۲۰۳۵۶
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

قتل فجیع دختر ۱۷ ساله در شب خواستگاري

مردي كه دخترش را در شب خواستگاري از او به قتل رسانده بود، دستگير شد و از اين جنايت ابراز پشيماني كرد.

شرق: مردي كه دخترش را در شب خواستگاري از او به قتل رسانده بود، دستگير شد و از اين جنايت ابراز پشيماني كرد.

ساعت ۲۲ شامگاه دوشنبه زن و مردي ميانسال پيكر غرق در خون دختري جوان را به بيمارستان پيامبران تهران رساندند و پزشكان در حالي مداواي اين دختر را آغاز كردند كه خون زيادي از او رفته بود و اميدي به زنده ماندن او نبود.

دقايقي بعد دختر روي تخت بيمارستان جان باخت و از آنجا كه اثر وارد شدن ضربه چاقو به سينه‌اش مشهود بود مسوولان بيمارستان در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي موضوع را اطلاع دادند. به اين ترتيب گروهي از كارآگاهان به دستور بازپرس ويژه قتل به بيمارستان رفتند و تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.

آنها فهميدند مقتول دختر ۱۷ساله‌اي به نام فهيمه است كه توسط والدينش به مركز درماني انتقال يافته است. وقتي اولياي اين دختر تحت بازجويي قرار گرفتند پدر او به قتل اقرار كرد و گفت ناخواسته دخترش را كشته است. مرد ميانسال بعد از انتقال به اداره دهم پليس آگاهي در بازجويي‌هاي تخصصي جزييات قتل را شرح داد.

او گفت: «فهيمه مدتي قبل به مادرش گفته بود قرار است پسري به نام محمود به خواستگاري‌اش بيايد. وقتي من در جريان موضوع قرار گرفتم پيش خودم فكر كردم بهتر است قبل از برگزاري مراسم خواستگاري كمي درباره محمود تحقيق كنم.

در اين مرحله و بعد از پرس‌وجو از افرادي كه خواستگار دخترم و خانواده‌اش را مي‌شناختند، فهميدم آنها از نظر فرهنگي تفاوت زيادي با ما دارند و محمود شوهر مناسبي براي فهيمه نخواهد بود.»اين مرد ادامه داد: «من همان موقع نظرم را اعلام كردم اما فهيمه براي اين وصلت اصرار زيادي داشت. به ناچار موافقت كردم تا مراسم خواستگاري برگزار شود.

با اين كار موافقت كردم تا شايد به نتايج مثبتي برسم اما شب حادثه وقتي با خانواده محمود صحبت كردم، فهميدم تصميم قبلي‌ام درست بوده و همچنان بايد با اين ازدواج مخالفت كنم به همين دليل وقتي خانواده خواستگار نظرم را پرسيدند من كاملا منطقي دلايلي را برايشان ذكر كردم و گفتم ازدواج محمود و فهيمه به صلاح نيست.

در اين هنگام خواهر خواستگار كه از حرف‌هايم ناراحت شده بود به دخترم توهين كرد و نسبتي ناروا را درباره او به كار برد. اين حرف من را به شدت خشمگين كرد و مجبور شدم آنها را از خانه بيرون كنم.»

مرد متهم به قتل در ادامه اظهاراتش گفت: «بعد از رفتن خواستگاران، دخترم كه از وضعيت پيش‌آمده رنجيده بود و از طرفي به دليل علاقه به محمود همچنان به ازدواج با وي اصرار داشت لباس‌هايش را پوشيد تا به نشانه اعتراض خانه را ترك كند. اين موقع بود كه همسرم به طرف آشپزخانه دويد.

او چاقويي را برداشت و جلو در راه فهيمه را سد كرد و به او گفت اگر پايش را از خانه بيرون بگذارد او را مي‌كشد اما دخترم هنوز مي‌خواست از منزل بيرون برود و جر و بحث فايده‌اي نداشت. در اين اثنا من از كوره دررفتم و در يك لحظه نتوانستم خودم را كنترل كنم براي همين چاقو را از دست همسرم گرفتم و ضربه‌اي به دخترم زدم.

من نمي‌خواستم دخترم بميرد و در آن لحظه اصلا متوجه كارم نبودم.»پدر فهيمه حرف‌هايش را اين طور به پايان رساند: «وقتي دخترم دچار خونريزي شد به سرعت او را به بيمارستان رسانديم و در طول راه مرتب دعا مي‌كردم اتفاقي براي فهيمه نيفتد اما پزشكان نتوانستند كاري براي نجات او انجام بدهند و وي جانش را از دست داد.»

با روشن شدن جزييات قتل، متهم به دستور بازپرس شاهنگيان بازداشت شد و در اختيار كارآگاهان قرار گرفت تا تحقيقات از وي تكميل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسیه

      واقعا ناراحت کننده هست که بخاطر هیچ و پوچ یه نفر جونش رو اینجوری از دست بده.دختر کم سن و کم تجربه بوده پدر و مادر که تجربه زیادتری داشتن میدونستن که راه های بهتری هست برای قانع کردن دختر.
      چرا این دوره هر کسی میخواد با چاقو و تهدید به نیتش برسه؟این همه آخر و عاقبت این مسائل رو دیدیم و شنیدیم ولی باز هم خطا میکنیم.
      کاش کمی با فکر و صبر و حوصله با اینگونه مسائل برخورد میکردیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج