۲۰۱۲۳
۱۲ نظر
۵۰۱۴
۱۲ نظر
۵۰۱۴
پ

روانشناسی شخصیت افراد از روی لباس

بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسان هایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می کنند.

عصرایران: بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسان هایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می کنند.

در عین حال بسیار دست و دلبازند وتلاش می کنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گرهی از مشکلات آنها باز کنند. آنها بسیار اجتماعی ظریف و ساده پسند هستند.

لباس های تنگ: افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند.افرادی شایسته و معقول اند.

لباس های گشاد: افرادی که لباس های گشاد می پوشند افرادی بخشنده هستند به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

لباس های تیره: افرادی که لباس های تیره می پوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند به ندرت عصبانی می شوند و و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.

لباس های روشن: افرادی که لباس های روشن می پوشند افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند عاشق صلح و صفا و آرامش اند.

سبز:

انتخاب رنگ سبز برای لباس معمولا نشان دهنده آن است که صاحبان آن، شخصیتی قوی واراده ای بالا دارند. در تصمیم گیری ها خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرورند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران پیشقدم می شوند.

آبی:

اکثر آبی پوش ها دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس وشفاف دارند. این افراد به راحتی فکر ونظر خود را به دیگران منتقل می کنند و به همین نسبت شجاعت وجرات ویژه ای هم از خودشان نشان می دهند. آنها زندگی را زیبا دیده و بیشترین تلاش را برای استفاده بهینه از آن می کنند.

مشکی:

بیشتر اوقات انتخاب رنگ مشکی نشان دهنده آن است که این افراد انسان هایی رویایی هستند که در فضایی شاعرانه زندگی می کنند و در عین حال بسیار دست و دلبازند و تلاش می کنند با هر آنچه دارند به کمک دیگران رفته و گرهی از مشکلات آنها باز کنند. آنها بسیار اجتماعی ظریف وساده پسند هستند.

قهوه ای:

این افراد سمبل مهربانی و محبت هستند. برخی روان شناسان می گویند رنگ قهوه ای هر چه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. این افراد بسیار خونسردند و تقریبا هر چه را می خواهند به راحتی تصاحب می کنند آنها دربدترین شرایط می توانند بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند.

خاکستری:

انتخاب رنگ خاکستری نشان دهنده این نکته است که این افراد معمولا شخصییتی آرام و با اعتماد به نفس دارند. هر چند روان شناسان می گویند افرادی که دل در گرو رنگ خاکستری دارند، دو دسته هستند: یا از شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبادل آرامش می گردند. آنها در مجموع انسان هایی سر سخت و سنگین دل هستند. نفوذ کردی برای همیشه در دلشان جای خواهی داشت.

سفید:

افرادی که لباس های سفید را دوست دارند انسان های خوش قلبی هستند و همیشه به دنبال دوست می گرند. این افراد معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند. در موقعیت های کاری، همیشه در حال ساختن نردبانی برای بالا رفتن از آن هستند، چرا که معتقدند از هر فرصتی باید استفاده کرد.

رنگ های روشن:

انتخاب این نوع رنگ ها، نشان دهنده این است که این افراد بشدت سر شار از انرژی مثبت بوده و عشق و بالندگی را به اطراف خود پخش می کنند. دیدار با این افراد، اگر چه ممکن است همیشه خوشایند نباشد، اما بازگیری انرژی مثبت و سازنده از آنها می تواند بقیه روز را برای شما زیباتر، دلچسب تر و قابل تحمل تر سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چرندیات چیه به خرد مردم میدید به اسم روان شناسی هیچکدام از اینا پشتوانه علمی ندارن آدم یه روز تیره میپوشه یه روز روشن اگه اینقد راحت بتونیم به درونیات انسانها پی ببریم پس روان شناسا به چکاری میان

      پاسخ ها

      • سمانه

        دمت گرم ناشناس جان دقیقا باهات موافقم...
        :) اینا خیلی چرت و پرتهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.
        اصلنم به این چیزا ربطی نداره.

    • meshki push

      ناشناس اگه چرنده چرا نظر میدی ؟!!!
      اتفاقا خیلی هم درست و ثابت شده هست

    • meshki push

      آفرین به خودم و هرچی مشکی پوشه
      ومشکی دوسته

    • mahsa

      منظور از این متن این بود که هر کسی هر رنگی رو بیشتر دوست داره و میپوشه شخصیتش از اون رنگ شکل میگیره ، مثلاً یک نفر عاشق رنگ مشکیه و بیشتر اوقات مشکی میپوشه و...

      پاسخ ها

      • meshki push

        آفرین خوب گفتی mahsa جون موافقم اصل مطلب همینه
        اما بعضی ها مثل ناشناس اینجور مسائل رو متوجه نمیشن بعد اسمشو میذارن چرندیات

    • عباس

      درخصوص روان شناسي رنگهابايدديگرمتغيرهاوصفات شخصي واخلاقي افرادرانيزمدنظرداشته ودرنظرگرفت تابه يك درصدنزديك به واقعيت بتوان دست يافت.چه بسارنگهاي قيدشده شايدنزديك به گاهي 50% به معيارهاي ارائه شده باي اشخاص مغايرت دارد. باسپاس

    • ممد

      همه رنگارو گفتید و با این تفاسیر دنیا باید گلستان باشه چون همه تقریبا مثبتند.
      میشه بفرمایید آدمای تنبل؛ بی مسئولیت؛ شرور؛ سنگ دل؛ منفی گرا؛ ترسو؛ خسیس؛ غیرمنطقی؛ حسود؛ دورو؛ و از این دست چه رنگی هستند؟؟؟؟!!!

    • arta

      اول دم همه مشکیبوشا گرم!بعدکسی که متنو نوشته مثبت نگاه کرده مگه بد؟ من همیشه لباسای تنگ وتیره می بوشم در مورد من که درکل درس بود دوستمم بیشتر قهوهای میبوشه در مورد اونم درست بود1

    • mahshid

      جالبه با اینکه اکثرا میگین که چرته ولی مشتاقانه دارین دنبال میکنین همیشه ادما اینجورین.چه جوری میشه امثال شما رو راضی کرد؟

    • saba

      har kesi mitone dar morde kar digaran nazar bede albate mohtaramane na in ke bege chertopert

    • مهران احمدی

      من خودم رنگ صورتی روشن و سفید و مشکی را خیلی دوست دارم با زرد روشن چون بهم آرامش می‌بخشد و ازش انرژی مثبت می‌گیرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج