۱۹۹۵۳۸
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

بدون شک همه نمی توانند خانه خود را با هر آنچه دوست دارند و در ذهنشان هست پر کنند. اما برخی موارد هستند که بودنشان بهتر از نبودشان است و هزینه خاصی هم نیاز ندارند.

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند
برترین ها - ترجمه از فروغ بیداری: بدون شک همه نمی توانند خانه خود را با هر آنچه دوست دارند و در ذهنشان هست پر کنند. اما برخی موارد هستند که بودنشان بهتر از نبودشان است و هزینه خاصی هم نیاز ندارند.

عکس خانوادگی

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

یک گوشه دنج و زیبا از خانه را انتخاب و وسایل آنتیک و مدرن را در کنار هم به نمایش بگذارید. در همین قسمت، یک قاب عکس خانوادگی نیز نصب کنید تا کاملا در چشم باشد. البته می توانید به سلیقه خود، یک دیوار را به عنوان آلبوم دیواری انتخاب و چندین قاب با اندازه های مختلف در فواصل منظم از هم نصب کنید. فقط توجه داشته باشید همه قاب ها یک رنگ باشند تا به جای زیبایی، موجب زشتی و شلوغی فضا نشوند.


یک اثر هنری

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

تقریبا همه آدم ها به هنر و آثار هنری علاقه مند هستند. این هنر می تواند یک تصویر یا عکس چاپی یا تندیس، مجسمه یا هنرهای تجمسی باشد. هنر مورد علاقه شما هر چه که هست را در گوشه ای از خانه به عنوان وسیله تزئینی به نمایش بگذارید. البته محلی که برای آن انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. به طور مثال، همان طور که در این عکس می بینید، قاب عکسی که روی دیوار نصب شده، با چوب‌رختی و نیمکتی جفت شده که به صورت مینیمال و ساده و البته بسیار شیک طراحی شده اند. برای جذابیت بیشتر، سبدهایی نیز به عنوان جاکفشی در زیرنیمکت قرار داده شده تا جذابیت آن بیشتر شود.


یک صندلی دکوری و عتیقه

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

در همه خانه ها مبل و صندلی هست اما این صندلی که مدنظر ماست، فرق دارد. ما منظورمان صندلی آیکونیک است. یعنی یک صندلی منحصر به فرد، با مشخصات خاص یا عتیقه. این تیپ صندلی ها را در فروشگاه های وسایل چوبی یا دکوری می توانید پیدا کنید. برای اینکه ذات خاصِ صندلی هم به خوبی دیده شود، جایی که برایش انتخاب می کنید بسیار مهم است.


حوله مهمان

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

در هر خانه ای مهمان رفت و آمد می کند. برخی از مهمان ها از راه دور هستند و برای چند روز در خانه می مانند. بعضی وقت ها نیز دوست داریم دوست یا خانواده خود را در خانه نگهداریم. به همین دلایل، باید در سرویس های بهداشتی (حمام و دستشویی) حوله تمیز و اضافه داشته باشیم که مخصوص مهمان باشد. از این حوله ها می توانید برای تزئین حمام هم کمک بگیرید.


سینی خوراکی و سرگرمی

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

پیدا کردن یک سینی خوب و شیک اصلا سخت نیست. انواع و اقسام سینی ها در جنس، رنگ و طرح های مختلف موجود هستند و می توانید با توجه به بودجه خود، نمونه های موردعلاقه خود را خریداری کنید. البته برای مواقعی که می خواهید خوراکی های دورهمی را روی میز بچینید، سینی های چوبی بهترین گزینه هستند.


گلدان طبیعی

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

گل و گیاه به بهبود روحیه آدم کمک زیادی می کند. در عین حال، در زیبایی خانه نیز بسیار تاثیرگذار است. لازم نیست برای این مورد خیلی هزینه کنید. گیاهان ساده ای همانند کاکتوس یا گیاهانی که مخصوص آپارتمان هستند و عمر و دوام خوبی دارند، استفاده کنید. چند گلدان در اندازه های مختلف انتخاب و در کنار هم بچینید تا بیشتر خودنمایی کنند.


پلاک خانه

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

همه موارد دکوری به داخل خانه محدود نمی شوند. برای ورودی و فضای خارجی خانه هم خوب است مواردی را در نظر داشته باشید. مثلا ساده ترین کاری که می توانید برای ورودی خانه خود انجام دهید، استفاده از پلاک های طرح‌دار است.


جعبه ابزار

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

برای اینکه انباری مرتبی داشته باشید بهتر است آن را قفسه بندی کنید و برای هر وسیله ای، جایگاهی تعیین کنید. از کشو و کابینت گرفته تا تاقچه و ... این شاید در زیبایی و ظاهر خانه تغییری ایجاد نکند، اما دسترسی ها را ساده می کند و می توانید همه چیز را درست سر جای خود قرار دهید.


بالشتک

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

با انواع کوسن و بالشتک می توانید به خانه رنگ ببخشید. کوسن ها را در اندازه های مختلف، رنگ های متنوع و طرح و شکل های متفاوت انتخاب کنید و در هر جایی که مناسب است، قرار دهید. به طور مثال، روی کاناپه یا روی صندلی.


ایستگاه موسیقی

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

کتابخانه یا محلی که کتاب و وسایل تزئینی را درون آن می گذارید مکان مناسبی برای قرار دادن بلندگوهای سیستم صوتی است. یا حتی می توانید داک بگذارید و آن را با گوشی آی‌فون یا آی‌پد خود سینک کنید و از گوشه فرهنگی ای که در خانه ساخته اید، موسیقی پخش کنید.


دستمال توالت

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

قرار دادن دستمال رولی در توالت از واجبات هر خانه ای است که ممکن است آن را فراموش کنید. اما به یاد داشته باشید، در دستشویی و حتی در قسمت روشویی باید دستمال رولی و حوله ای داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خوشبختانه هیچکدومشون نداریم ههههههه

    • مرضيه

      بجز کتابخونه بقيش اضافي و جاتنگ کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج