۲۰۲۲۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بمباران جنون آمیز سعودی‌ها هنگام فرار

فرار نظامیان سعودی و بمباران ها وگلوله باران جنون آمیز و بی هدف مناطق مرزی تنها واکنش ارتش آل سعود به پیروزی های نیروهای قبایل یمنی در سیطرهبر پایگاه های نظامی و به اسارت گرفتن نظامیان سعودی است.

ایرنا: شبکه لبنانی المنار گزارش داد؛ مناطق مرزی یمن و سوریه شاهد بمباران و گلوله باران جنون آمیز و بی هدف ارتش آل سعود است .


المنار خاطرنشان کرد: این در حالی است که بیشتر پایگاه های نظامی سعودی ها در مرزها بعداز سیطره قبایل یمنی بر هشت پایگاه و اسارت گرفتن چهار نظامی سعودی تخلیه شده اند.

** سقوط یک پایگاه دیگر ارتش سعودی

منابع یمنی فاش کرده اند که دیروز نیز یکی از پایگاه های نظامی ارتش سعودی در منطقه نجران در جنوب عربستان به دست نیروهای قبال یمنی افتاده است.

براساس این گزارش نیروهای قبایل یمنی توانسته اند بر پایگاه تیپ هفتم ارتش سعودی در منطقه نجران سیطره یابند و این تیپ تمام تجهیزات نظامی خود را از دست داده است.

** گلوله باران مقرهای گارد ملی و گردان ۱۲۷ هوایی ارتش سعودی

منابع یمنی همچنین تاکید کرده اند که نیروهای قبایل یمنی نیز در پاسخ به نظامیان سعودی، درحال گلوله باران پایگاه های نظامی ارتش سعودی درعمق خاک عربستان از جمله فرودگاه نجران، اردوگاه اللجم ، پایگاه های نیروهای نجران و گارد ملی و همچنین پایگاه گردان ۱۲۷ نیروی هوایی ارتش سعودی هستند.

براساس این گزارش نیروهای قبایل یمنی توانسته اند از طرف منطقه بکیل به داخل خاک عربستان نفوذ و بر شش پایگاه ارتش سعودی سیطره پیدا کنند.

مقامات سعودی روز سه شنبه گذشته همه مدارس منطقه جنوبی نجران نزدیک مرزهای یمن را تعطیل و پروازهای هواپیماها به فرودگاه نجران را تا اطلاع بعدی متوقف کردند.

سعودی ها همچنین ارائه خدمات اینترنتی را در برخی مناطق جنوبی عربستان برای جلوگیری از انتشار خسارت های گسترده ارتش سعودی توسط شهروندان عربستانی متوقف کرده اند.

حملات قبایل یمنی پاسخی به هجوم و بمباران وحشیانه جنگنده های سعودی به همه مناطق یمن از جمله روستاها و شهرک های مرزی و شهادت هزاران زن وکودک یمنی در ۴۲ روز گذشته تجاوز ائتلافی به سرکردگی آل سعود علیه یمن اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج