۲۰۴۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

به هیچ عنوان به بازیگر باج نمی دهم

مصطفی کیایی کارگردان فیلم «ضدگلوله» از درخواست دستمزد ۱۵۰ میلیون تومانی یکی از بازیگران سینمای ایران برای بازی در این فیلم خبر داد.

خبرآنلاین: مصطفی کیایی کارگردان فیلم «ضدگلوله» از درخواست دستمزد ۱۵۰ میلیون تومانی یکی از بازیگران سینمای ایران برای بازی در این فیلم خبر داد.

کارگردان فیلم «ضد گلوله» که در جشنواره فجر برنده دو جایزه شد، با اشاره به تغییر فیلمنامه به خاطر کمبود بازیگر گفت: «بعد از اینکه به نتیجه نرسیدیم به یک نفر فکر کردم که او هم مشغول کار بود.

دورادور صحبت‌هایی هم درباره دستمزدش شد که خیلی عجیب بود و اصلا چنین چیزی را نپذیرفتم. تحت هیچ شرایطی دوست ندارم که وقتی پول فیلمنامه ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است، دور از ذهن است بازیگری ۱۵۰ میلیون تومان دستمزد بگیرد.

این قیمت‌ها را کسی می‌پردازد که نه فیلمنامه خوبی داشته باشد و نه به خودش اعتماد. خیلی بعضی از کارگردان‌ها هستند که بازیگر چهره می‌آورند تا کارشان با اسم آن بازیگر بفروشد. سر ساخت «ضد گلوله» تصمیم گرفته بودم به هیچ وجه باج‌های اینچنینی ندهم.»
به هیچ عنوان به بازیگر باج نمی دهم

وی ادامه داد: «ما فیلمنامه را برای آقای هاشمی فرستادیم. دستیارم تماس گرفت و با خانم آدینه صحبت کرد و ایشان هم گفت آقای هاشمی مسافرت است. خانم آدینه گفته بود اصلا فکرش را نکنید آقای هاشمی این فیلم را بازی کند.

چون اولا فیلم جنگی کار نمی‌کند و نمی‌تواند سختی کار این فیلم‌ها زیاد است. بعد هم خیلی سر فیلمنامه سختگیر است و بر اساس سیمرغ بازیگری که سال گذشته گرفته با حساسیت زیادی فیلمنامه‌ها را می‌خواندند.»

کیایی در خصوص همکاری با مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: «ما تقریبا نا‌امید شدیم، حتی به این هم فکر کردم که اصلا این فیلم را نسازم. از طرف تهیه‌کننده هم در فشار بودم چون کسانی را به من معرفی می‌کرد که هیچ تناسبی با شخصیت اصلی نداشتند و گزینه‌هایی که می‌گفتند با ذهنیت من خیلی متفاوت بود.

تهیه کننده حتی گفت حاضر است سوپراستار هم بیاورد و مبلغش را هم می‌پردازد. آرام آرام سعی کردم او را متقاعد کنم که ساخت فیلم به تعویق بیافتد.»

کارگردان «بعدازظهر سگی سگی» همچنین عنوان کرد:واقعا عجله‌ای هم برای ساخت فیلم نداشتم. واقعا اعتقاد داشتم که «ضد گلوله» باید از «بعدازظهر سگی سگی» بهتر باشد.

در اوج ناامیدی بودیم که یک روز موبایل دستیارم زنگ خورد و آقای هاشمی پشت خط بود. از مسافرت آمده و فیلمنامه را خوانده و خوشش آمده بود.‌‌

همان روز ساعت سه بعدازظهر قرار گذاشتیم و آقای هاشمی آمد دفتر ما و گفت یک جورهایی می‌توانیم با هم کار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج