۲۰۴۱۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ما به همه گفتیم زدیم، شمام بگید زده!

تک‌گویی مشهور بهمن مفید در فیلم شاهکار قیصر احتمالا مشهورترین تک‌گویی تاریخ سینماست. تک‌گویی که بعضی جملاتش دقیقا حال و روز این روزهای سرمربی استقلال است

آی اسپورت: اوضاع استقلال ایرن روزها اصلا خوب نیست. اساسا در نیم فصل دوم آبی‌ها شرایط فوق‌ بدی را تجربه می‌کنند. تیمی که قرار بود چهار هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان شود حالا سهیمه لیگ قهرمانان هم نگرفته و آماده می‌شود لیگ را سریع‌تر تمام کند. شکست سنگین مقابل تراکتورسازی در تهران، شاید برای استقلال خیلی دشوار بود اما دشواری این شکست برای امیر قلعه‌نویی قطعا بیشتر از بقیه اعضای تیم بوده. این را می‌شود از بهم ریختگی ژنرال بعد از این مسابقه فهمید.

حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش که اوایل به نظر می‌رسید زیاد رسانه‌ای نباشد اما حالا به یکی از چندین ستاره ثابت رسانه‌ها تبدیل شده، گفته بازیکنان یک تیم پایتخت بعد از شکست سنگین راه می‌رفته‌اند. روی صحبت او با استقلال است. نگاهی به فیلم بازی با تراکتورسازی می‌تواند درست یا غلط بودن صحبت‌های حسنی‌خو را ثابت کند. نکته جالب اما واکنش امیرخان است به این اظهارنظر. او در حاشیه تمرین تیمش گفته:« اصلا چنین چیزی نیست و این نظریه غیرفنی است.» همین دو جمله نشان می‌دهد سرمربی استقلال چقدر بهم ریخته است. او این روزها از هر طرف تحت فشار است و حتی پایگاه خوبش بین هواداران را هم بعد از درگیر شدن با بازیکنان محبوب سکوها و البته نتایج فاجعه با تیمی که می‌گویند بالای ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده از دست داده. سرمربی استقلال، این اظهارنظر که بازیکنان تیمش بعد از شکست سنگین راه می‌رفته‌اند را "نظریه غیرفنی" می‌داند درحالی که تشخیص درست یا غلط بودن این "اظهارنظر" فقط دو چشم بینا می‌خواهد و البته ذهنی که حقایق را بپذیرد.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از حرف‌هایش نجف‌نژاد را هم که نحوه تیم بستن او انتقاد کرده، متهم به نداشتن اشراف به تیم کرده و به او طعنه زده که در زمان شکست سروکله‌اش پیدا می‌شود. توجیه قلعه‌نویی در پاسخ به این انتقاد به نظر وارد از واکنشش به صحبت‌های حسنی‌خو هم عجیب‌تر است. او گفته تیمش خوب بسته شده اما چون پول نداشته در نیم‌فصل بازیکن‌های موردنظرش را نگرفته و بازیکنانش هفت ماه است پول نگرفته‌اند و چنین و چنان. این همان روی امیرخان است که هیچ‌وقت قبول نمی‌کند اشتباه کرده و کارش اشکال دارد؛ همیشه یک نفر دیگر مقصر است و یک نفر دیگر باید پاسخگوی خراب‌کاری‌ها باشد.

ژنرال در ادامه صحبت‌هایش یک بار دیگر گریزی زده به تیم‌های اروپایی و استقلالش را با رئال مادرید مقایسه کرده که جلوی والنسیا می‌توانسته ۱۰ گل بزند اما در نهایت با تساوی دو - دو متوقف شده. این حرف‌های ژنرال آدم را یاد آن جملات مشهور تک‌گویی فوق‌العاده بهمن مفید در فیلم شاهکار قیصر می‌اندازد. آنجا که بعد از تعریف کردن ماجرای یک دعوای جاهلی می‌گوید: ما به همه گفتیم زدیم؛ شمام بگین زده؛ خوبیت نداره.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج