۲۰۰۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کدام فیلم در سال ۹۱ تماشاگران را به سالن می کشاند

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

تماشا با نزدیک شدن به سال ۹۱ پیش بینی می کند که کدام فیلم ها در اکران چهار فصل پیش رو گیشه را می ترکانند!

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

تماشا: تماشا با نزدیک شدن به سال 91 پیش بینی می کند که کدام فیلم ها در اکران چهار فصل پیش رو گیشه را می ترکانند! البته گفتنی است که در این فهرست نام بعضی از فیلم ها که پیش بینی می شود فروش زیادی داشته باشند، نیست، به این دلیل که در اولویت های بعدی قرار دارند و ما خواستیم تنها شش مورد از مهم ترین آنها را اعلام کنیم، فیلم هایی که به نظر شاید از قلم افتاده اند عبارتند از: «گشت ارشاد»، «بی خداحافظی» و «قلاده های طلا» که با صرف نظر از این فیلم ها انتخاب های اصلی تماشا را در ادامه می خوانید.

نارنجی پوش

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

ما از این جهت معتقدیم که نارنجی پوش حتما با فروش خوبی مواجه خواهد شد که این فیلم کارگردانی دارد که نامش به خودی خود برند است و خیلی ها تمایل دارند ببینند که فیلم جدید استاد "مهرجویی" چیست. مشابه این اتفاق برای کسی مثل مسعود کیمیایی هم می افتد که حتی اگر فیلمی ضعیف هم ساخته باشد باز طرفداران ثابتش برای تماشای اثر جدیدش به سینما می آیند. در نارنجی پوش اتفاقی افتاده که خیلی از علاقه مندان سینما مدت هاست منتظر وقوع آن هستند یعنی بازی حامد بهداد جلوی دوربین داریوش مهرجویی. این اتفاق همیشه به دلیل اینکه مهرجویی کارگردان سختگیر و دقیقی است و بهداد هم خودش در صحنه علاقه فراوانی به کارگردانی و بازبودن دستش برای بروزدادن پتانسیل های شخصی اش دارد رخداد بعیدی به نظر می رسید اما مهرجویی برخلاف تصورات نقش اول فیلمش را به حامد بهداد داد تا اولین نارنجی پوش فیلمش او باشد.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

مورد سومی که باعث می شود خیلی از افرادی که موفق نشدند این فیلم را در جشنواره ببینند منتظر اکران آن باشند، جمع ستاره های پروپیمان این فیلم است. اصلا نگران نباشید شمابا خریدن یک بلیت می توانید حامد بهداد و لیلا حاتمی گرفته تا طناز طباطبایی، همایون ارشادی، میترا حجار، فردوس کاویانی و امید روحانی را تماشا کنید.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

دلیل بعدی که تصور می کنیم به واسطه آن فیلم نارنجی پوش به فروش خوبی در گیشه برسد این است که برای اولین بار فیلمی صرفا با موضوعیت رفتگران ساخته شده و درام جریان گرفته در آن درباره آشغال زدایی است. شهرداری سرمایه کلانی برای این فیلم خرج کرده و شک نکنید که با تبلیغات فراوانش حتما می تواند فروش فیلم را دوبرابر کند اما نمایش این فیلم در جشنواره فجر با نظرات ضدونقیضی رو به رو بود.


بی خود و بی جهت

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

این فیلم ششم "رضا کاهانی" است. دلیلی پررنگ تر از این می خواهید که تصور کنیم این فیلم گیشه را قبضه خواهد کرد؟ رضا کاهانی همیشه نشان داده که رگ خواب بیننده را می داند و بعد از «هیچ» امضایش را تقریبا برای خودش و علاقه مندانش تثبیت کرده و جزو معدود کارگردانانی است که علاوه بر اینکه فیلمسازی مستقل است، کارگردانی مولف نیز هست. هرچند که بین سینمادوستان، کاهانی موقعیتی صفر و صدی دارد یعنی یا برخی خیلی به سینمای او علاقه مند هستند و حتی ضعیف ترین کارهایش را هم با دلایل خودشان دوست دارند یا با دلایل عدیده او و سینمایش را دوست ندارند.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

البته نکته جالب هم اینجاست که آن قدر فیلم های این کارگردان حس کنجکاوی را برمی انگیزاند که همان عده ای هم که دوستش ندارند، می روند فیلم هایش را می بینند تا دلیلی برای کوبیدن آن پیدا کنند. به جز نام کارگردان دلیل دیگری که باعث می شود به پرفروش ترین این فیلم امید داشته باشیم، "رضا عطاران" است که به خودی خود می تواند ضامن فروش میلیاردی یک فیلم باشد. بعد از عطاران هم نگار جواهریان، پانته آ بهرام و حتی احمد مهران فر می توانند سینمادوستان را به سالن بکشانند.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

این فیلم می تواند به فروش خیلی خوبی برسد به شرطی که تبلیغات خوبی هم داشته باشد که البته باتوجه به اینکه این فیلم کاملا خصوصی و با سرمایه غیردولتی ساخته شده بعید به نظر می رسد که بتواند تبلیغات گسترده ای داشته باشد. در جشنواره فجر نمایش بی خود و بی جهت با استقبال فراوانی مواجه شد و این فیلم در میان منتقدان هم طرفداران زیادی پیدا کرد و تنها عده انگشت شماری بودند که این فیلم را دوست نداشتند.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟


برف روی کاج ها

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟



شک نداشته باشید نام کارگردان باعث می شود خیلی ها به سینما بروند. "پیمان معادی" به خاطر «جدایی نادر از سیمین» به قول جمال شورجه یک شبه ره صدساله رفت و دیگر تقریبا تمام ایران او را می شناسند و قطعا برایشان جذاب خواهد بود که اولین فیلم سینمایی او را هم بینند، فیلمی که زمان نمایشش در جشنواره فیلم فجر در جدول میزان رضایت مردمی رتبه اول را به دست آورد. بعد از نمایشش در این جشنواره اغلب افراد تصور می کردند مهناز افشار به خاطر این فیلم حتما جایزه می گیرد اما متاسفانه این فیلم با بی توجهی داوران مواجه شد. قطعا درخشش بازیگران این فیلم باعث می شود مخاطبان دهان به دهان این فیلم را تبلیغ کنند. البته یک نکته هم در اینجا با ید ناگفته نماند و آن این است که زانیار خسروی، برادر سیروان خسروی هم در این فیلم بازی می کند. قطعا اغلب کسانی که موسیقی را دنبال می کنند به این دلیل به تماشای فیلم برف روی کاج ها خواهند نشست.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟


کلاه قرمزی و بچه ننه، انیمیشن تهران 1500

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

کدام بدسلیقه ای را سراغ دارید که عروسک دوست داشتنی ای مثل کلاه قرمزی را دوست نداشته باشد؟ تصور کنید پس از چند سالی که از آخرین قسمت ساخته شده این فیلم می گذرد حالا اگر این بار کلاه قرمزی با بچه ننه به سینماها بیایند حتما آن قدر خواهد فروخت که دوباره وسوسه ساخت سومین قسمت کلاه قرمزی را در "ایرج طهماسب" و "حمید جبلی" ایجاد کند. البته از آنجایی که «کودک درون» خیلی از مخاطبان سینما همچنان زنده است انیمیشن تهران ۱۵۰۰ هم اگر اکران مناسبی داشته باشد به این دلیل که نوآوری در انیمیشن است و براساس شخصیت های واقعی و بازیگران ستاره سینماست حتما کلی مشتری دارد. افرادی مثل هدیه تهرانی، مهران مدیری، بهرام رادان، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی نیا و حسام نواب صفوی که شکل کارتونی شان بسیار جذاب از آب درآمده خیلی ها را مشتاق دیدن خواهند کرد.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟


خوابم می آد

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

"رضا عطاران" این نام چنان برای مخاطبان وسوسه برانگیز است که نامش چه به عنوان کارگردان و چه به عنوان بازیگر و حتی نویسنده به نفع تهیه کننده است و بی برو برگرد باعث فروش می شود. این اولین فیلم سینمایی رضا عطاران است و خودش هم به عنوان نقش اصلی آن جلوی دوربین خودش رفته است! اما بعد از عطاران مهم ترین نکته ای که سبب می شود «خوابم می آد» را فیلم پرفروش ۹۱ بدانیم حضور اکبر عبدی در ردای یک پیرزن در این فیلم است. اکبر عبدی در این فیلم نقش مادر رضا عطاران را بازی می کند و به خاطر این نقش سیمرغ بازیگر نقش مکمل را هم از جشنواره سی ام دریافت کرد. ضمن اینکه خداداد عزیزی هم چند سکانس کوتاه در این فیلم حاضر است. بس است یا بازهم از عوامل جذب مخاطب این فیلم بگوییم؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟


پل چوبی

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

شما فکر می کنید این فیلم به چه دلیل در فهرست فیلم های پرفروش است؟ خب کاملا واضح است به خاطر بازیگرانش. "مهدی کرم پور" هرچه در چنته سینمای ایران از استار و بازیگر مشهور و محبوب بوده به فیلمش آورده تا مانند نارنجی پوش بیشترین امیدش برای فتح گیشه به بازیگرانش باشد. مهران مدیری، بهرام رادان، هدیه تهرانی، مهناز افشار، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند و خسرو پسیانی بازیگرانی هستند که در فیلم پل چوبی جلوی دوربین رفته اند. فیلم در رده سوم جدول مردمی در زمان جشنواره فجر قرار گرفت اما این را هم نباید نادیده گرفت که عدم داشتن فیلمنامه ای منسجم و پرکشش و بازی هایی تقریبا ضعیف (به جز مهران مدیری در همان چند سکانس حضورش) و گاف های فیلم باعث می شود پل چوبی خیلی ها را ناراضی به خانه بفرستد.

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟

نارنجی پوش گیشه را جارو خواهد کرد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج