۲۰۱۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتقام گيري فيس بوکي پس از شکست عشقي

چند روز قبل وقتي مي خواستم وارد صفحه فيس بوکم شوم فهميدم رمز عبور آن تغيير کرده است. تلاش هايم بي فايده بود و متوجه شدم فيس بوکم هک شده است.

خراسان: محمد جعفري - تحقيقات درباره انتشار تصاوير خصوصي دختري جوان در فيس بوک به دستگيري خواستگار سابق او منجر شد.

چندي قبل دختر جواني به نام سيمين به دادسراي رسيدگي به جرايم رايانه اي تهران رفت و مدعي شد فرد ناشناسي تصاوير خصوصي اش را در فيس بوک منتشر کرده است.

او در اين باره گفت: چند روز قبل وقتي مي خواستم وارد صفحه فيس بوکم شوم فهميدم رمز عبور آن تغيير کرده است. تلاش هايم بي فايده بود و متوجه شدم فيس بوکم هک شده است.

اين همه ماجرا نبود. چرا که چند روز بعد تعداد زيادي عکس خصوصي از من در اين صفحه نمايش داده شد و اين کار باعث آبروريزي شد. نمي دانم چه کسي اين نقشه را کشيده تا با آبرويم بازي کند.به دنبال اين شکوائيه پرونده به کارشناسان پليس فتا سپرده شد تا آن ها عامل انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان را شناسايي کنند.

از سوي ديگر چگونگي هک شدن صفحه فيس بوک شاکي نيز مرموز به نظر مي رسيد و نشان مي داد فردي با انگيزه انتقام جويي دست به اين کار زده است. از اين رو دختر جوان به دادسرا فراخوانده شد تا در اين باره پاسخگو باشد.

او به داديار پرونده گفت طي چند ماه گذشته با هيچ کس درگيري و خصومتي نداشته است و به هيچ کس مظنون نيست. اما بررسي ها حاکي از آن بود که در پشت پرده اين ماجرا يک آشنا قرار دارد.با گذشت چند روز از آغاز تحقيقات دختر جوان بار ديگر به دادسرا رفت و خواستگارش را به عنوان مظنون معرفي کرد.

او در اين باره گفت: ۳ ماه قبل جواني به نام کامران به خواستگاري ام آمد. در همان جلسه اول او از پدرم اجازه گرفت تا در اتاق ديگري با من صحبت کند. آن روز حرف هاي ما به درازا کشيد و حتي درباره فيس بوک با يکديگر صحبت کرديم و من به طور ناخودآگاه رمز عبور فيس بوکم را به کامران گفتم.

جلسه خواستگاري به خوبي پيش رفت اما چند روز بعد وقتي پدرم درباره کامران تحقيق کرد به اين نتيجه رسيد که او نمي تواند همسر مناسبي براي من باشد. به همين دليل به او جواب رد داديم. به احتمال زياد کامران که از جواب منفي ما ناراحت شده بود براي انتقام جويي دست به اين کار زده است.

اطلاعات تازه دختر جوان تحقيقات پليسي را وارد مرحله تازه اي کرد و چند روز بعد به دستگيري کامران منجر شد. او ابتدا دست داشتن در انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان را انکار مي کرد اما وقتي مأموران رايانه او را بازرسي کردند راهي براي کتمان واقعيت وجود نداشت.

خواستگار انتقام جو در اين باره گفت: من مي خواستم با ازدواج کردن سر و ساماني به زندگي ام بدهم اما پدر سيمين با ازدواج ما مخالفت و همه نقشه هايم را نقش بر آب کرد.

چند روز بعد از شنيدن جواب رد بود که ياد فيس بوک سيمين افتادم و نقشه انتقام از او و خانواده اش را طراحي و اجرا کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج