۲۰۱۵۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسه اي در بازار آشفته شب عيد خودرو

تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

شما کجا میخواهید بروید؟ با چه ماشینی؟ اگه قصد خرید ماشین جدید دارید احتمالا سری به نمایشگاه های اتومبیل زده اید و شاید افزایش قیمتی که تحت تاثیر بازار سکه و دلار در بازار ماشین بوجود آمده را لمس کردید. بازار شب عید نمایشگاه داران با وجود این افزایش قیمت ها داغ است.

تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

برترین ها: هر سال دم عید ما ایرانی ها با طبیعت همسو شده و به نو شدن مشتاق می شویم. شما هم سری به بازار شب عید بزنید (شاید هم شروع کرده باشید)، خیلی ها در این روزها دنبال لوازم منزل و مبلمان و فرش و پرده اند و خیلی ها هم به فکر مسافرت ایام تعطیلات. راستی شما کجا میخواهید بروید؟ با چه ماشینی ؟ اگه قصد خرید ماشین جدید دارید احتمالا سری به نمایشگاه های اتومبیل زدید و شاید افزایش قیمتی که تحت تاثیر بازار سکه و دلار در بازار ماشین بوجود آمده را لمس کردید. بازار شب عید نمایشگاه داران با وجود این افزایش قیمت ها داغ است.


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟


وارداتی‌ها

اگه بخواهیم ماشین ساخت داخل مان را تبدیل به وارداتی کنیم چقدر باید هزینه ​کنیم؟

با ۳۵ تا ۵۰ میلیون موافقید...؟ از ماشین های خوش فروش شامل نو و کارکرده در این رده قیمتی می​شود به مگان، ماکسیما، سوناتا، آزرا، سانتافه، کمری، پرادو، iX۳۵ (توسان)، گراند ویتارا و... فکر کرد، مدل های ۲۰۱۲ این خودروها با امکانات کامل تر و قیمت های چشمگیرتری در بازار باعث کندتر قدم زدن شما در جلوی شیشه​های تمیزو براق نمایشگاه​ها می​شود، امیدوارم ماشین سفر عید امسال شما هم پشت یکی از همین شیشه های تمیز پارک شده باشد.


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

تویوتای سیل زده

با اینکه کمری ۲۰۱۲ موجود نیست ولی نمی‌توان از مدل‌های کارکرده که روزگاری رقیب سرسختی برای ماکسیمای خوش فروش بوده‌اند صحبت نکرد. کمری با طراحی خاص هنوز طرفداران خاص خودش را در بازار دارد. برای آنهایی که دنبال کمری تمیز می‌گردند باید گفت که آماده خرج کردن ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان باید باشند. برای تصاحب پرادو‌ کار کرده بعنوان یک شاسی‌بلند مطمئن در مسافرت‌های نوروزی هم باید گفت که بازار دست دوم آن به شدت به تمیز بودن این خودرو مرتبط است. اگر هم می خواهید مدل ۲۰۱۲ آن‌ را تهیه کنید باید حاضر به کم شدن رقمی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان از حساب بانکی‌تان باشید. گران‌ترین تویوتای بازار طبق معمول لندکروز۲۰۱۲ آفرود لوکسی‌ است که همیشه جایگاه خود را حفظ کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن داره با موتور خورجینی ۸ سیلندر ۷/۴ لیتری و قیمتی حدود ۱۶۲ میلیون. البته لکسوس RX۳۵۰ هم از خانواده تویوتا با قیمتی معادل ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای بازار است.


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

مزدا3 نیو با قیمتی نیووووو.........

مزدا به ۶۰ میلیون رسید. این خودروی دیگر ژاپنی هم طرفداران پر و پا قرصی دارد با موتور ۴ سیلندر و ۲۰۰۰ سی‌سی و طراحی زیبا و مدرن بازار داغ خود را حفظ کرده شادابی و نشاط در چهره این خودرو شما را به شیطنت و امتحان دور موتور بالا وسوسه می‌کند. با قیمت پایین‌تر هم مدل‌های کارکرده ار نسل قبلی قابل ابتیاع خواهد بود.


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

ژاپنی لوکس

ماکسیما یکی از خودروهای همیشه موفق در بازار ایران است، این ژاپنی لوکس علی‌رغم طراحی ظاهری و موتوری قدیمی و مصرف سوخت بالا همواره محبوبیت خود را در بین خریداران حفظ کرده و راحتی یک سفر طولانی را تضمین می‌کند. با اطاقی جادار و موتور ۶ سیلندر ۳۰۰۰ سی‌سی، ماکسیمای جدید با افزوده شدن سیستم رهیاب (نویگیشن) با قیمتی در حدود ۴۸ میلیون در بازار موجود است و اگر به فکر مدل‌های کارکرده آن هستید باز هم فکر بدی نیست.


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

از سامورایی‌ جدید چه خبر؟

سوزوکی سال‌ها پیش ۴WD کوچکی معروف به جیپ سامورایی را روانه بازار کرد که با وجود شاسی بلند‌های آمریکایی و ژاپني که هنوز پر فروش بودند و پاجرو که خیلی جلوتر از فناوری روز به بازار آمده بود موفقیت خوبی نداشت.

در سال‌های اخیر هم با گرند ‌ویتارا از تولیدات این شرکت آشنا شدیم. گرند ویتارا ماشینی است که نمی شود در موردش نظر داد اما اگر در حد توان و جثه اش از آن انتظار داشته باشیم انتخاب خوبی است.

مدل ۲۰۱۲ گرند ویتارا کلاس ۸ هم با قیمت ۵۵ میلیون در بازار آماده تحویل به مشتریان میانه رو است که هم می‌خواهند شاسی بلند داشته باشند و هم به فکر ابعاد کوچک‌تر و مصرف کم‌تر هستند. اما خبر جدیدی هم که سوزوکی برای بازار ایران داشت مدل لوکسی بنام کیزاشی بود که هنوز حضور پرتعدادی در نمایشگاه ها نداشته است.


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

کیزاشی جدید‌ترین و لوکس‌ترین محصول شرکت سوزوکی ژاپن

کیزاشی واژه‌ای ژاپنی به معنای خوش یمنی ونشانه‌ای است برای رخدادهای خوبی که در راه است .

با آپشن‌های خود از یک خودرو لوکس چهار‌در مژده ای از راحتی و ایمنی را برای شما به ارمغان می‌آورد، رادیو و پخش با قابلییت استفاده از فرمت Mp۳ و چهار عدد بلندگوی اصلی, دو عدد تویتر, یک عدد بلندگوی مرکزی, USB و یک عدد ساب ووفر، چراغ‌های اتوماتیک، تنظیم اتوماتیک سطح روشنایی وسیستم شست و شوی چراغ‌های جلو، صندلی راننده ۱۰ حالته و سرنشین ۴ حالته با تنظیم برقی, هفت عدد کیسه هوا و سیستم کمک پارک جلو وعقب, برف پاک کن اتوماتیک مجهز به حسگر باران, سیستم ضدسرقت immobilizer، سانروف و دنده اتومات با قابلیت تبدیل به حالت دستی و سیستم برودتی مجزا برای سرنشینان عقب شما را به داشتن یک همسفر راحت دلگرم می‌کند .


تعطیلات عید را با چه ماشینی سفر کنیم .... ؟

کره‌ای‌های پرطرفدار شب عید

سوناتای طرح قدیم با موتورهای ۴ و ۶ سیلندر و هیوندای iX۳۵ یا همان توسان معروف وسانتافه کارکرده را هم می‌توان در جدول قیمتی مورد بحث جا داد خودروهایی خوش فروش با طراحی زیبا و قابلیت‌های قابل توجه که می‌توانند باعث امنیت خاطر شما در این بهار زیبا شوند.

آزرا خودروی دیگر شرکت هیوندای که با استقبال خوبی که از سوناتا شده بود به راحتی بازار خود را پیدا کرد و فروشندگان هم این خودرو را در سال جدید به نام گرنجور با قیمت شرکتی حدود ۱۰۰ میلیون تومان به پول نزدیک کردند. هیوندای سوناتا در حالت صفر کیلومتر هم تا نزدیکی ۸۰ میلیون تومان بالا رفته است.

شاسی بلندهای کره‌ای در سال ۲۰۱۲ با طراحی جدید و همچنین قیمت جدید و آپشن‌های جدید مثل شیب‌سنج دیجیتال مانیتور و دوربین، رینگ‌های چشم‌نواز و فلاپ‌های اضافه شده بر روی سپرها روانه بازار شده اند و این وسط سانتافه ۲۰۱۲ با حدود ۸۱ میلیون، توسان ۲۰۱۲ با ۸۸ میلیون و وراکروز ۲۰۱۲ با قیمت شرکتی ۹۷ میلیون از فریبنده ترین محصولات بازار بوده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما با پراید میریم هه هه

    • pouya

      هه هه هه .....واقعآ که.....!!!

    • mohsen

      ما با 206 دنده اتوماتیک می ریم البته پولش در حال حاضر 22 ملیون هست چی فکر کردی

    • سینا

      استاد کجا سانتافه با قیمت 35 تا 50 میلیون مدیدن با این پول ماکسیما درب و داغون بزور بتونید بخرید لطفا مطالب درست بنویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج