جاباما
۲۰۲۸۵۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نوجوانی که «معجزه» را تجربه کرد +عکس

چند ماه پیش، برای یک نوجوان ۱۶ ساله ژیمناست، اتفاق بدی رخ داد. او پنج بار سکته کرد و چند ماه نیز در کما بود اما خوشبختانه جان سالم به در برد!

فرارو: چند ماه پیش، برای یک نوجوان 16 ساله ژیمناست، اتفاق بدی رخ داد. او پنج بار سکته کرد و چند ماه نیز در کما بود اما خوشبختانه جان سالم به در برد!

به گزارش ای بی سی نیوز: گفته می‌شود که این نوجوان 16 ساله تمام معادلات را به هم زده است. فرض کنید که یک خودروی سریع با سرعت بالا تصادف کند. «بلِیک هایلند» نیز با همان سرعت روی زمین بتنی سقوط کرد. این اتفاق کمی بیشتر از یک سال پیش در 18 فوریه 2014 رخ داد.

تقریبا می‌توان گفت که نیمی از پوست سر این نوجوان تگزاسی شکافته شد. بلیک پس از این اتفاق به کما رفت و شانس زندگی او 50 درصد بود. به دلیل تورم مغزش، پزشکان مجبور شدند تا به طور موقت بخشی از جمجمه او را بردارند اما او پنج هفته بعد و به شکلی کاملا باورنکردنی بهبود یافت و حالا نیز آماده است که به مدرسه برگردد.

بلیک می‌گوید: «می‌دانم که از پس انجام هر کاری برمی‌آیم. هیچ قدرتی نیرومندتر از قدرت دعا نیست.» از او پرسیده شد که آیا دوست دارد اتفاقات آن روز رخ نمی‌داد؟ او پاسخش منفی بود. والدین بلیک لحظه به هوش آمدن پسرشان را به خوبی به یاد دارند. آنها می‌گویند که «معجزه» رخ داده است. البته حافظه کوتاه‌مدت بلیک کمی آسیب دیده اما او آماده است که در مدرسه حاضر شود. آنها می‌گویند که پزشکان از هیچ تلاشی دریغ نکردند. آنها کار بزرگی انجام دادند. یکی از پزشکان می‌گوید: «مثل این بود که بلیک از طبقه دهم یک ساختمان به پایین سقوط کند.»

زمانی که بلیک در کما به سر می‌برد، دوست خانوادگی آنها «دیوید استرینجر» نزد والدین او رفت و گفت: «پزشکان می‌گویند تقریبا تمام کسانی که با این وضعیت به کما می‌روند، زنده بیرون نمی‌آیند؛ مگر اینکه یک معجزه رخ دهد.» حالا پدر و مادر او معتقدند که آن معجزه رخ داده است. بلیک در حال تمرین یک حرکت جدید در کلاس ژیمناستیک خود بود اما پس از پرش با پهلو روی تشک افتاد و سرش به زمین کوبیده شد. در صفحه‌های اجتماعی صفحاتی با عنوان «دعا برای بلیک هایلند» ایجاد شد که با استقبال خوبی از طرف کاربران این شبکه مواجه شد.
نوجوانی که «معجزه» را تجربه کرد +عکس

نوجوانی که «معجزه» را تجربه کرد +عکس
بلیک پس از ماه‌ها گفتاردرمانی می‌تواند راه برود و حرف بزند

نوجوانی که «معجزه» را تجربه کرد +عکس
خانواده هایلند: بلیک (چپ)، سیندی (وسط) و پت (راست)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا متشکرم که خطر رو از این بنده خودت رفع کردی و رحمتت رو هرچه بیشتر نصیبش کردی.خدایا دمت گرم

    • بدون نام

      خدایا متشکرم که خطر رو از این بنده خودت رفع کردی و رحمتت رو هرچه بیشتر نصیبش کردی.خدایا دمت گرم

    • ترانه

      هرچی خدا بخواد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج