۲۰۱۴۴
۴ نظر
۵۱۶۴
۴ نظر
۵۱۶۴
پ

معرفی مرسدس بنز مدل ۲۰۱۲

صد و بیست و پنج سال تلاش قابل تقدیر گذشت تا یک سالگرد تاسیس دیگر فرا رسد. سالگردی که با رقابت های طراحی ۲۰۱۱ لس آنجلس مقارن می شود و به مناسبت آن مرسدس یکی از زیباترین تیرهایش را در آسمان صنعت خودروسازی رها می سازد.

معرفی مرسدس بنز مدل 2012

معرفی مرسدس بنز مدل 2012

برترین ها: صد و بیست و پنج سال تلاش قابل تقدیر گذشت تا یک سالگرد تاسیس دیگر فرا رسد. سالگردی که با رقابت های طراحی ۲۰۱۱ لس آنجلس مقارن می شود و به مناسبت آن مرسدس یکی از زیباترین تیرهایش را در آسمان صنعت خودروسازی رها می سازد. «سیلور اَرو» یا تیر نقره ای این نور خیره کننده است که همه نگاه ها را مدهوش خود ساخته است.


معرفی مرسدس بنز مدل 2012

سیلور اَرو تکنولوژی های آینده نگرانه​ای دارد مثل زنجیره غلطک های تمام سویه و یک سیستم سقف مگ تک مجهز به سطوح مغناطیسی سبک وزن. اين سيستم در کم ترین بازده زمانی ممکن، سخت ترین و ایمن​ترین سقف ممکن را به وجود می آورند یا به عکس سیلور اَرو را به کانورتبلی زیبا در یک ظهر گرم تابستانی تبدیل می کنند.


معرفی مرسدس بنز مدل 2012

معرفی مرسدس بنز مدل 2012

در مفهومی سیلور اَرو شاهد ریشه های طراحی مرسدس برگرفته از سری اتومبیل های مسابقه ای مدل W۱۲۵، مدل های SLR دهه ۱۹۵۰(تصويربالا) و اتومبیل مسابقه سیلبرپفیل از اواخر دهه ۱۹۳۰ (تصويرپايين) هستیم.


معرفی مرسدس بنز مدل 2012

تیم طراحی:
  • این پروژه که دست گرمی دیگری از آفرینندگان
  • «بایومي» (اتومبیلی که از قلب چوب برآمد) است
  • مدیر طراحی: هابرت لی
  • طراحان: جکسون لوتیگ، یاسو ساتو
  • طراح انیمیشن: اَلن بارینگتون
معرفی مرسدس بنز مدل 2012

اگر طرفدار داستان های علمی- تخیلی هستید در نگاه اول متوجه شباهت قهرمان داستان ما با قهرمان داستان «سیلور لایتنینگ» یا آذرخش نقره ای می شوید. باید بگويیم که درست زده اید به هدف. برای ساخت این مفهومی زیبا طراحان مرسدس به سراغ داستان های علمی- تخیلی و البته پیشینه پربار طراحی- مهندسی مرسدس رفته اند. سیلور اَرو آمیزه ای کنایه آمیز از امنیت و استایل است. امنیتی که ارمغان مانکن های مفلوک تست های تصادف است و استایلی که مرسدس بنز سیلور اَرو نماینده تمام عیار آن است. می توانید آن صحنه از سیلور لایتنینگ را تصور کنید که مانکن های تست تصادف، هانس صفر پنج و فرانز صفر دو، خسته از قلب های یخی به قیام علیه زورگویی ها و ویران گری های شیطان دژکوب، دکتر کرَش بریر، می پردازند. بدین ترتیب هانس و ترانس طی یک عملیات تست تصادف تصمیم نهایی خود را می گیرند و اتومبیل محبوب شان، سیلور اَرو را از مهلکه نجات می دهند. در ادامه یک اتومبیل سیلور اَروی کلاسیک مدل W۱۶۵ از موزه به صحنه می آید تا این گروه دلاوران را در اجرای نقشه فرار یاری رساند. اشاراتی دیگر به مجموعه های علمی تخیلی نیز مشهود است. برای مثال نوارهای نوری کاملا بارز و چرخ های بدون قالپاق هر دو میراث «ترون: بازمانده» هستند. در حالی که حس رنگی، براق و سیقلی طراحی تداعی گر «جنگ ستارگان۲» و «من، روبات» است.

معرفی مرسدس بنز مدل 2012


معرفی مرسدس بنز مدل 2012

الهام گیری از دنیای خیال انگیز فیلم در نحوه پیشرفت و ارائه پروژه نیز مشهود است. در حقیقت اسکچ های اولیه سیلور اَرو به تصاویر کامپیوتری تبدیل شدند و این عین روندی است که در ساخت انیمیشن به چشم می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nazila

      با سلام و خسته نباشید : عالی بود عالی

    • faranak

      man ba pishrafte elm mokhalef nistam vali injoor sheklha ra aslan nemipasandam. hes mikonam baese jodaei beine ensan va salamati mishavad.mamnoon az etelaate khoobetoon

      پاسخ ها

      • javad

        ببخشیدfaranakاین چیزا باعث جدایی انسان نمیشه این خود انسان که باعث جدایی میشه نه یه ماشین بعدشم اگه ما ایرانیاهستیم باید همیشه سوارپراید بشیم

    • جواد

      اقا عالی بود دست خوش داره برای طراحیشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج