۲۰۴۲۴۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

اگر به دنبال آشنایی با قیمت خودرو هستید به یقین از این گزارش استقبال خواهید کرد. در این میان هستند نشان(برند)های بزرگی که برای تصاحب بازار دست به تعدیل قیمت‌ها زده و جایگاه خود را تثبیت می‌کنند،

روزنامه صمت: اگر به دنبال آشنایی با قیمت خودرو هستید به یقین از این گزارش استقبال خواهید کرد. در این میان هستند نشان(برند)های بزرگی که برای تصاحب بازار دست به تعدیل قیمت‌ها زده و جایگاه خود را تثبیت می‌کنند،

با این حال توفیق در میان بزرگان به عوامل متعددی بستگی دارد که قیمت یکی از آنها است. در واقع مصرف‌کننده خودرو فارغ از اینکه به نشان(برند) خودرو توجه داشته باشد، مایل است خودروی به‌روز با قیمتی ارزان سوار شود. در این مقاله نگاهی به ۱۰ خودروی ارزانقیمت سال ۲۰۱۵م خواهیم انداخت.

تویوتا یاریس ۳ درب LS

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

تویوتا یاریس با به‌روزرسانی جدید در سال ۲۰۱۵م چهره‌ای تهاجمی‌تر پیدا کرد. این خودرو ۱۵هزار و ۶۷۰ دلاری امکاناتی نظیر ۹ ایربگ، اتصال بلوتوث و قفل درب برقی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. زیر کاپوت این خودرو موتوری ۱/۵ لیتری و ۴ سیلندر قرار دارد که نیرویی ۱۰۶ اسب بخاری تولید می‌کند و با سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی همراه شده است. مصرف سوخت یاریس ۲۰۱۵ در حالت ترکیبی ۱۳/۷لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

هیوندای اکسنت GLS سدان

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

هیوندای اکسنت GLS سدان ۱۵ هزار و۵۵۵ دلاری که چهره دل‌نشینی هم دارد، به‌صورت استاندارد همراه با ۶اسپیکر و سیستم صوتی ۱۷۲ واتی ارائه می‌شود. این خودرو با موتور ۴ سیلندر و ۱/۶لیتری که با سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی جفت می‌شود، نیرویی ۱۳۸ اسب‌بخاری تولید می‌کند. این خودرو در حالت ترکیبی ۷/۵۹ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند.

شورولت سونیک LS سدان

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

شورولت سونیک به لطف طراحی فوق‌العاده و موتور ۱/۸ لیتری با توان ۱۳۸ اسب‌بخاری، نقطه عطف این فهرست محسوب می‌شود. این شورولت ۱۲۳۸ کیلوگرمی سواری بهتری نسبت به خودروهای دیگر این فهرست دارد. این خودروی مقرون‌به‌صرفه با امکاناتی نظیر بلوتوث، تهویه هوا، ۱۰ ایربگ و صندلی‌های عقب تاشو ارائه می‌شود.

نیسان ورسا نوت S

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

نیسان ورسا نوت S نسخه هاچ‌بک ورسا سدان است. فضای بیشتر صندلی‌های عقب، باعث می‌شود سرنشینان عقب ورسا نوت را به ورسا سدان ترجیح دهند. ظرفیت صندوق عقب این خودرو نیز ۴ فوت مکعب بیشتر از مدل سدان است. اگر به دنبال فضای بیشتری در خودرو هستید، ورسا نوت برخلاف ورسا سدان به‌صورت استاندارد با صندلی‌های عقب تاشو ارائه می‌شود. زیر کاپوت این خودرو همان موتور ۴ سیلندر و ۱/۶ لیتری ورسا سدان را می‌بیند که با سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی همراه شده است.

کیا ریو LX

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

این خودروی ساب کامپکت از کشور کره شایسته ۵ ستاره در این بخش است. قدرتی ۱۳۸ اسب‌بخاری در خودرویی کوچک اما زیبا که تنها از کیا ریو برمی‌آید. شاید دلیل اصلی توجه به این خودرو قیمت ۱۴هزار و۸۱۵ دلاری هر دو مدل هاچ‌بک و سدان آن باشد. این دو خودروی LX که قیمتی زیر ۱۵ هزار دلار دارند، به سیستم انتقال قدرت دستی تجهیز شده‌اند.

فورد فیستا S سدان

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

این خودرو با قدرتی ۱۲۰ اسب‌بخاری و وزن محدود شده ۱۱۳۵ کیلوگرمی یکی از خودروهای ساب کامپکت خوب موجود در بازار است. پویایی رانندگی با این خودرو باعث می‌شود که مصرف ۷/۵۹ لیتری این خودرو را فراموش کنید. البته این خودرو به‌اندازه همتایان خود ارزان است.

اسمارت فورتو

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

خودرویی با دیفرانسیل عقب و سیستم انتقال قدرت اتوماتیک که موتور آن در عقب خودرو قرار دارد، شاید این مشخصات شما را یاد خودروهای مسابقه‌ای بیندازد اما این خودرو اسمارت فورتو کوپه است. اگرچه سیستم انتقال قدرت اتوماتیک این خودرو بد و رنج‌آور است اما این خودروی دو سرنشینه یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک این فهرست است. تهویه هوا به‌صورت استاندارد روی این خودرو قرار گرفته ولی ضبط این خودرو با پرداخت ۳۵۰ دلار دیگر روی خودرو قرار می‌گیرد.

میتسوبیشی میراژ

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

میتسوبیشی میراژ با ظاهری ساب کامپکت، موتوری ۳سیلندر و ۱/۲ لیتری دارد که این موتور با سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی همراه شده است. با پرداخت کمتر از ۱۴ هزار دلار صاحب یک خودرو با مصرف سوختی فوق‌العاده کم، تهویه هوای اتوماتیک و سیستم صوتی ۱۴۰ واتی می‌شوید.در حالت گیربکس دستی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر حداکثر ۵/۸۸ لیتر بنزین به‌صورت ترکیبی مصرفمی‌کند.

شورولت اسپارک LS

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

این خودرو یک ماشین عجیب و غریب در این فهرست است. اسپارک LS که با موتوری ۴ سیلندر و ۱/۲ لیتری قدرتی ۸۴ اسب‌بخاری تولید می‌کند، با گیربکس ۵سرعته دستی جفت می‌شود. با وجود قیمت ۱۳ هزار و ۹۵ دلاری این خودرو، وب سایت شورولت هیچ قیمتی را برای این خودرو نمایش نمی‌دهد و شورولت مراجعه به نمایندگان فروش را برای تجهیز و خرید این خودرو پیشنهاد می‌کند. تصور کنید که برای کاهش قیمت این خودرو، شورولت حتی از تبلیغ آن هم صرف‌نظر کرده است.

نیسان ورسا S سدان

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵

رتبه نخستین این فهرست نیسان ورسا سدان S است. خودرویی که خاص نیست اما با قیمت ۱۲ هزار و۸۱۵ دلاری و ویژگی‌هایی مثل اتصال بلوتوث و سیستم تهویه هوا، خریداران را سورپرایز می‌کند. زیر کاپوت این خودرو موتوری ۴ سیلندر و ۱/۶ لیتری قرار دارد، این موتور که با گیربکس ۵ سرعته دستی جفت شده، با تولید ۱۰۹ اسب‌بخار نیرو و مصرف ۶/۵۳ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر، یکی از خودروهای مقرون به‌صرفه سال ۲۰۱۵م است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قادر

      سلام.من هیوندا سوناتا2010 دارم که قیمتش صد ملیونه.ما خیلی بدبختیم که کل زحمت کشی سی وچهار سال عمرم رو ماشین با ابن قیمت خریدم.فقط میتونم بگم برای خودمون خیلی متاسفم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من تو فکر اون شخصی هستم ک بهتون منفی داده
        فازش چی بوده؟!
        کار کردید درآوردید نوش جونتون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج