۲۰۰۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتخابات فدراسیون فوتبال زیر ذره بین تیم جمع آوری اطلاعات بحرین

لابي بحريني ها برای حذف تیم ملی در جام جهاني!

در حالی که سازمان بازرسی کل کشور با اصرار بسیار زیاد به دنبال باطل کردن انتخابات فدراسیون فوتبال است سایت رجانیوز خبر می دهد که تیم جمع آوری اطلاعات بحرینی به دنبال حذف ایران از جام جهانی است.

لابي بحريني ها برای حذف تیم ملی در جام جهاني!

تماشا: در حالی که سازمان بازرسی کل کشور با اصرار بسیار زیاد به دنبال باطل کردن انتخابات فدراسیون فوتبال است سایت رجانیوز خبر می دهد که تیم جمع آوری اطلاعات بحرینی به دنبال حذف ایران از جام جهانی است.

از قرار معلوم مدیران فدراسیون بحرین پس از حذف از بازی های مقدماتی جام جهانی به توصیه برخی از مشاوران غیربحرینی خود درصدد هستند، از اندک شانس خود برای راهیابی به مرحله بعد نگذرند تا شاید مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل را به دست آورند.

آنها با اطلاع از اینکه فدراسیون فوتبال ایران در سال 2006 به دلیل دخالت های دولتی تعلیق شده منتظر انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در سال 2010 بودند تا از این اتفاق سود لازم را ببرند. مشاوران فدراسیون فوتبال بحرین که از دوستان بین المللی شیخ سلمان ابن ابراهیم آل خلیفه به شمار می روند، به او که سابقه ریاست کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال را نیز دارد، پیشنهاد کردند که اتفاقات مربوط به فوتبال ایران به ویژه مباحث انتخاباتی این فدراسیون را به دقت رصد کنند تا در صورت برخورد قانونی با فدراسیون فوتبال ایران به دلیل دخالت های خارج از این فدراسیون و تعلیق فوتبال ایران، تیم ملی فوتبال بحرین به مرحله بعدی راه یابد.

اتفاقات فدراسیون فوتبال ایران به همین دلیل تا امروز با سخت گیری زیادی رصد شده و البته شیخ سلمان با ارتباط خوبی که در فیفا دارد فدراسیون جهانی را هم در جریان جمع آوری اطلاعات خود گذاشته است. بااین حال به دلیل عدم دخالت مستقیم در اتفاقات رخ داده تا امروز موفقیتی نداشته اند.

در عین حال، دوستان مشترک مدیران فوتبال ایران در مقر فیفا به محض مشاهده تحرکات مشکوک مدیران فدراسیون بحرین، موضوع را به مسوولان فوتبال ایران خبر دادند تا خدشه ای به جایگاه بین المللی فوتبال ایران وارد نشود، اما عدم نفوذ بالای ایران در دو نهاد بین المللی فوتبال در جهان و قاره آسیا موجب شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به توصیه مسوولان فیفا دبیرکل سابق این کنفدراسیون و عضو کمیته روابط بین الملل فوتبال آسیا را به عنوان ناظر انتخابات فدراسیون فوتبال ایران راهی تهران کنند تا چنانچه سرنوشت انتخابات فوتبال ایران به صورت غیرطبیعی رقم بخورد، او همه چیز را به مسوول بالادستی اش که یکی از دوستان شیخ سلمان است گزارش کند و برای حرکات بعدی دست به کار شود.

با این حال، اخبار نیمه رسمی حکایت از این دارد که پس از اظهارنظرهای مسوولان دستگاه ورزش درخصوص نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال، فعالیت های پنهانی تیم بحرینی دوباره آغاز شده است و آنها به دقت اتفاقات روزهای اخیر را رصد می کنند تا با جمع آوری مستندات و مدارک لازم از میان اظهارنظرهای مقام های ایرانی و تصمیم های احتمالی، به حرکت نهایی برای تعلیق فوتبال ایران شتاب بدهند.

منابع خبری از داخل فدراسیون فوتبال مدعی هستند که رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دریافت اطلاعات از رایزنی شیخ سلمان به دنبال راه حلی هستند تا مانع از به ثمر رسیدن تلاش های او شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج