جاباما
۲۰۱۸۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بی‌ ثباتی‌ قیمت در بازار لبنیات

رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان با اشاره به افزایش قیمتی که هر از گاهی در بازار لبنیات شاهدیم، گفت: نظارت لازم در زمینه‌ کنترل قیمت لبنیات صورت نمی‌گیرد و شاهدیم که در برخی اقلام لبنی قیمت‌ها به یکباره حدود ۱۲ درصد افزایش و بعد از چند روز کاهش می‌یابد که نشان از بی‌ثباتی و عدم نظارت کافی در این حوزه دارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان با اشاره به افزایش قیمتی که هر از گاهی در بازار لبنیات شاهدیم، گفت: نظارت لازم در زمینه‌ کنترل قیمت لبنیات صورت نمی‌گیرد و شاهدیم که در برخی اقلام لبنی قیمت‌ها به یکباره حدود ۱۲ درصد افزایش و بعد از چند روز کاهش می‌یابد که نشان از بی‌ثباتی و عدم نظارت کافی در این حوزه دارد.

علی رجبی بر ضرورت نرخ‌گذاری متنوع لبنیات بر اساس نوع کیفیت آن‌ها تاکید و اظهار کرد: با نرخ گذاری لبنیات بر اساس نوع کیفیت آن‌ها طبیعی است کیفیت بهبود می‌یابد چون زمانی که نرخ‌گذاری یکسان است صنایع روال یکنواختی را سپری می‌کنند و در جهت رقابت و افزایش کیفیت تلاش نمی‌کنند.

رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان در عین حال بیان کرد: لبنیات به عنوان محصولی استراتژیک محسوب می‌شود و در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌ها، محصولات را به عنوان سنتی عرضه می‌کنند چون گرایش مردم به این محصولات زیاد شده است.

وی همچنین با بیان این‌که پرمصرف‌ترین لبنیات شیر کم‌چرب است، گفت: پس از آن پنیر و ماست در رتبه‌های بعدی مصرف قرار دارند.

به گفته رجبی حدود ۲۰۰۰ واحد مجوز‌دار فروش لبنیات در تهران داریم.

برنامه‌های ویژه برای بازار ماه رمضان

وی همچنین گفت: جلساتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور اتحادیه خوار‌بارفروشان، فروشندگان پرنده و ماهی، گوشت گوسفندی و گاوی و اتحادیه لبنیات‌فروشان برگزار و مقرر شد تمهیدات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بازار ماه رمضان امسال داشته باشیم.

رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان اظهار کرد: با تمهیداتی که قرار است اندیشیده شود در ماه مبارک رمضان که یکی از پرمصرف‌ترین ایام سال در زمینه موادغذایی است، با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

رجبی گفت: معمولا در این ایام با توجه به افزایش تقاضا، قیمت‌ها با افزایش مواجه می‌شوند ولی با برنامه‌هایی که قرار است انجام شود سعی داریم بازار را کنترل کنیم و اعضای صنف نیز در این زمینه همکاری لازم را انجام می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج