معرفی مرسدس بنز مدل 2012
۲۰۱۴۴
۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
۱۸۴۲۱ 
صد و بیست و پنج سال تلاش قابل تقدیر گذشت تا یک سالگرد تاسیس دیگر فرا رسد. سالگردی که با رقابت های طراحی 2011 لس آنجلس مقارن می شود و به مناسبت آن مرسدس یکی از زیباترین تیرهایش را در آسمان صنعت خودروسازی رها می سازد.



برترین ها: صد و بیست و پنج سال تلاش قابل تقدیر گذشت تا یک سالگرد تاسیس دیگر فرا رسد. سالگردی که با رقابت های طراحی 2011 لس آنجلس مقارن می شود و به مناسبت آن مرسدس یکی از زیباترین تیرهایش را در آسمان صنعت خودروسازی رها می سازد. «سیلور اَرو» یا تیر نقره ای این نور خیره کننده است که همه نگاه ها را مدهوش خود ساخته است.





سیلور اَرو تکنولوژی های آینده نگرانه​ای دارد مثل زنجیره غلطک های تمام سویه و یک سیستم سقف مگ تک مجهز به سطوح مغناطیسی سبک وزن. اين سيستم در کم ترین بازده زمانی ممکن، سخت ترین و ایمن​ترین سقف ممکن را به وجود می آورند یا به عکس سیلور اَرو را به کانورتبلی زیبا در یک ظهر گرم تابستانی تبدیل می کنند.







در مفهومی سیلور اَرو شاهد ریشه های طراحی مرسدس برگرفته از سری اتومبیل های مسابقه ای مدل W125، مدل های SLR دهه 1950(تصويربالا) و اتومبیل مسابقه سیلبرپفیل از اواخر دهه 1930 (تصويرپايين) هستیم.





 تیم طراحی:
  • این پروژه که دست گرمی دیگری از آفرینندگان
  • «بایومي» (اتومبیلی که از قلب چوب برآمد) است
  • مدیر طراحی: هابرت لی                                                  
  • طراحان: جکسون لوتیگ، یاسو ساتو                              
  • طراح انیمیشن: اَلن بارینگتون                                             


 اگر طرفدار داستان های علمی- تخیلی هستید در نگاه اول متوجه شباهت قهرمان داستان ما با قهرمان داستان «سیلور لایتنینگ» یا آذرخش نقره ای می شوید. باید بگويیم که درست زده اید به هدف. برای ساخت این مفهومی زیبا طراحان مرسدس به سراغ داستان های علمی- تخیلی و البته پیشینه پربار طراحی- مهندسی مرسدس رفته اند. سیلور اَرو آمیزه ای کنایه آمیز از امنیت و استایل است. امنیتی که ارمغان مانکن های مفلوک تست های تصادف است و استایلی که مرسدس بنز سیلور اَرو نماینده تمام عیار آن است. می توانید آن صحنه از سیلور لایتنینگ را تصور کنید که مانکن های تست تصادف، هانس صفر پنج و فرانز صفر دو، خسته از قلب های یخی به قیام علیه زورگویی ها و ویران گری های شیطان دژکوب، دکتر کرَش بریر، می پردازند. بدین ترتیب هانس و ترانس طی یک عملیات تست تصادف تصمیم نهایی خود را می گیرند و اتومبیل محبوب شان، سیلور اَرو را از مهلکه نجات می دهند. در ادامه یک اتومبیل سیلور اَروی کلاسیک مدل W165 از موزه به صحنه می آید تا این گروه دلاوران را در اجرای نقشه فرار یاری رساند. اشاراتی دیگر به مجموعه های علمی تخیلی نیز مشهود است. برای مثال نوارهای نوری کاملا بارز و چرخ های بدون قالپاق هر دو میراث «ترون: بازمانده» هستند. در حالی که حس رنگی، براق و سیقلی طراحی تداعی گر «جنگ ستارگان2» و «من، روبات» است.







الهام گیری از دنیای خیال انگیز فیلم در نحوه پیشرفت و ارائه پروژه نیز مشهود است. در حقیقت اسکچ های اولیه سیلور اَرو به تصاویر کامپیوتری تبدیل شدند و این عین روندی است که در ساخت انیمیشن به چشم می آید.
انتشار یافته: 4
در انتظار بررسی:1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
19:32 - 1391/01/07
با سلام و خسته نباشید : عالی بود عالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21:04 - 1391/01/16
man ba pishrafte elm mokhalef nistam vali injoor sheklha ra aslan nemipasandam. hes mikonam baese jodaei beine ensan va salamati mishavad.mamnoon az etelaate khoobetoon
پاسخ ها
javad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
ببخشیدfaranakاین چیزا باعث جدایی انسان نمیشه این خود انسان که باعث جدایی میشه نه یه ماشین بعدشم اگه ما ایرانیاهستیم باید همیشه سوارپراید بشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:26 - 1391/01/17
اقا عالی بود دست خوش داره برای طراحیشون
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج