جاباما
۱۹۹۳۳
۷ نظر
۵۰۶۳
۷ نظر
۵۰۶۳
پ

بگو كدام شيريني را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!

این تست ادعا می‌كند، شیرینی مورد علاقه شما می‌تواند راز شخصیت‌تان را فاش كند

بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!
برترین ها: نوع شیرینی كه شما دوست دارید، رازها و حقایق بسیار دقیق و ظریف شخصیت‌تان را آشكار می‌سازد! یعنی اين‌كه شما شیرینی كاكائویی بپسندید یا میوه‌ای اصلا اتفاقی نیست و جالب‌تر اين‌كه اگر شما و دوست‌تان یك نوع شیرینی را دوست دارید، قطعا بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی‌تان هم شبیه به هم است. در این تست سعی شده با نوع شیرینی مورد علاقه‌تان، خصوصیات شخصیت‌تان پیش‌بینی شود. اگر عاشق شیرینی هستید، این تست را از دست ندهید!


بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!

اگر بیسكویت‌های كاكائویی كرم دار را می‌پسندید: شما سرشار از الهامات و تفكرات تازه هستید، بهترین طریقی كه دوست دارید شیرینی مورد علاقه‌تان را بخورید، كدام است؟ آن را به ۲ قسمت تقسیم می‌كنید؟ كرم آن را جدا می‌كنید؟ آن را در لیوان شیر خیس كرده و می‌خورید؟ به هر روشی كه بیسكویت‌های كرم دار مورد علاقه‌تان را میل می‌كنید و از آن لذت خواهید برد. این شیرینی‌ها بیش از اين‌كه به دليل مزه خوب‌شان معروف باشند، به دليل تفكرات نوینی كه شما پیرو آن هستید و از آن لذت می‌برید، معروفند! اگر شما این بیسكویت‌ها را دوست دارید، یك هنرمند با تصورات جالب هستيد كه این تصورات و ذهنیات، لحظه‌ای شما را ترك نمی‌كنند، شما مسلما بارها و بارها از طرف دوستان تشویق می‌شوید و مورد توجه قرار می‌گیرید؛ شما پر از ایده‌های نو و جدید هستید و می‌توانید ایده‌های خوب خود را فروخته و ثروتمند شوید! امتحان كنید، حتما موفق می‌شوید!


بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!

شیرینی‌های ساده بیسكویتی یا ویفری: شما فردی با آگاهی و بینش بسیار و بافراست هستید، هرچند كه این شیرینی‌های كره‌ای سنتی، خیلی مدرن و زيبا نیستند اما مزه خوب و عالی آن‌ها می‌تواند روح زندگی را در شما بیدار كند؛ شما قدرتی منحصر به فرد در دیدن و ادراك آن قسمتی از یك شیء یا فرد دارید كه دیگران قادر به دیدن آن نیستند این امر از شما یك قاضی ویژه شناخت شخصیت می‌سازد، یك فرد باهوش و تیزبین و یك خریدار سختگیر و جدی و البته شخصی هستید كه به هیچ عنوان نمی‌توان به او دروغ گفت!


بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!

شیرینی‌های كشمشی و گردویی با طعم دارچین و...: شما یك ماجراجوی واقعی هستید؛ افرادی كه عاشق مزه‌ها و طعم‌های نامعمول و در عین حال خوب هستند، هیچ گاه از امتحان كردن یك مزه خاص نمی‌هراسند و شاید به همین دليل تن به ریسك‌های واقعی در زندگی می‌دهند، كودكان عاشق شما هستند، زيرا شما همیشه در صدر جدول برای انجام یك كار خطرناك هستید و بزرگسالان هم شما را دوست دارند زیرا زمانی كه با شما هستند، آن‌ها را زیر بارانی از خاطرات زيبا، ماجراجویی‌ها و رفتارهای منحصربه فرد قرار می‌دهید كه باعث به‌وجود آمدن احساس عالی و پر از تازگی و طراوت در آن‌ها می‌شوید!


بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!

شیرینی‌های خانگی با طعم كاكائو و نارگیل: شما بسیار مهربان و البته ساده دل هستید؛ این شیرینی‌های ساده و در عین حال خوشمزه، شما را به یاد روزهای خوب گذشته می‌اندازد و به خاطر همین است كه شما عاشق آن هستید؛ شما به یاد گذشته‌ها بسیار دلتنگ می‌شوید و هر لحظه از خاطرات خود را در حد توان حفظ می‌كنید، ارزش هر لحظه گذشته برای شما برابر با یك موفقیت كاری است از آلبوم عكس تا نخستین نقاشی، شما تاریخچه یك فامیل را با خود یدك می‌كشید البته این به این معنا نیست كه شما در گذشته زندگی می‌كنید، شما در حال زندگی می‌كنید و خاطرات نوینی را با دوستان و آشنایان خود می‌سازید!


بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!

شیرینی‌های مربایی (انجیر، آلبالو و...): شما مصمم و بااراده هستید؛ افرادی كه عاشق این نوع شیرینی هستند، بسیار تمایل دارند بزرگسالانی مسئولیت‌پذیر باشند، یك مدیر استثنایی كه به خانه نرسیده، به‌صورت حساب‌ها و نامه‌ها رسیدگی می‌كند. آماده شدن برای آینده و حوادث غیرمنتظره، تمام انرژی و تلاش شما را می‌گیرد اما فراموش نكنید در ازای كار سختی كه انجام می‌دهید، سرمایه لازم را نیز برای زندگی خود پس‌انداز كنید. مزه شیرین این شیرینی، همیشه شیرینی یك زندگی راحت و بی‌دردسر را برای شما تداعی می‌كند.


اين تست چه مشكلي دارد؟

پس نتیجه می‌گیریم: اگر شما شیرینی دوست دارید، حالا هر نوع شیرینی با هر طعمی، سرشار از خصوصیات خوب شخصیتی هستید و بدی در شما راهی ندارد!
واقعا چه كسی است كه از شیرینی‌ها خاطره ای خوش نداشته باشد؟ مگر غیر از این است كه شیرینی را در مهمانی‌ها و جشن‌ها مصرف می‌كنید؟ یا وقتی كه خوشحالید یا مناسبت خوشحال‌كننده‌ای در پیش است، شیرینی می‌خرید و كام خودتان و بقیه را شیرین می‌كنید؟ آیا شیرینی سنبلی از شادی برای شما نیست؟ ترجیح طعم‌های مختلف در شیرینی به ذائقه شما برمی‌گردد نه شخصیت شما! اگر شما یك طعم را به طعم‌های دیگر ترجیح می‌دهید به‌علت عادت به نوع مزه‌هایی است كه با آن بزرگ شده‌اید یا طعم‌هایی كه در جامعه و فرهنگ شما وجود دارد یا فیزیولوژی بدن شماست كه البته آن هم در طول زمان تغییر می‌كند، مثلا ممكن است شما در گذشته شیرینی‌های‌تر و خامه‌ای را ترجیح می‌داده‌اید اما بعدها به هر علتی مثلا رژیم غذایی، شروع به مصرف شیرینی‌های خشك كرده‌اید، بنابراین كم‌كم ذائقه شما تغییر كرده و به شیرینی‌های خشك عادت می‌كنید. آیا این بیانگر این است كه شخصیت شما هم تغییر می‌كند؟ واقعا از لحاظ عقلانی و علمی، صحیح است كه با شیرینی‌ها، شخصیت افراد را پیش‌بینی كنیم؟ آن هم نه با همه انواع شیرینی، بلكه فقط با چند نوع محدود آن! اگر كسی نوع‌های دیگری از شیرینی‌ها را دوست دارد و ترجیح می‌دهد، در كجای این طبقه‌بندی قرارداشته و جا می‌گیرد ؟ اگر پیشگویی شخصیت براساس ذائقه درست هم باشد و تستی بخواهد با توجه به ذائقه، خصوصیات انسان‌ها را طبقه‌بندی كند، حتما باید تمام انواع آن خوراكی خاص را در نظر بگیرد و به چند طعم محدود بسنده نكند. البته فرهنگ‌های مختلف و عادات غذا خوردن در هر فرهنگ و جامعه‌ای را در نظر بگیرد كه آن هم شامل سال‌ها تحقیق و مطالعه و جمع‌آوری اطلاعات جامع است كه حاصل این تحقیقات، مسلما در یك تست كوچك نمی‌گنجد در ادامه شاید جالب باشد كه شوخی كوچكی با شما بكنیم، حالا كه با شیرینی پی به شخصیت خود برده‌اید و شیرینی زندگی در رگ‌های‌تان جریان دارد، نظرتان در مورد تستی برای سنجش احساس فناپذیری چیست؟ واقعا چقدر با احساس فناپذیری خود كنار آمده‌اید؟ تستی برای شما داریم كه با آن می‌توانید بفهمید چقدر با این مسئله كنار آمده‌اید كه بالاخره روزی از دنیا می‌روید؟


چقدر با مرگ كنار آمده ايد؟

جاودانگی برای هیچ كس وجود ندارد، پس چه بهتر، همان‌طور كه شیرینی زندگی را درك می‌كنیم، تلخی مرگ را نیز در كنار آن بپذیریم.

این تست شامل 19 سوال است كه شما می‌توانید، جواب موافق یا مخالف بدهید، در صورتی كه مطمئن نبودید، می‌توانید نمی‌دانم را انتخاب كنید، سعی كنید تا آنجا كه ممكن است كمتر از كلمه نمی دانم استفاده كنید، زیرا این حالت نشان‌دهنده عدم‌قضاوت و تصمیم‌گیری مثبت یا منفی شماست.


در مقابل هر عبارت يكي از اين 3 عبارت را مي‌توانيد بنويسيد: موافق - مخالف - نمي‌دانم

بگو كدام شيريني  را دوست داري تا بگويم چه شخصيتي داري!


نمره‌گذاری

از سوال یك تا 10 به هر پاسخ مخالف 2 امتیاز، به هر پاسخ نمی‌دانم یك امتیاز و به پاسخ‌های موافق نمره‌ای ندهید.

از سوال 11 تا 20 به هر پاسخ موافق 2امتیاز، به هر پاسخ نمی‌دانم یك امتیاز و به پاسخ‌های مخالف امتیازی ندهید.

بالاترین حد نمره 40 خواهد بود، هر چه نمره شما بالاتر بوده و به 40 نزدیك‌تر باشد، بیانگر این است كه شما با احساس فناپذیری خود كنار آمده و آن را پذیرفته‌اید، نمره پایین‌تر بیان‌كننده عدم‌پذیرش احساس فناپذیری در شماست.

یكی از دلایلی كه می‌توان برای نمره پایین آوردن شما در این تست بیان كرد، این است كه ممكن است شما دچار اضطراب وجودی باشید. اضطراب وجودی به شما احساس پریشانی و پوچی می‌دهد؛ شما در فعالیت‌های روزانه خود معنا و مفهومی پیدا نمی‌كنید و احساس سرگشتگی می كنید؛ شما با احساس فناپذیری خود آشتی نكرده‌اید در حالی كه سعی می‌كنید فكر مرگ نهایی را از ضمیر ناخودآگاه‌تان بیرون كنید اما فهم این موضوع كه فناپذیرید با شماست؛ اگر بخواهید زندگی كاملی داشته باشید و به توانایی‌های بالقوه خود دست پیدا كنید باید به دركی درونی و واقعی از مرگ برسید. تصور مرگ، تصوری كشنده است و اگر بخواهید زندگی‌تان معنا داشته باشد باید وجود مرگ را بپذیرید این پذیرش شما را قادر خواهد ساخت تا تصوری حیات بخش را به دست آورید، تصوری كه شما را قادر می‌سازد لذت زندگی را دریابید.

نمره بالا در آزمون نشان‌دهنده این است كه شما اضطراب كمتری نسبت به مرگ داشته و هدف قوی‌تري در زندگی داريد؛ زندگی شما معنادار و هدفمند است و راه‌های متفاوتی برای رسیدن به معنا و هدف در زندگی وجود دارد و كلید اصلی در دور بودن از موانعی است كه شما را از ارتباط با دیگران یا برای تلاش رسیدن به اهداف‌تان بازمی‌دارد؛ این به‌عهده شماست كه بهترین راه را برای تجربه معنا و مفهوم در زندگی‌تان پیدا كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      من شدم 34
      چقدر بد

    • fifi

      44 doroste mamnoon

    • r

      من كه شدم 23 رو چي ميگي؟؟؟؟

    • kia

      همه سوالات 2 بگيري ميشه 38 نه 40

    • بدون نام

      این تستها با فرهنگ و اندیشه ما و زندگی انسان پس از مرگ تطابق ندارد و احتمالا از غرب گرفته شده است. همینطور که تست شخصیت از روی شیرینی درست نیست و بسیار خوب توضیح داده شده است این تست مناسب و صحیح به نظر نمیرسد.

    • بدون نام

      خوب پس سوالات کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      شیرینی تر نون.خامه ای شیرینی ناپلونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج