۲۰۲۲۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یحیی توره منچسترسیتی را ترک می‌کند

مدیر برنامه‌های هافبک منچسترسیتی خبر داد به احتمال خیلی زیاد این بازیکن ۳۱ ساله در تابستان پیش‌رو ورزشگاه اتحاد را به مقصد تیم دیگری ترک خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که دو سال از مدت زمان قرارداد فعلی یحیی توره با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده این بازیکن از ماه گذشته میلادی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد احتمالی‌اش با این باشگاه انگلیسی از سر گرفته ولی ظاهراً مذاکرات بین طرفین خیلی خوب پیش نمی‌رود و همین زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این هافبک ۳۱ ساله را از جمع آبی‌های شهر منچستر بر سر زبان‌ها انداخته است.

یحیی توره ساحل‌عاجی که در حال حاضر دستمزد هفتگی ۲۶۵ هزار پوندی از منچسترسیتی دریافت می‌کند به شدت مورد توجه تیم فوتبال اینتر است که هدایتش را روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین من‌سیتی بر عهده دارد.

دیمیتری سلوک، مدیربرنامه یحیی توره در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک سیه‌چرده من‌سیتی گفت: به احتمال ۹۰ درصد یحیی در این تابستان منچسترسیتی را ترک خواهد کرد. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید تا آخرین لحظه فصل جاری منتظر بمانیم.

یحی توره که در تاریخ ۱۳ می ۲۰۱۵ (۲۳ اردیبهشت) ۳۲ ساله می‌شود در سال ۲۰۱۰ از بارسلونا به منچسترسیتی ملحق شد و با این تیم دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج