۲۰۱۸۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیت الله مکارم: عمر وهابیت به پایان رسیده

یکی از مراجع تقلید شیعیان بااشاره به اینکه عمر وهابیت به پایان رسیده است، گفت: در جنگ یمن دیدیم که در این جنگ وهابی ها در تکفیر مسلمانان با یکدیگر مسابقه گذاشتند و این آبروریزی آنها را بیشتر کرد.

خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان بااشاره به اینکه عمر وهابیت به پایان رسیده است، گفت: در جنگ یمن دیدیم که در این جنگ وهابی ها در تکفیر مسلمانان با یکدیگر مسابقه گذاشتند و این آبروریزی آنها را بیشتر کرد.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی قبل از ظهر چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با تأکید بر توجه به ساده زیستی در زندگی عنوان کرد: زندگی پر زرق و برق مخارج بسیار زیادی دارد و برخی افراد برای اداره این نوع زندگی‌ خود اقدام به قاچاق و از بین بردن جنگل‌ها می‌کنند چون نمی‌توانند با قناعت زندگی را اداره کنند.

وی ادامه داد: زندگی تشریفاتی و تجمل گرایی در برخی مواقع موجب رفتن انسان به سمت کارهای خلاف می‌شود.

استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ضد تکفیر در حجاز گفت: چندی قبل این کنگره در حجاز برگزار شد، این در حالی است که در جنگ یمن ما مشاهده کردیم که در این جنگ وهابی ها در تکفیر مسلمانان با یکدیگر مسابقه گذاشتند و این آبروریزی آنها را بیشتر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عمر وهابیت به سر رسیده است، گفت: این گروه‌ها در کشتار مسلمانان از روش‌هایی استفاده کرده و شیوه‌هایی را اختراع کرده‌اند که در طول تاریخ مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: ما باید دست به دست هم دهیم و جلوی این افراد را بگیریم، من امیدوارم این افراد بتوانند سخنان ما را بپذیرند و همه چیز را بدعت ندانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج