفاده كنید. بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شركت در مراسم رسمی از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌كنند. اگر روش استفاده از مژه‌های مصنوعی را به خوبی بلد باشید، چشم‌های شما بسیار زیبا و كاملا طبیعی به‌نظر می‌رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      من که خودم چشمام درشته نیازی به این کارا ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقده ای :)

      • ......

        تو زورو

    • بدون نام

      مبینا برو کشکتو بساب.....

    • مبینا

      خودت برو کشکتو بساب

    • طنین

      هه اگه لازم نداری چرا اومدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج