۲۰۴۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟

اگر قصد داريد در آستانه سال نو تغييري در فضاي خانه داشته باشيد، براي اتاق نشيمن لوستري جديد بخريد. بهتر است پيش از خريد به اين توصيه‌ها دقت كنيد:

چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟

چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم ؟

برترین ها:
  1. پيش از خريد به فضا و متراژ اتاق نشيمن توجه كنيد تا بتوانيد لوستري متناسب براي اين فضا خريداري كنيد. برخي افراد ممكن است براي يك فضاي كوچك سراغ لوسترهاي ۷ شاخه يا بزرگ و چندلايه بروند. اين‌كار موجب مي‌شود تا فضاي اتاق‌نشيمن و خانه‌تان كوچك به‌نظر برسد.

  2. به ارتفاع سقف دقت كنيد. اگر سقف خانه‌تان بلند است، مي‌توانيد سراغ لوسترهاي آويزي بلند يا چند طبقه برويد اما اگر سقف خانه‌تان كوتاه است بايد مراقب باشيد كه كم‌ارتفاع‌ترين لوستر را انتخاب كنيد تا با فضايي كه در اختيار داريد، متناسب به‌نظر برسد.

  3. پيش از آن‌كه نوع لوستر را انتخاب كنيد به چراغ‌هاي ديواركوب و آباژورهاي پايه‌داري كه در فضاي اتاق نشيمن از آن‌ها استفاده كرديد توجه كنيد. بايد ميزان نور اتاق‌تان را با كمك اين ۳ وسيله روشنايي روشن كنيد.

  4. اگر خانه‌تان را به سبك سنتي چيده‌ايد از انتخاب كردن لوسترهايي با جنس فلز يا چوب پرهيز كنيد. انتخاب لوسترهاي مدرن را براي فضايي كه به‌صورت سنتي چيده شده چندان مناسب نيست. لوسترهاي بلوري و كريستال به‌نظر بهترين انتخاب براي يك خانه سنتي هستند.

  5. اگر اتاق نشيمن شما زواياي زيادي دارد يا اسبابي كه در آن استفاده شده پر از زاويه است، بهتر است از يك لوستر گرد و بدون زاويه براي تلطيف اين فضا استفاده كنيد.

  6. درصورتي كه سقف اتاق‌نشيمن شما گچ‌بري و تزئيناتي دارد بهترين گزينه براي انتخاب لوستر، يك لوستر ساده و بدون شلوغي است زيرا انتخاب يك لوستر شلوغ در كنار تزئينات سقف باعث شلوغ به‌نظر رسيدن سقف اتاق مي‌شود.

  7. همخواني آباژورها با نوع لوستر نيز بسيار مهم است؛ در اتاقي كه آباژورهاي پايه‌دار يا روميزي آن با پارچه‌هايي با طراحي مدرن وجود دارد بايد از لوستري مدرن استفاده كرد كه طراحي زيبا و منحصربه فردي داشته باشد.

  8. بهترين روش براي تنظيم نور اتاق‌نشيمن با كمك لوستر و آباژور آن است كه از لامپ‌هاي زرد و آفتابي با توناژ رنگي مختلف اما نامحسوس استفاده كنيد تا بتوانيد جلوه زيادي به فضاي نشيمن داده و به رومانتيك شدن اين اتاق كمك كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج