۲۰۰۴۹
۷ نظر
۶۲۱۸
۷ نظر
۶۲۱۸
پ

از دست ندهید

گران قیمت ترین خودرو های کیش

تا چند سال پیش، اتومبیل‌هایی از قبیل کوروت و فورد موستانگ، بهترین‌های کیش بودند تا جایی که مردم اگر این جواهرات کمیاب را می دیدند، از عکس گرفتن در کنار آن‌ها دریغ نمی کردند.

گران قیمت ترین خودرو های کیش
برترین ها: تا چند سال پیش، اتومبیل‌هایی از قبیل کوروت و فورد موستانگ، بهترین‌های کیش بودند تا جایی که مردم اگر این جواهرات کمیاب را می دیدند، از عکس گرفتن در کنار آن‌ها دریغ نمی کردند. اما امروزه کار به جایی رسیده که شاید در هیچ جای دنیا نسبت فضا و جمعیت به تعداد فورد موستانگ و کامارو، به گرد پای کیش هم نرسد. به جرات می‌توان گفت از هر 10 اتومبیلی که از جلو چشمان‌تان عبور می‌کند، حداقل یک دستگاه از آن‌ها، موستانگ یا کامارو است.چند سالی است که سیل عظیمی از اتومبیل‌های جدید، معروف و گران‌قیمت در حال وارد شدن به جزیره است. به یاد دارم که در نزدیکی سال 2009، شماره پلاک اتومبیل‌ها، ارقام میانی 16 هزار بود اما در عرض این چند سال، به‌قدری اتومبیل وارد شده است که پلاک شماره 22 هزار هم به فروش رفته است و رفته رفته به شماره 23 هزار نزدیک می شویم. طی چند ماه گذشته، اتومبیل‌هایی به کیش وارد شده است که همگی از شاهکارهای صنعت اتومبیل‌سازی هستند و برای اولین بار است که این اتومبیل‌ها در ایران و کیش وارد می‌شوند. در نوشتار زیر، مختصرا به معرفی یکایک آن‌ها می پردازیم.


گران قیمت ترین خودرو های کیش

Lincoln Mkt

لینکولن MKT

لینکولن MKT یکی از اتومبیل‌های دور از ذهنی بود که پا به جزیره گذاشت. این لینکولن، یک کراس اوور فول سایز لوکس است که اولین بار در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در سال ۲۰۰۸ به عنوان یک کانسپت معرفی شد و از سال ۲۰۰۹، در خط تولید قرار گرفت. این لینکولن دارای پلتفورم مشترکی با فورد فلکس و اکسپلورر است.

لینکولن وارد شده به جزیره دارای موتور ۶ سیلندر فورد اکوبوست است که با ۳.۵ لیتر حجم، توربوشارژر و تزریق مستقیم سوخت می‌تواند ۴۱۵ اسب بخار تولید کند. از نظر ظاهری شاید خیلی نتوان در مورد MKT قضاوت کرد زیرا ظاهر آن با وجود جلو پنجره و فرمی متفاوت ساده بوده است.

اما همه چیز در این اتومبیل برقی است، از درب عقب گرفته تا سیستم جمع شدن صندلی‌ها و... و این در زبان آمریکایی یعنی «لوکس بودن» در جزیره کیش، MKT با رقبایی مثل نیسان پاترول، آئودی Q۷، کادیلاک اسکالِید و شورلت تاهو روبرو است.
  • قیمت : 95.000.000


گران قیمت ترین خودرو های کیش

Nissan Juke

نیسان JUKE

از نیسان JUKE هم تا کنون ۵-۶ دستگاه وارد جزیره کیش شده است. JUKE که در کلاس کراس اوورهای کوچک قرار می گیرد. طراحی آن بسیار عجیب و نامتعارف است. برخلاف تقریبا تمام اتومبیل‌ها که دو محفظه چراغ دارند، JUKE دارای سه محفظه چراغ است. از نمای جلو شبیه با یک آدم ناقص الخلقه‌ای در حال لبخند زدن می ماند‌. ظاهر نازیبای آن باعث شده تا بجای JUKE آن‌را «جوک» صدا کنند. اما همین نیسان زشت، بقدری فروش کرد که از تصورات نیسان خارج بود. نیسان برنامه تولید ۱۳۰۰ دستگاه نیسان را در ماه داشت اما در ماه اول تولید فقط و فقط در ژاپن، ۱۰ هزار و ۹۴۳ دستگاه سفارش گرفت که این رقم تا ۴ ماه بعد به ۲۰ هزار دستگاه رسید. JUKE با ۴ موتور ۴ سیلندر به حجم‌های ۱.۵ و ۱.۶ لیتر عرضه می‌شود که قوی‌ترین آن‌ها به یاری سیستم توربو، می‌تواند این نیسان را در ۷.۳ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برساند و تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. نیسان JUKE در کیش و قطعا تمام دنیا رقیبی در زشتی ندارد اما در کل هوندا CRV و تویوتا RAV۴ از مهم‌ترین رقبای آن هستند.
  • قیمت : 37.000.000


گران قیمت ترین خودرو های کیش

hyundai veloster

هیوندای ولوستر

تا کنون حدود ۱۰ دستگاه از آن وارد جزیره شده است. ولوستر از نزدیک بسیار کوچک‌تر از آن‌چه است که در تصاویر بنظر می‌رسد. ولوستر بر پایه کانسپت ولوستر که در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد ساخته شده است و با همان آرایش دو در، برای سمت سرنشین و یک در برای سمت راننده به تولید رسید که اولین در نوع خودش است. ولوستر فرم متفاوتی دارد و در خیابان با وجود تمام ماشین‌های مختلفی که تردد می کنند، ولوستر از آن‌ها متمایز است. فرم ستون C، کاپوت، چراغ‌های جلو و عقب و همین‌طور کابین، فرم‌های خلاقانه و جدیدی هستند. موتور مورد استفاده ب رای ولوستر یک واحد ۴ سیلندر خطی است که با ۱.۶ لیتر حجم، ۱۳۸ اسب بخار و ۱۶۷ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. طبق اعلام کمپانی، ولوستر فقط ۵.۹ لیتر در یک‌صد کیلومتر مصرف می‌کند. گیربکس ۶ سرعته دستی بصورت استاندارد و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه بصورت آپشن برای ولوستر تدارک دیده شده است. از آنجایی که مدل فول آپشن با گیربکس اتوماتیک ولوستر، ۱۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد، باید انتظار سرعت و شتاب خوبی از آن داشت. در کابین آن یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی بصورت استاندارد نصب می‌شود. ولوستر در جزیره کیش تنها یک رقیب دارد و آن کیا سراتو کوپه است.
  • قیمت : 37.000.000


گران قیمت ترین خودرو های کیش

Jaguar XJ

جگوار XJ

با وجود این‌که می‌گویند اوضاع و شرایط اقتصادی خوب نیست، شاهد ورود سدان‌های سوپرلوکسی بودیم که کسی تصورش را نمی‌کرد روزی پا به جزیره بگذارند. مرسدس بنز کلاس S، ب‌ام‌و ۷۵۰Li، دو دستگاه پورشه پانامرا، آئودی A۸L و حالا هم جگوار XJ L طیف سدان‌های سوپرلوکس جزیره را کامل کرده است. این جگوار، به معنای واقعی زیباست. چراغ‌های خشن، کاپوت برجسته، فرم کوپه مانند کابین، و رینگ‌های بزرگ ظاهری اسپرت از این سدان سوپرلوکس ساخته است. این جگوار دارای جزئیاتی است که در کم‌تر اتومبیلی به چشم می‌خورد و بوی کیفیت از چند صد متری آن به مشام می‌رسد. XJ حاصل ذهن هنرمند یان کالوم است که جگوار XK و C-X۷۵ را نیز طراحی کرده است. XJ استاندارد دارای فاصله محورهای ۳۰۳۵ میلی متر است اما نمونه وارد شده به کیش نسخه L بوده که فاصله محورهای آن ۳۱۶۰ میلی‌متر می‌باشد. یک موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری با ۳۸۰ اسب بخار نیروبخش آن‌است که می‌تواند در ۵.۷ ثانیه این سدان ۱۷۷۰ کیلوگرمی را از سکون به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برساند. امکانات XJ نیز همانند خودش منحصر به فرد بوده و فقط یک مورد سیستم صوتی آن دارای ۲۰ خروجی با ۱۲۰۰ وات قدرت است. یک سدان دیگر در بین سدان‌های سوپرلوکس جزیره جایش خالی است و آن مزراتی کواتروپورته بوده، که طبق گفته‌ها آن‌هم به زودی وارد می‌شود.
  • قیمت : 168.000.000


گران قیمت ترین خودرو های کیش

Aston Martin

آستون مارتین ونتِیج

تا پیش از این، جزیره کیش سوپراسپرت‌هایی هم‌چون آئودی R۸، مزراتی GT و نیسان GTR را به خود دیده بود، اما آستون مارتین ونتج، سردمدار آن‌هاست. این آستون مارتین تا به حال، گران‌ترین اتومبیل وارد شده به جزیره بوده با وجود این‌که دست دوم است. آستون مارتین ونتج از آن دسته اتومبیل‌هایی است که از نزدیک بسیار زیباتر از تصاویر جلوه می‌کند. گلگی‌های ورم کرده و بیرون زده، ارتفاع کم، چراغ‌های خیره کننده و پروفیل فوق‌العاده زیبای ونتج، فقط از نزدیک نمایان می‌شود. ونتج با استفاده از کم‌ترین خطوط و جزئیات و با برآمدگی و برجستگی‌های روی بدنه، فوق‌العاده به نظر می‌رسد بطوری‌که پس از ۷ سال حضور در بازار، با وجود قدم به میدان نهادن بی‌شمار سوپراسپرت که رقبای آن بشمار می‌روند، ونتج خطری را احساس نمی‌کند و با همان ظاهر و مشخصات هنوز هم تولید می‌شود. طراحی بی‌نظیر آن توسط هنریک فیسکر انجام شده بود که وی خود امروزه کمپانی فیسکر را بنا نهاده است. ونتج یه یک موتور ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری تجهیز شده است که می‌تواند ۴۲۰ اسب بخار تولید کند. این قدرت در کنار وزن ۱۵۵۰ کیلوگرمی، کافیست تا ونتج را در ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برساند. شاید از حیث شتاب، ونتج سریع‌ترین در کیش نباشد اما از حیث زیبایی و اصالت، رقبایش به پای وی نخواهند رسید.
  • قیمت : 173.000.000


گران قیمت ترین خودرو های کیش

Rangrover evok

رنج روور ایوُک

یکی از اتومبیل‌های جنجال برانگیز سال ۲۰۱۱ همین رنج روور ایوُک بود که اخیرا سه دستگاه از آن وارد جزیره شده است. ایوُک که در کلاس شاسی بلند کامپکت قرار می‌گیرد، در واقع نمونه تولیدی کانسپت LRX است که در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. ایوُک با ۱۶۷۰ کیلوگرم وزن، سبک‌ترین رنج‌روور تاریخ است. این رنج‌روور، با سیستم دیفرانسیل جلو هم عرضه می‌شود که به این منظور انتقاداتی به آن وارد است که به اصالت رنج‌روور لطمه می‌زند اما ایوُک دو دیفرانسیل با جدیدترین تکنولوژی‌های رنج‌روور، یکی از بهترین آفرودهای حال حاضر بازار شناخته می‌شود. تا جایی‌که معتبرترین نشریات دنیا، در سال ۲۰۱۱ آن‌را به عنوان اتومبیل سال برگزیدند. نشریه Auto Express و تاپ گیر، آن‌را به عنوان اتومبیل سال ۲۰۱۱، و نشریه Autoweek و موتور ترند، آن‌را به عنوان شاسی بلند سال ۲۰۱۱ برگزیدند. قوی‌ترین موتور ایوُک از نوع ۴ سیلندر فورد اکوبوست با ۲ لیتر حجم و توربوشارژر است که ۲۳۷ اسب بخار تولید می‌کند و می‌تواند در ۶.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برسد. جیمز مِی، مجری برنامه تاپ گیر به هنگام آزمایش ایوُک آن‌را مورد تحسین قرار داد. گفته می‌شود که ویکتوریا بکام، مشاور طراحی کابین ایووک بوده است ولی هنوز نمی‌توان از صحت آن بصورت قطعی سخن گفت زیراکه برخی از منابع این خبر را تایید و برخی دیگر رد می‌کنند.
  • قیمت : 117.000.000


گران قیمت ترین خودرو های کیش

گران قیمت ترین خودرو های کیش

گران قیمت ترین خودرو های کیش

از دیگر اتومبیل‌های وارد شده به جزیره در سال جاری باید به مرسدس بنز E۲۵۰ کوپه و کروکی، نسل جدید فورد اکسپلورر، مینی کوپر، شورلت سونیک، نسل جدید تویوتا یاریس، لوتوس الیز، آکورا ZDX، لینکولن TownCar، دوج دورانگو، دوج RAM ۱۵۰۰، جیپ گرند چروکی، تویوتا سکویا، نسل جدید کرایسلر ۳۰۰C، کادیلاک CTS-V کوپه، اینفینیتی G۳۷ کوپه و... اشاره کرد.

گران قیمت ترین خودرو های کیش

گران قیمت ترین خودرو های کیش

گران قیمت ترین خودرو های کیش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یونس

      ماشین های خیلی شیکی اند.

    • خانم نحله مدرسی

      سلام---من به دنبال قیمت خودرو در کیش هستم--البته الان و میگم..(اسفند 1391..)..که ماشین گران شده...روی قیمت خودرو در کیش هم تاثیر گذاشته..؟...میشه یه لیست از قیمت خودرو در کیش برام به ای میل ام بفرستید..؟..احتمالا بخواهم به خاطر شغل همسرم مدتی در کیش اقامت داشته باشم...برای همین میخوام بدونم قیمت خودرو min و max در کیش چنده..؟...خیلی در سایتهای مختلف گشتم ولی قیمت پیدا نکردم...ممنون میشم راهنمایی کنید...خیلی به این اطلاعات احتیاج دارم...خیلی ممنون...منتظرم...با تشکر..فقط قیمت خودرو های مختلف در کیش...منتظرم.!!

    • سعید احمدی

      راست میگن قیمت ماشین در کیش خیلی خیلی ارزانه یعنی در حد دو سه ملیون

    • پوریا

      من یدونه شو می خرم

    • یه بنده خدا

      اقا من همین الان میرم کیش

    • ساسان

      خيلي خوبه سوناتا رو زده ۴٩ ميليون ما خودمون مزدا٣ خرديمش ٨٩ ميليون مدل ٩٠ ما تو تهران زندگي ميکنيم اون ۴٩ميليون زده ١٢٣

    • علی

      مرسی من قیمت هارو برسی کردم درست بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج