۲۰۲۲۵۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سخنان‌ رهبر‌ی کاخ‌سفید‌ را‌ وادار به‌ اعتراف‌ کرد

دادستان کل کشور گفت: سخنان شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنگوی کاخ سفید را مجبور به اعتراف کرد.

مرکز خبر حوزه: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر پنجشنبه درگردهمایی طلاب و فضلای خراسان جنوبی مقیم حوزه علمیه قم در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ، افزود: امروز هیچ نهادی همانند نهاد مقدس روحانیت پایگاه عظیمی به نام مردم ندارد و تاثیرگذاری آن هم نسبت به سایر اقشار نیز بیشتر می باشد و آن به دلیل اخلاص و تقوای عملی آنهاست.

وی اظهار داشت: امروز نمونه این تاثیرگذاری را در بیانات رهبر معظم انقلاب در خطاب به غربی ها می توان ذکر کرد که در این میان فرمودند؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، سخنگوی کاخ سفید از حرف خود پشیمان شده و گفت؛ ما قضیه حمله به ایران را مطرح نکرده ایم.

وی در ادامه به جایگاه علم و عالم اشاره کرد و گفت: اسلام جایگاه عظیمی برای اهل علم و عالم در نظر گرفته و باید قدر دان این نعمت الهی باشیم و همواره شاکر باشم.

رییسی افزود: یکی از عالمان، فقیهان هستند و فقیه کسی است که دین را به خوبی می شناسد، به آن عمل می کند و آن را در جامعه منتشر و موجبات هدایت انسان ها را فراهم می کند.

وی ادامه داد: طلبگی یک ضرورت است؛ زیرا طلبه با تحقیق و پژوهش و فهم در علوم اسلامی خود را به خدا نزدیک تر می کند.

وی اظهار داشت: اگر چه انسان در کنار سایر علوم می تواند به حقیقت برسد و آن زمانی اتفاق می افتد که انسان بتواند در کنار علوم تجربی، خدا را درک کرده و خود را به خداوند متعال نزدیک کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه علوم حقیقی و تجربی با نگاهی توحیدی به یک سمت و سو توجه دارند، گفت: آنچه مسلم است، اینکه انسان به وسیله علوم تجربی به خداوند نخواهد رسید، بنابراین بهترین علوم برای دستیابی به حقیقت و نزدیکی به خداوند متعال علوم حقیقی است، که در آن آموزه های دین وجود دارد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با نگاه به علوم حقیقی و توحیدی و درک عمیق از آموزه های دینی و عمل به آنها، توانست نهضت خویش را به عمق وجودی قلب های آزادی خواهان، نفوذ داده و انسان ها را علیه ظلم و ستم بشوراند؛ چون حرکت امام(ره) برای خدا بود، بسیاری از جوانان به او و راه ایشان اقتدا کردند.

وی گفت: راه امام خمینی(ره) که برگرفته از اخلاص و عمل در رفتار است، بهترین میراث برای جامعه و جوانان بود؛ تا با اقتدا به ایشان در هشت سال دفاع مقدس، جان خود را فدای انقلاب، اسلام و ولایت کردند.

رییسی خاطرنشان کرد: کسی که می خواهد در عرصه اجتماع حضوری پررنگ و موفق داشته باشد، باید در خود ظرفیت سازی کند؛ این ظرفیت سازی در حوزه میسر بوده و برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر بر اجتماع تکیه گاه خود به معنویات را افزایش دهد.

وی در ادامه به وضعیت فرهنگی منطقه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر چه استان خراسان جنوبی استانی جدید التاسیس است؛ ولی تاکنون کارهای خوبی در بخش های مختلف انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه یافتگی برای این استان گرچه یک ضرورت به شمار می رود، ولی این توسعه یافتگی خود مشکلاتی را نیز به ارمغان آورده است، افزود: امروز فرهنگ، نقش مهمی در کم شدن جرائم اجتماعی دارد؛ بنابراین تا فرهنگ مترقی و الهی در یک جامعه حکم فرماست، راه های نفوذ جرائم بسته خواهد شد.

دادستان کل کشور نقش روحانیت و مبلغان را در نگهداری فرهنگ دینی بسیار سنگین و تاثیرگذار توصیف کرد و اظهار داشت: از امکانات فضای مجازی باید با مدیریت و سازماندهی دقیق و مناسب بهره گیری کنی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج