۲۰۳۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کریس آنجل و خودنگاه به "خنده بازار" می آیند

سری جدید خنده بازار ویژه عید نوروز با آیتم های جدید و سوژه های نو همچنان در حال تصویربرداری است تا عید امسال خیلی ها پای این برنامه بخندند.

کریس آنجل و خودنگاه به "خنده بازار" می آیند

تماشا: سری جدید خنده بازار ویژه عید نوروز با آیتم های جدید و سوژه های نو همچنان در حال تصویربرداری است تا عید امسال خیلی ها پای این برنامه بخندند.

روابط عمومی این برنامه تلویزیونی در این باره به تماشا گفت: «قرار بود تصویربرداری تا 24 اسفند به پایان برسد؛ اما به دلیل اضافه شدن آیتم های جدید در ایام نوروز هم تصویربرداری خواهیم داشت و به همین خاطر ضبط و پخش برنامه همزمان خواهد بود».

کریس آنجل و خودنگاه به "خنده بازار" می آیند

گویا در سری جدید، بازیگر تازه ای به مجموعه اضافه نشده؛ اما آیتم هایی مثل کریس آنگول (همان کریس آنجل)، کلاس دیکته و انشا، داستان های دبستانی و ۶۰ جانور اضافه شدند. از همین حالا می شود پیش بینی کرد که در کریس آنگول یکی از جذاب ترین و پربیننده ترین آیتم های این برنامه باشد. همچنین آیتم قوی ترین مردان هم به احتمال زیاد در این برنامه جای خواهد گرفت.

او درباره بازخوردهای عمومی با این برنامه که دفعات قبل شکایاتی را در پی داشت گفت: «این برنامه هم تابع قوانین است و قبل از نوشتن آیتم ها حتما هماهنگی های لازم صورت می گیرد و مشکلی پیش نمی آید؛ اما شایعات زیاید درباره شکایت های مختلف پیدا شده، اخیرا هم بعد از حذف آیتم هفت شایعه شده بود که آقای جیرانی از برنامه ما شکایت کرده اما این مساله اصلا صحت ندارد و خوشبختانه بازخوردهای برنامه همیشه خوب بوده و غیر از شکایت آقای علی دایی که آن هم به جایی نرسید هیچ واکنش منفی ای نداشتیم».

لازم به ذکر است در این مجموعه بازیگرانی چون شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، یزدان فتوحی، ابراهیم شفیعی، حامد تهرانی، محمدرضا خسروی، مرتضی رستمی، کورش معصومی، احمد ایران دوست، بهشاد مختاری، سوسن پرور، شهره اشتری و تینا خبازیان حضور خواهند داشت. این مجموعه در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای پخش در شبکه ۳ سیما تولید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج