۲۰۴۱۸۵
۲ نظر
۵۰۸۳
۲ نظر
۵۰۸۳
پ

جواهرات «مت گالا» ۲۰۱۵ شرقی بود

مت گالا یا همان جشن سالانه جذب سرمایه برای امورمرتبط با موزه هنر متروپولیتن امسال نیز باشکوه‌تر از همیشه در شهر نیویورک برگزار شد.

مدآنلاین: مت گالا یا همان جشن سالانه جذب سرمایه برای امورمرتبط با موزه هنر متروپولیتن امسال نیز باشکوه‌تر از همیشه در شهر نیویورک برگزار شد. چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون، چهره‌های ورزشی و هنرمندان معتبر هر ساله به این مراسم باشکوه دعوت می‌شوند. هر ساله یک سبک و منبع الهام خاص برای این مراسم در نظر گرفته می شود و میهمانان با توجه به آن لباس‌ها و آرایش خود را طراحی می‌کنند.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

مراسم امسال با نام «چین از پشت شیشه‌ها» همانطور که اندرو بولتون متصدی موزه متروپولیتن توضیح می‌دهد یک نوع کشف و تفسیر مدرن و فانتزی از مد و لباس کشور چین است. بسیاری از میهمانان حاضر در مراسم تفسیری تحت‌اللفظی از سبک شرقی را به همراه اژدها و رنگ قرمز مبارک در فرهنگ چینی را ارائه کرده‌اند.دراینجا به بررسی جواهرات شخصیت‌های حاضر در این مراسم می‌پردازیم.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

سارا جسیکا پارکر هنرمند محبوب ترکیبی از لباس مجلسی اچ اند ام و تاج باشکوه شعله مانند فیلیپ تریسی را انتخاب کرده است و در بخش جواهرات سنجاق‌سینه سیندی چائو با الماس‌های سفید و مشکی، گوشواره‌های فرد لیتون و دستبند سفارشی یشم جنیفر فیشر زیبایی او را صد چندان کرده است.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

جواهرات یشم نشان از محبوب‌ترین سنگ‌های قیمتی رنگی در میان شرکت کنندگان بوده است که البته جای تعجب نیست زیرا این سنگ در فرهنگ چینی مقدس شمرده می‌شود و جایگاه ویژه‌ای دارد. لیدی گاگا نیز برای این مراسم از گوشواره‌های الماس و یشم سیاه و انگشتر کاملا مدرن الماس و میناکاری مشکی از فرد لیتون را برای این مراسم انتخاب کرده است.

آلیسون ویلیامز نیز سنجاق سینه فرد لیتون را با لباس مجلسی جیامباتیستا ولی (Giambattista Valli) ست کرده است و البته باید گفت که لباس و جواهرات زیبای او الهام شرقی کمتری داشته و برای مراسمی چون گرمی نیز مناسب به نظر می‌رسد.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

در این مراسم بیانسه با لباس مجلسی جیوانچی،کیم کارداشیان با لباس روبرتو کاوالی و جنیفر لوپز با لباس ورساچی حضور پیدا کرده‌اند. جی لو( جنیفر لوپز) در این مراسم از جواهرات خانه جواهر سوترا و بیانسه و کیم کارداشیان از الماس‌های درخشان لورین شوارتز استفاده کرده‌اند.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

جسیکا چستین زیبایی و زرق و برق رویایی هالیوود را با لباس و جواهرات خود به منهتن آورده است. او در این مراسم گوشواره‌های یاقوت الهام گرفته شده از هنر آرت دکو محصول خانه جواهر پیاژه را استفاده کرده است که در ترکیب با موهای قرمز زیبا و لباس جیوانچی جلوه بی‌نظیری پیدا کرده است.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

گانگ لی بازیگر و یکی از برگزارکنندگان این مراسم نیز از جواهرات پیاژه استفاده کرده است. گوشواره‌های زمرد و یاقوت او تضاد زیبا و بی‌نظیری را با چیونگسام -جامه سنتی زنان چینی- طراحی شده توسط روبرتو کاوالی ایجاد کرده است.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

امیلی بلانت از معدود کسانی است که از سایه‌های خنثی استفاده کرده است. او از لباس مجلسی قلاب دوزی شده پرادا به رنگ آبی بسیار کم رنگ در ترکیب با گوشواره‌های یاقوت منحصر بفرد آنا هو، طراح آسیایی آمریکایی بهره گرفته است.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

یکی دیگر از بهترین چهره‌های این شب به‌یادماندنی فن بینگ بینگ بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده چینی است که لباس طلایی کریستوفر بو با گوشواره‌های الماس زرد شوپارد مورد استفاده قرار داده است. کیتی هولمز ستاره خوش‌سیمای سینما و تلویزیون نیز در کنار موهای چتری زیبای خود و لباس مجلسی بی نظیر زک پوزن از گوشواره و دستبند شوپارد بهره گرفته است.

جواهرات «مت گالا» 2015 شرقی بود

ریحانا در این مراسم در کنار لباس خز زرد قناری خود از گردنبند و تاج زیبای کارتیه بهره گرفته است. لباس زیبا و خیره‌کننده ریحانا توسط گو پی (Guo Pei)چینی طراحی شده است که لباس‌هایش در نمایشگاه آن شب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب نذار مجبور که نیستی؟ با این همه سانسور مسخره...

    • بدون نام

      بحث مجبور بودن نیست. اینجا صحبت از جواهراته شما به جواهرات توجه کن.چشم چرانی را بزار واسه کوچه و خیابون جوون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج