۲۰۰۶۲
۵۱۴۷
۵۱۴۷
پ

افشاگری خواندني شوهر ویتنی هوستون

«بابی براون» شوهر سابق «ویتنی هوستون»، خواننده پاپ آمریکایی که چندی پیش از دنیا رفت، در کتابی جزئیاتی از زندگی همسرش را فاش کرده است که چندان به مذاق طرفداران این خواننده خوش نیامده است.

خبرآنلاین: «بابی براون» شوهر سابق «ویتنی هوستون»، خواننده پاپ آمریکایی که چندی پیش از دنیا رفت، در کتابی بعضی از مسائل زندگی همسرش را فاش کرده است که چندان به مذاق طرفداران این خواننده خوش نیامده است.

براون ۴۳ ساله در این کتاب که بعد از طلاق از هوستون در سال ۲۰۰۷ نوشته است بعضی از مسائل خصوصی که با همسر سابقش داشته را تعریف می کند.

البته بابی براون در این کتاب که «بابی براون: حقیقت، همه حقیقت و شاید هیچ...» نام دارد تمام مسائل خصوصی هیستون و خودش را نمی گوید.

وی در ابتدای کتاب تمام مسئولیت ها را از محتوای کتاب از روی دوش خود سلب می کند و می نویسد من همیشه هوستون را دوست داشتم ولی او رفتارهایش غیر عادی بود و همیشه مواد مخدر مصرف می کرد.

افشاگری خواندني شوهر ویتنی هوستون


طرفداران هوستون با انتقاد از انتشار این کتاب می گویند: بگذارید او هر چه دلش می خواهد بنویسد؛ ویتنی الان زنده نیست که از خودش دفاع کند ولی شک نداشته باشید که براون در این کتاب خودش را تطهیر کرده است!

روزنامه دیلی استار به نقل از طرفداران ویتنی هوستون می نویسد: قبل از مرگ خواننده آمریکایی شوهرش ادعا کرده بود که هیچ وقت کوکائین مصرف نمی کرده است ولی وقتی ویتنی را ملاقات کرد به این کار مبادرت کرده است.

ولی ویتنی هوستون در یکی از سخنرانی های خود در مقابل طرفدارانش از جمله معنی داری (پسر هروئین و دختر کوکائین) برای نشان دادن مصرف مواد مخدر توسط شوهر سابق سخن گفته بود.

کریستینا هوستون دختر 18 ساله ویتنی هوستون و بابی براون نیز ادعا می کند به احتمال زیاد پدرش رابطه قبلی خود با مدونا، خواننده پاپ را نیز افشا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج