۲۰۲۵۹۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

اولین گروه از بازی‌های اپل واچ همراه با عرضه‌ی این ساعت‌ هوشمند منتشر شدند.

زومجی - عارف عسکری: اولین گروه از بازی‌های اپل واچ همراه با عرضه‌ی این ساعت‌ هوشمند منتشر شدند. بازی‌هایی که شاید کوچک و ۳۰ ثانیه‌ای باشند، اما مثل هر بازی دیگری این پتانسیل را دارند که ذهن و قلب مخاطب را درگیر خود کنند. در ادامه با ۱۰ بازی وسوسه که دوست داریم روی اپل واچ بازی کنیم.

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

بازی‌های اپل واچ را می‌توان به لحاظ توجه و تمرکز مطلق روی جنبه‌ی سرگرمی، یک پله بالاتر از عناوین موبایلی دانست. این بازی‌ها قرار نیست برای ما داستان تعریف کنند (هرچند بعضی از آنها این کار را هم می‌کنند) و یا گرافیک و گیم‌پلی نسل هشتمی تحویل‌مان بدهند؛ این بازی‌ها فقط با هدف سرگرم کردن مخاطبان‌شان ساخته و منتشر می‌شوند.

این روزها زیاد می‌شنویم که اپل واچ شاخه‌ی جدیدی به نام میکروگیم‌ها را به دنیای بازی‌های ویدئویی معرفی کرده است؛ با اینکه این موضوع مخالفان زیادی دارد، اما شاید یک ساعت مچی کوچک هم بتواند به پلتفرم محبوبی برای بازی کردن تبدیل شود. نمی‌خواهیم درباره‌ی آینده‌ی اپل واچ و میکروگیم‌ها زود قضاوت کنیم؛ ما فقط ۱۰ بازی وسوسه‌انگیز را به شما معرفی می‌کنیم که خیلی مشتاقیم هرچه زودتر آنها را روی اپل واچ تجربه کنیم.

Best Friends

یکی از بازی‌های جالب اپل واچ، یک پازل مبارزه‌ای است که می‌تواند به رفیق مچی و دوست‌داشتنی شما تبدیل شود. در این بازی می‌توانید شخصیت‌های اصلی را به یک ماجراجویی نیمه‌تعاملی در دنیای مینیوشا بفرستید و با به دست آوردن جواهرات و گنج‌ها، مبارزان خود را تقویت کنید. Best Fiends یک بازی جالب و چالش‌برانگیز است که با قهرمانان کوچکش می‌تواند حسابی سرگرم‌تان کند.

BoxPop

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

BoxPop یک بازی ساده است که در آن باید با لمس جعبه‌ها، آنها را از بین ببرید و ستاره بگیرید. جعبه‌های بازی به صورت L از بین می‌روند؛ یعنی با لمس یکی از آنها، جعبه‌ی مقابل که در راستای شکل L قرار گرفته است محو می‌شود و شما باید این کار را تا خالی کردن کامل صفحه‌ی بازی انجام دهید. BoxPop قبلا برای ‌iOS و اندروید نیز منتشر شده بود، اما نسخه‌ی اپل واچ بازی دارای بخش پازل‌های روزانه نیز هست که در آن می‌توانید هر روز به پازل‌های جدیدی دسترسی داشته باشید.

Letterpad

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

Letterpad یک بازی پازلی دیگر از استودیوی نیمبل‌بیت، سازنده‌ی بازی Tiny Tower است. احتمالا با این بازی زیبا که قبلا برای iOS نیز منتشر شده آشنایی دارید. در Letterpad باید با استفاده از ۹ حرف که روی صفحه ظاهر می‌شوند یک کلمه در رابطه با موضوعی خاص را بسازید. در بازی خبری از تایمر، آیتم‌های خریدنی و به طور کلی هر چیز اضافه‌ نیست و هدف شما فقط و فقط فکر کردن و پیدا کردن کلمات است. این بازی روی اپل واچ به مراتب جذاب‌تر از آیفون خواهد بود.

Rules

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

Rules یک بازی دلپذیر از استودیوی کدینگ‌مانکیز است. در این بازی باید با توجه به دستوراتی که صادر می‌شوند، ربات‌های روی صفحه را لمس کنید تا از بین بروند. مثلا بازی یک‌بار از شما می‌خواهد که به ترتیب شماره‌ی ربات‌ها آنها را از صفحه حذف کنید و بار دیگر می‌گوید که بر اساس رنگ این کار را انجام دهید؛ در مراحل پیچیده‌تر باید چند فرمان را با هم یا پشت سر هم اجرا کنید. در نسخه‌ی آیفون، صفحه‌ی بازی دارای ۱۶ خانه بود که در این نسخه به ۴ خانه کاهش پیدا کرده است؛ اما با توجه به کوچک بودن صفحه اپل واچ، همچنان با عنوانی چالش برانگیز مواجه هستیم.

Runeblade

Runeblade یک نقش‌آفرینی نوبتی است که در دنیایی فانتزی اتفاق می‌افتد. در این بازی می‌توانید قهرمان خود را ارتقا دهید، جادوها و آیتم‌های تازه به دست آورید و با موجودات خطرناکی مثل اژدها مبارزه کنید. هدف شما از این مبارزه، نابود کردن یک اهریمن خبیث است. با اینکه Runeblade یک نقش‌آفرینی است، اما مراحل آن بسیار کوتاه هستند و هر مبارزه‌ی آن حدود ۱۵ ثانیه طول می‌کشد. بدون شک برای طرفداران این سبک، Runeblade یک بازی متفاوت و جذاب است که همه جا می‌توانند آن را انجام دهند، حتی زیر دوش حمام!

Snappy Word

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

در Snappy Word حروف مختلف به طور تصادفی در چهار خانه ظاهر می‌شوند و شما باید با استفاده از آنها یک کلمه معنی‌دار بسازید. هدف اصلی این است که در ۳۰ ثانیه، بیشترین تعداد کلمه‌ای که می‌توانید را حدس بزنید. بازی دارای بخش دونفره نیز هست که در آن می‌توانید با یکی از دوستان خود به رقابت بپردازید؛ همچنین امکان اشتراک‌گذاری امتیازات با سایر بازیکن‌ها وجود دارد. علاوه بر این Snappy Word دارای یک دیکشنری با بیش از ۳۹۰۰ کلمه است. این بازی که توسط استودیوی‌ استرالیایی رایت پدال ساخته شده، می‌تواند مانند بسیاری از بازی‌های مشابه که قبلا روی موبایل تجربه کرده‌ایم بسیار سرگرم‌کننده باشد.

Spy_Watch

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

در Spy_Watch بازیکن‌ها هدایت یک سازمان جاسوسی را به عهده می‌گیرند. هدف اصلی بازی، آموزش دادن به یک جاسوس و سپس فرستادن او به ماموریت‌های مختلف است. گیم‌پلی بازی بر مبنای تعامل بازیکن با این جاسوس طراحی شده است. او در هر لحظه گزارش‌هایی از وضعیت خود می‌فرستد و بازیکن‌ها باید با گرفتن تصمیمات لازم، جاسوس خود را به بهترین شکل راهنمایی کنند. پس از انجام هر ماموریت نیز پول بدست می‌آورند و می‌توانند از آن برای ارتقای توانایی‌های مامور خود استفاده کنند. Spy_Watch برای افرادی مثل من که عاشق فیلم‌های جیمز باند هستند چیزی بیشتر از یک بازی معمولی خواهد بود!

Trivia Crack


۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

Trivia Crack اطلاعات شما در زمینه‌های مختلف را می‌سنجد. در این بازی که رکورد دانلود بالایی روی iOS، اندروید و ویندوز فون دارد، باید به سوالاتی که درباره‌ی موضوعات مختلف مثل هنر، ورزش، فناوری و غیره پرسیده می‌شوند پاسخ دهید. بازی یک بخش رقابتی نیز دارد تا بتوانید اطلاعات خود را با دوستان‌تان مقایسه کنید. جالب است بدانید که در سراسر دنیا بیش از ۱۵۰ میلیون نفر Trivia Crack بازی می‌کنند و در ۲۵ کشور لقب محبوب‌ترین بازی را به خود اختصاص داده است؛ پس داشتن آن روی اپل واچ از هر بازی دیگری ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

Watch Quest

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

Watch Quest یک بازی ماجراجویی جالب است که به طور مشترک روی آیفون و اپل واچ اجرا می‌شود. گیم‌پلی بازی طوری طراحی شده که شما باید ابتدا قهرمان خود را روی آیفون انتخاب کرده و سپس او را با استفاده از اپل واچ، در سفر به سرزمین‌های مختلف، مبارزه با دشمنان، حل کردن معماها و پیدا کردن گنج‌ها هدایت کنید. قابلیت جالب بازی این است که می‌توانید میزان تعامل و دخالت مستقیم خود در گیم‌پلی را مشخص کنید. سازنده‌ی این بازی استودیوی وی‌فوروارد است که بازی‌های معروفی مثل Contra ۴ و DuckTales: Remastered و همچنین چند بازی از سری Adventure Time را در کارنامه دارد.

Watch This Homerun

۱۰ بازی برتر اپل واچ که باید آن ها را تجربه کرد

اولین بازی ورزشی اپل واچ توسط استودیوی ایز وایلد گیمز ساخته شده است؛ Watch This Homerun یک بازی بیسبال است که در آن باید فقط با لمس صفحه‌ی کوچک بازی، به یک توپ ضربه بزنید و آن را به دوردست‌ها بفرستید. همچنین بازی دارای یک لیگ حرفه‌ای است که در آن می‌توانید مسابقات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و در نهایت به مقام قهرمانی برسید. با Watch This Homerun می‌توانیم هیجان بازی‌های ورزشی را روی ساعت مچی خود تجربه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج