جاباما
۲۰۰۴۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایتی: انتقاد از خط حمله را قبول ندارم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هیات‌مدیره استقلال در تمرینات حاضر شد و برای حل مشکلات مالی قول داد، ما هم روی قول آنها حساب باز کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی پس از پیروزی تیم استقلال مقابل صبای قم اظهار داشت: به نظرم برد به موقعی به دست آورده‌ایم و در طول بازی عملکرد و سهمیه خوبی داشتیم.

وی افزود: همانطور که روز گذشته گفتم صبایی‌ها استرسی برای این بازی نداشتند ولی ما با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر فشار زیادی را تحمل می‌کردیم. دیدید که بعد از زدن گل دوم تمرکز لازم را نداشتیم و حتی گل هم خوردیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: جا دارد از تماشاگران استقلال تشکر کنم و البته به این موضوع هم اشاره کنم که من در صبا هم قبلا بازی کردم و مردم قم مردم بسیار شریف و دوست‌داشتنی هستند. امیدوارم که این تیم در ادامه راهش هم موفق باشد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند گفت: ما دو بازی دیگر در پیش داریم که در هر دو بازی بحث انگیزه برای ما مهم است. باید تراکتورسازی و پرسپولیس را شکست دهیم و امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه حضور در آسیا میسر شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی‌ها هنوز مشکلات مالی در این تیم وجود دارد گفت: همینطور است. هیات‌مدیره در تمرین حاضر شد و به ما قول داد ما هم روی قول آنها حساب باز کرده‌ایم. امیدوارم در فاصله این دو هفته مشکلاتمان را حل کند.

وی در خصوص انتقاداتی که طی هفته‌های اخیر از مهاجمان استقلال می‌شود گفت: مگر مهاجمان در کدام مسابقات گل نزده‌اند. این انتقادات را قبول ندارم. ما حتی در دیار استقلال و ملوان گل زدیم و فکر می‌کنم مهاجمان استقلال کارشان را انجام داده‌اند.

وی در خصوص بازی این هفته مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ما با تمام وجود پا به این مسابقه می‌گذاریم. بازی استقلال و تراکتورسازی فوق‌العاده حساس است و مطمئن باشید ما به جایگاه حریف و جایگاه خودمان در جدول توجهی نداریم و باید برای سه امتیاز پا به این مسابقه بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج