۲۰۱۲۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تهران فردا بارانی می‌شود

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: بارش باران از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه در استان تهران، باعث کاهش محسوس دما خواهد شد.

خبرگزاری یارنا: رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: بارش باران از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه در استان تهران، باعث کاهش محسوس دما خواهد شد.

محمدمهدی عشقی افزود: با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر فردا و طی روز چهارشنبه در استان تهران در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شدت وزش باد بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود اظهار کرد: بارش باران در برخی مناطق به ویژه شهرهای شمالی با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

عشقی در توصیه به مردم و مقامات مسوول استانی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی، اختلال در عبور و مرور و آبگرفتگی معابر تمهیدات لازمی نیز در این ایام اتخاذ شود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را ۳۱ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب به ۱۷ درجه سانتی گراد برسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی استان نیز یادآور شد: مناطق فیروزکوه با سه درجه سانتی گراد و فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین با ۳۵ درجه سانتی گراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج