جاباما
۲۰۴۱۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چه سبک عینکی را انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید انتخاب عینک بسیار مهم است و می بایست در نوع جنس و شیشه آن دقت لازم را به خرج دهیم و عینکی با کیفیت و استاندارد لازم را انتخاب کنیم تا بتوانیم از چشم خود در مقابل انواع اشعه ها و نورهای مضر محافظت کنیم.

سایت مد و پوشاک: همانطور که می دانید انتخاب عینک بسیار مهم است و می بایست در نوع جنس و شیشه آن دقت لازم را به خرج دهیم و عینکی با کیفیت و استاندارد لازم را انتخاب کنیم تا بتوانیم از چشم خود در مقابل انواع اشعه ها و نورهای مضر محافظت کنیم اما در کنار جنبه سلامتی، سبک و استایل عینک نیز بسیار مهم است همانطور که پوشیدن یک دست کت و شلوار کار بسیار خسته کننده ای است قطعا همیشه هم نمی توان از یک عینک استفاده کرد.

چه سبک عینکی را انتخاب کنیم؟

اهمیت عینک برای آقایان بیشتر از هر زینت آلات دیگری است و می تواند در انتقال این حس که آنها دارای چه شخصیتی و به اصطلاح خودمان چه تیپ آدمی هستند موثر باشد.

به گفته گرت لیت Garrett Leight یکی از طراحان بزرگ عینک که راه پدرش در ساخت انواع فریم عینک ادامه می دهد: برای یک قرار ملاقات کاری اولین چیزی که به ذهن شما می رسد تهیه یک دست کت و شلوار یا یک جفت کفش مناسب است اما فراموش نکنید که مردم اول با صورت و چهره شما برخورد می کنند پس انتخاب یک عینک درست کاملا حیاتی است!

شاید با خود بگویید هر سال عینک خود را با توجه به مد و سبک آن سال انتخاب می کنیم اما فراموش نکنیم که هر سبک و هر فریمی مناسب هر چهره ای نیست و عینک ها در طرح ها و قالب های متفاوت داستانهای متفاوتی هم برای گفتن به طرف مقابل شما دارند.

عینک هایی با دسته های کلفت و حاشیه دار که شخصیت های جدی بیشتر از آنها استفاده می کردند تقریبا برای یک دهه گذشته است و اکنون چندان محبوبیتی ندارد و به بیانی دیگر از رونق افتاده اند.

عینک هایی با فریم مربع شکل و به رنگ سیاه شخصیتی جدی و عبوس به شما می دهد در حالیکه فریم هایی که دارای طرح ابر و باد با رنگ های روشن تر مانند قهوه ای و سبز روشن هستند چهره ی شما را بیشتر دوستانه و گاهی اوقات هم اهل ادبیات جلوه می دهند.

فریم های رنگی نشان دهنده شخصیتی سرزنده ، شوخ و خوش برخورد است. انتخاب عینک هایی با فریم های بزرگ تر از اندازه معمول نشان دهنده اعتماد به نفس و بی پروایی است.

فریم پیشنهادی گرت لیت فریم های کریستالی به رنگ های قهوه ایی یا صورتی کمرنگ است. به گفته او شاید بسیاری تصور کنند که انتخاب این سبک فریم دارای ریسک زیادی است اما برخلاف تصور عموم این نوع فریم به چهره شما ظاهری بسیار خوب می بخشد. به گفته او اگر عینکی دارید که به نظر خودتان و دوستانتان اصلا مناسب چهره شما نیست استفاده نکردن از آن گزینه بسیار بهتری است! برای مثال سالها پیش من یکی از عکس های خودم را با یک عینک قدیمی به همسرم نشان دادم و او با قیافه ای خنده دار گفت اگر در آن زمان من تو را با این عینک دیده بودم شاید تصمیم دیگری می گرفتم!

نیل بلومنتهال Neil Blumenthalمدیرعامل اجرایی کمپانی واربی پارکرWarby Parker. فریم های رنگی را برای آقایان پیشنهاد می کند به گفته او اگر اهل پوشیدن لباس مشکی هستید عینک با فریم سرمه ای را انتخاب کنید. یک نکته زیرکانه در خصوص فریمهای رنگی این است که در عین حال که زیاد به چشم نمی آیند اما در نور جلوه ایی زیبا و جذاب به چهره شما می بخشند.

فراموش نکنید که هرگز قانونی وجود ندارد که شما صرفا باید فقط از یک جفت عینک در تمام مراسم استفاده کنید برای مثال در طی روز و وقتی که لباس رسمی بر تن ندارید می توانید از فریم های رنگی استفاده کنید و در شب برای یک مراسم رسمی به همراه یک دست کت و شلوار عینک هایی با فریم های ساده ترو رسمی تر بزنید. فریم های فلزی هم برای کسانی که سبک کلاسیک را بیشتر می پسندند مناسب است.

عکس های زیر می تواند تکمیل کننده این مطلب باشد و به راحتی می توانید تفاوت در استفاده از عینک با استایل های مختلف را در ایجاد تیپ های شخصیتی متفاوت ببینید.

چه سبک عینکی را انتخاب کنیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج