جاباما
۲۰۱۹۶۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زنگنه: فکر می‌کنند شرکت نفت کویت است

زنگنه با بیان اینکه برای اوپک باید دعا کرد گفت: اکثریت اعضای این سازمان موافق ادامه وضع موجود نیستند. به دلیل کاهش قیمت نفت در تأمین منابع مالی طرح های صنعت نفت دچار مشکل هستیم .همه فکر می‌کنند که شرکت ملی نفت کویت است، البته کویت قبل از اشغال

خبرگزاری تسنیم: بیژن زنگنه در حاشیه نمایشگاه نفت در پاسخ به سوالی درباره ورود هیات نفتی آمریکایی به کشور گفت: ورود هیات نفتی آمریکایی را من هم شنیدم ولی نه تایید می کنم و نه تکذیب. در جریان نیستم.

وزیر نفت در پاسخ به سوال تسنیم که پرسید، با توجه به کسری بیش ۱۸ هزار میلیارد تومانی درآمد یارانه‌ها که نوبخت اعلام کرد، چه مقدار از این کسر بودجه هدفمندی یارانه قرار است با افزایش قیمت حامل های سوخت جبران شود گفت: هنوز هیچ بحثی در دولت برای افزایش قیمت سوخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه امروز برای شرکت در کنفرانس امنیت انرژی عازم برلین است گفت: در این سفر دیدارهایی با شرکت های آلمانی و مقام‌های سیاسی این کشور خواهم داشت؛ این نشان دهنده این است که آلمانی ها مقدمات بازگشت خود به ایران را فراهم می‌کنند.

* همه فکر می‌کنند شرکت نفت کویت است

زنگنه با بیان اینکه برای اوپک باید دعا کرد گفت: اکثریت اعضای این سازمان موافق ادامه وضع موجود نیستند. به دلیل کاهش قیمت نفت در تأمین منابع مالی طرح های صنعت نفت دچار مشکل هستیم .همه فکر می‌کنند که شرکت ملی نفت کویت است، البته کویت قبل از اشغال. به سختی کار می‌کنیم. اما همه از جمله دولت و مجلس می‌‌خواهند کمک کنند.

* بدهی نفتی هند به ایران ۲ بخش است، یک بخش آن ۷ میلیارد یورو است

وی با اشاره به اینکه چین بدهی غیرمتعارف نفتی به ایران ندارد گفت: بدهی نفتی هند به ایران به دو بخش تقسیم می شود؛ بخشی که باید به یورو پرداخت شود که معادل هفت میلیارد یورو است. بخش دیگر بدهی هم به روپیه است که به تدریج در حال دریافت است.

زنگنه با بیان این که از قیمت فعلی نفت راضی نیست؛ چرا که بازار نفت بی ثبات است گفت: سایر تولید کنندگان نفت خام نیز از این شرایط راضی نیستند. همه قبول دارند که عرضه بیش از تقاضاست. اگر عوامل سیاسی نباشد قیمت ها میل به افزایش دارند.

* رونمایی قرارداد جدید نفتی شهریور در اروپا

وزیر نفت از رونمایی قراردادهای جدید نفتی در اروپا در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران طرح هایی که در قالب این قرارداد توسعه می یابند نیز معرفی خواهد شد.

وی با تأکید بر این که اوپک مانع عضویت کشورهای جدید در این سازمان نمی شود درباره ابراز تمایل کشور روسیه به اوپک و مخالفت اعضا با این موضوع گفت: هیچ مانعی برای عضویت اعضای جدید وجود ندارد. وقتی اوپک می پذیرد که آنگولا در این سازمان عضو شود چرا باید مانع از عضویت روسیه با تولید ۱۰ میلیون بشکه در روز شد؟ ما مأمور به ظاهریم و از باطن روسیه بی خبر.

زنگنه درباره افزایش تولید نفت خام عربستان و بازگشت سهم ایران در صورت رفع تحریم ها تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی از بازپس‌گیری سهم ایران در بازار عقب نخواهیم نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشتری

      کارمندان شرکت نفت (رسمی ها) حقوق بالای 20 میلیون تومانی می گیرند .
      کویتی ها می گیرند ؟

    • لاله

      فقط خواهش میکنیم به جای پول که از هند می خواهید بوفالوهای کثیف و جنس های آشغال (مخصوصا مواد غذایی و بهداشتی)از هند نیاورید با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج