۲۰۰۷۰۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ گلزنان قهارِ بی ترامادول!

هوش خراش رسما شایعات مربوط به مصرف ترامادول در بین فوتبالیست‌ها را تکذیب کرده و مدعی می‌شود که نه تنها فوتبال ما از این قرص پاک است، بلکه در جامعه هم کسی از این قرص مخدر استفاده نمی‌کند، در همین راستا سراغ اهالی فن فوتبال و مسائل مرتبط با آن رفتیم.

سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

هوش خراش رسما شایعات مربوط به مصرف ترامادول در بین فوتبالیست‌ها را تکذیب کرده و مدعی می‌شود که نه تنها فوتبال ما از این قرص پاک است، بلکه در جامعه هم کسی از این قرص مخدر استفاده نمی‌کند، در همین راستا سراغ اهالی فن فوتبال و مسائل مرتبط با آن رفتیم.

ت-ک از بازیکنان منظم لیگ برتر گفت: «این موضوع ترامادول از اولشم بودار بود، ما که خودمون قصد خوردنشو نداشتیم، بهمون گفتن بخورید ما هم خوردیم، خیلی هم خوب بود، یعنی راستش خیلی خیلی خوب بود، اصلا یک دنیای دیگه بود، داور اوت می‌گرفت، ما فکر می‌کردیم گله، داور گل می‌گرفت ما فکر می‌کردیم تبانیه، خلاصه دنیایی بود واسه خودش».

ث-غ به همکار ما در مورد موفقیت‌های فوتبالی‌اش گفت: «‌راستش من بابام گل می‌زد تا نیم ساعت هم شادی بعد از گل می‌کرد، همین شد اصلا گلزنی تو پوست و خونمون رفت، همین الان هم همه بهم میگن که بوی گل میدی! بی شرف گلش اینقدر مرغوبه از پشت هیجده هم بوش میاد، من قبل از بازی، بعد از بازی، حین بازی گل می زدم، حالا بیا ببین شادی بعد از گلمو! یعنی غوغا می‌کنم، دو وارو جمع، آفتاب، مهتاب، بالانس، اوه اوه، حالا چه عیب داره بازیکنی که توانایی گلزنی نداره بیاد ترامادول بزنه؟! شما چرا ناراحت میشی؟ من هی به باشگاه میگم که این رفیق ما هوشنگ سگ صاحاب رو بیارن تو تیم مشکلشون حل شه، مگه غیر اینه که درد تیممون گلزنیه؟ بابا طرف روزی سه تا گل می زنه آکروباتیک»!

ی-ق به همکار ما این گونه شرح وظایف خود را توضیح داد: «از اول که وارد این کار شدیم بهمون گفتن که چند تا کارو باید خوب بلد باشین، یکی گول زدن داور، یکی تتو، یکی مخدر، یکی **** و یکی هم ****، باقیشو خدا خودش درست می‌کنه، ما هم اومدیم تو این کار به امید همین موضوع! من الگوم چندتا پیشکسوته که همشون ازین موضوع حمایت می کنن!» ایشان در جواب سوال ما که پرسیدیم فوتبال بازی کردن کجای ماجراست، ادامه داد: « اسکولی!؟ مارو‌گرفتی؟! فکر می کنی مسی اگر هیچی نزنه می تونه این جوری دریبل بزنه، اون دریبل می زنه، ما ترا می زنیم، یکی دیگه تکل می زنه! ایرادش چیه؟ من نمی‌فهمم چی از جون این فوتبال می خوایید؟ یک روز به این‌گیر می دید، یک روز به بد بازی کردن...»

منصور غول از طرفداران دو آتیشه فوتبال که هر هفته به ورزشگاه می‌رود به همکار ما گفت: «مرگ من تو این حساسیت روزای آخر لیگ شما می تونی خشک ‌و خالی بشینی فوتبال ببینی؟! نه مرگ من می تونی؟ ما هم به عشق همین فوتبالیست ها می زنیم.»

و در انتها فریبرز هوشیلیتی؛ کارشناس مسائل اجتماعی، در تحلیل این ‌موضوع به هوش خراش گفت: «من خودمم می زنم، مشکلی نیست! خیلی هم خوبه، اتفاقا دوست دارم شما هم بزنید، عالیه!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج