جاباما
۱۹۹۲۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کریم باقری: صادقیان را من اخراج نکردم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو تصمیم گرفت صادقیان اخراج شود و در این مورد نظر مرا پرسید که من هم نظرم را گفتم.

خبرگزاری تسنیم: کریم باقری در پایان تمرین امروز دوشنبه تیمش در جمع خبرنگاران راجع به بازی پرسپولیس با سایپا اظهار داشت: متاسفانه در ۲، ۳ بازی اخیر به خاطر اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: تلاش کادر فنی این است که تیم در آینده شرایط بهتری پیدا کند و برای اینکه از این وضعیت خارج شویم نقش بازیکنان بزرگتر هم خیلی مهم است.

مربی پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان جوان ما در طول بازی استرس دارند و این استرس‌ باعث می‌شود اشتباهات فردی پیش بیاید. وظیفه بازیکنان بزرگتر این است که در زمین به بازیکن جوان کمک کنند تا آنها تمرکزشان را حفظ کرده و بتوانند بازی برده را نگه دارند. متاسفانه این اتفاق در بازی با سایپا رخ نداد و حتی بازیکنان با تجربه ما هم استرس داشتند. فکر کنم نتایج اخیر تیم چنین شرایطی را به وجود آورده که بازیکنان ما در طول مسابقه مدام به این فکر می‌کنند که نکند این بازی را هم ببازیم.

باقری در این باره تاکید کرد: باید همه ما دست به دست هم دهیم تا تیم برای فصل بعد شرایط بهتری داشته باشد. امیدوارم روز چهارشنبه اتفاق خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد باید در این روز تکلیف باشگاه مشخص شود. اینکه چه کسی تیم را می‌خرد و چگونه برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود با آمدن او به پرسپولیس اقتدار در تصمیم‌گیری به کادر فنی تیم برگشته است، گفت: من راضی نیستم بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد از تیم کنار گذاشته شود، بلکه این مسئله رفتار و عکس‌العمل این بازیکن و همچنین عملکردش در تمرینات و بازی‌ها بستگی دارد. در قرارداد هیچ بازیکنی نیامده که او باید فیکس بازی کند بلکه باید با تلاش فراوان و نشان دادن قابلیت‌هایش در زمین خود را به مربی ثابت کند تا بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با اخراج صادقیان و جریمه خانزاده دیگر شاهد هیچ اتفاق حاشیه‌ای در پرسپولیس نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: اول اینکه این حواشی فقط مربوط به این دوره تیم نیست و در چند سال‌ اخیر که من در پرسپولیس بودم همواره اتفاقات حاشیه‌ای زیادی را در تیم شاهد بوده‌ایم. بارها به بازیکنان گفته‌‌ام که در پرسپولیس باید به شدت مراقب رفتار و کردار خود باشند چرا که در اینجا کاملا زیر ذره‌بین هواداران و رسانه‌ها قرار دارند. اگر بازیکنی رفتارش مناسب باشد و خوب بازی کند اول از همه خودش سود خواهد برد. می‌تواند با عملکرد خوب ترانسفر شود و به باشگاه‌های اروپایی راه پیدا کند.

وی ادامه داد: متاسفانه فوتبالیست‌های جوان ما خیلی زود قانع می‌شوند و به کوچکترین موفقیتی که می‌رسند فکر می‌کنند دیگر همه چیز را به دست آورده‌اند در حالی که می‌توانند خیلی پیشرفت‌های بیشتر از این داشته باشند. در همین تیم خودمان بازیکنان جوانی داریم که اگر راه‌شان را درست انتخاب کنند به موفقیت‌های زیادی خواهند رسید.

مربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود در حقیقت او صادقیان را اخراج کرده نه برانکو، یادآور شد: من در پرسپولیس تصمیم‌گیرنده نهایی نیستم بلکه حرف اول و آخر را در تیم برانکو می‌زند. در حقیقت او تصمیم گرفت که صادقیان اخراج شود و در این مورد نظر مرا پرسید که من هم نظرم را گفتم.

باقری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در مزایده سوم باشگاه پرسپولیس شرکت کند یا نه، گفت: مدتی پیش من از طریق یکی از دوستانم اعلام کردم علاقمند به خرید سهام باشگاه هستیم اما شرایطی پیش آمد که او منصرف شد. الان هم از دوستم خبر ندارم و نمی‌دانم که قصد شرکت در مزایده سوم را دارد یا نه، البته فکر نمی‌کنم او چنین تصمیمی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج