۲۰۰۸۶۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پردرآمدترین مدیران جهان در سال ۲۰۱۵

موسسه تحقیقاتی "اکویلار" در جدیدترین مطالعات خود اقدام به معرفی پردرآمدترین مدیران سال ۲۰۱۵ کرده است.

سایت بازارخبر: موسسه تحقیقاتی "اکویلار" در جدیدترین مطالعات خود اقدام به معرفی پردرآمدترین مدیران سال ۲۰۱۵ کرده است.

می خواهید باور کنید یا نه ولی در دنیا سرمایه‌داران و روسای کمپانی‌های بزرگی هستند که پول زیادی به جیب می‌زنند با سرمایه‌گذاری در کشورهای قدرتمندی همچون ایالات‌متحده و کشاندن گروه متوسط و فقیر جوامع به ورطه نابودی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنند. عده‌ای بر این عقیده هستند که دستمزدهای این گروه نشانه‌هایی از کاپیتالیسم است- عده‌ای زحمت می‌کشند و سود اصلی را یک نفر می‌برد. این اقلیت شاید درآمد بالایی داشته باشند ولی سرمایه‌گذاری موفق آن‌ها را به غول‌های پولداری در عرصه بین‌المللی تبدیل کرده است.

تعداد مدیران ثروتمند و پردرآمد در سال ۲۰۱۵ افزایش‌یافته است؛ بااین‌حال عده‌ای هستند که تنها مسیرشان به بانک و ذخیره پولشان است! موسسه تحقیقاتی "اکویلار" در جدیدترین مطالعات خود اقدام به معرفی پردرآمدترین مدیران سال ۲۰۱۵ کرده است.

شریف سوکی- ۱۴۲ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

شریف سوکی مدیر گروه انرژی (Cheniere) است. او روزانه ۳۸۸ هزار و ۹۰۲ دلار درآمد دارد که ۲ هزار ۷۰۰ مرتبه از درآمد یک کارمند معمولی بالاتر است. پایگاه رتبه سنجی فوربس نیز اعلام کرده، تنها پاداش سوکی در سال بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار است. Cheniere یک شرکت انرژی در تگزاس است و در زمینه صادرات گاز طبیعی فعالیت دارد. گفته می‌شود رشد ناگهانی سود این کمپانی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از علل افزایش درآمد این مدیر است.

ماریو جی گابلی - ۸۵ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

گابلی مدیر گروه سرمایه‌گذاری (GAMCO) است. این شرکت فعالیت خود را درزمینهٔ شناسایی بازارهای سرمایه از دهه ۱۹۷۰ آغاز کرده است. گابلی مؤسس این شرکت بوده و به عنوان مدیر ارشد این گروه بیش از ۸۵ میلیون دلار در سال درآمد دارد. با حفظ ۵۰ درصد سهام این شرکت، ثروت گابلی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

لارنس جی الیسون- ۷۸ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

لارنس الیسون مدیر ارشد کمپانی کامپیوتری "اوراکل" است. وی در سمت یکی از مدیران این کمپانی، با جذب ۱۲۰ هزار کارمند، ارزش کمپانی را تا ۹۰ میلیارد دلار افزایش داد. ارزش ثروت ینمدیر به بیش از ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

لسلی مون ویز- ۶۵ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

مون ویز مدیر شبکه تلویزیونی CBS پربیننده‌ترین شبکه آمریکا است. وی قبل از راه‌اندازی این شبکه، مدیر اجرایی برنامه‌های تلویزیونی بود و در حال حاضر سالانه بیش از ۶۵ میلیون دلار دستمزد دارد.

نیکلاس هاولی- ۶۴ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

هاولی مدیر شرکت TransDigm درزمینهٔ تجهیزات نظامی و هوای است. هاولی به‌عنوان مدیر ارشد این شرکت بیش از ۶۴ میلیون دلار در سال درآمد دارد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار رسید.

دان ماتریک- ۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

دان ماتریک مؤسس گروه زینگا فعال درزمینهٔ بازی‌های اینترنتی و آنلاین است. درآمد سالانه این دورگه انگلیسی کلمبیایی در سال به بیش از ۵۷ میلیون دلار در سال می‌رسد. درآمد زینگا در سال ۲۰۱۳ بیش از ۸۷۳ میلیون دلار شد و همچنان رو به افزایش است.

ریچارد سی ادکرسون- ۵۵ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

ادکرسون یکی از مدیران گروه معدن فری پورت مک موران است. این گروه در سال ۱۹۱۲ تأسیس شد ولی همواره اخطار فعالان محیط‌زیست را به همراه داشته است. بااین‌حال همانند گروه‌های معدن، این گروه نیز درآمد بالایی را به جیب مدیرانش سرازیر می‌کند. درامد ادکرسون در سال بیش از ۵۵ میلیون دلار رسیده است.

جفری واینر- ۴۹ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

واینر مؤسس شبکه اجتماعی لینک دین است. این شبکه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان مورد کاربرد است و تقریباً ۲۶۰ میلیون نفر کاربر دارد. این تعداد کاربر کافی است که مؤسس آن سالانه بیش از ۴۹ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

استفن کافر- ۳۹ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

کافر مدیر سایت اینترنتی تریپ ادوایزر (TripAdvisor) است. این سایت در زمینه ارائه اطلاعات گردشگری فعالیت می‌کند.

فیلیپ دامن- ۳۷ میلیون دلار در سال

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015

دامن از مؤسسان ویاکام (Viacom) است. ویاکام یک شرکت رسانه جمعی است که چندین شبکه تلویزیونی و استودیوی تهیه‌کنندگی را راهبری می‌کند. ویاکام ششمین شبکه رسانه‌ای در آمریکا است که مدیر ارشد آن بیش از ۳۷ میلیون دلار در سال درآمد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      امید وارم یک روز اسم منم بین این ادما یا راسشون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج