جاباما
۲۰۲۳۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کواچ اسامی ۱۷ مسافر فنلاند را اعلام کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را برای سفر به فنلاند و برگزاری سه دیدار دوستانه در این کشور انتخاب کرد.

سایت فدراسیون والیبال: تیم ملی برای برگزاری چند دیدار دوستانه بامداد یکشنبه تهران را به مقصد فنلاند ترک می‌کند. اسلوبودان کواچ برای این اردو و سه مسابقه دوستانه با تیم ملی فنلاند ۱۷ بازیکن را انتخاب کرد که اسامی آنان به شرح زیر است:

شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، میرسعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، عبدالرضا علیزاده، میکائیل تاجر، رضا عابدینی و محمد حسن صنوبری.

تیم ملی والیبال ایران بعد از فنلاند عازم جمهوری چک می‌شود تا در مدت حضور در این کشور دو مسابقه تدارکاتی با ملی پوشان والیبال این کشور برگزار کند. وقتی تیم ملی در پراگ پایتخت جمهوری چک به سر می‌برد، محمد جواد معنوی نژاد و پوریا فیاضی که تیم ملی زیر ۲۳ سال را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند، از میانمار به این کشور می‌روند و تعداد بازیکنان تیم ایران به ۱۹ بازیکن در جمهوری چک خواهد رسید.

پس از پایان اردوی جمهوری چک چهار بازیکن به ایران بازخواهند گشت و تیم ملی به همراه ۱۵ بازیکن راهی آمریکا می‌شود تا در هفته نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها برود.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی، چورا، رحمان محمدی راد و گوسا (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری (آنالیزور)، کارلو ساتی (مربی بدنساز) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) تیم ملی والیبال را در این سفر همراهی می‌کنند.

لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک این رقابت‌ها با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج